Gå til innhold

Hvilket spill foretrekker du?


Hvilket spill foretrekker du?  

252 stemmer

  1. 1. Hvilket spill foretrekker du?

    • Splinter Cell
      132
    • Metal Gear Solid
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metal Gear Solid.

Men det er jaggu close race her for å si det sånn.

 

Neimen jeg valgte MGS på grunn av minnene jeg har fra det. Metal Gear Solid har jo plantet seg i minnet som "oh yeah" minne fra tidligere, med den tøffe fremstillingen, movie-feelingen og musikken osv. Splinter Cell har liksom ingenting for min del, bortsett fra overlegen grafikk - men det holder ikke.

 

Derfor - MGS!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
MGS spillene er overlegne. har limt meg fast til skjermen under 2 av de, og begynner på #3 imorgen.  :)

Vil ikke akkurat si overlegne. :roll:

De er begge gode, de to franchisene, men ingen av de to er MYE bedre enn den andre.

 

Personlig kunne jeg aldri foretrekke fantasi-Snake mot Way-too-real-Sam. :fun:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,01/04/2005 : 20:20]
MGS spillene er overlegne. har limt meg fast til skjermen under 2 av de, og begynner på #3 imorgen.  :)

Vil ikke akkurat si overlegne. :roll:

De er begge gode, de to franchisene, men ingen av de to er MYE bedre enn den andre.

 

Personlig kunne jeg aldri foretrekke fantasi-Snake mot Way-too-real-Sam. :fun:

Hva mener du med fantasi-snake? :ermm:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Jeg vedder på at det er mange som har stemt, som ikke har spilt begge to...

 

Jeg syns, for at det skal bli en fair avstemning at de som stemmer burde ha spilt både Splinter cell og Metal Gear Solid!!

 

Har selv begge spilla og har spilt de! Personlig syns jeg at Metal Gear Solid-serien har en altfor komplisert historie til og bli sammenligna med Splinter cell!

 

Metal Gear Solid eier Splinter Cell! :yes:

Lenke til kommentar

Hva jeg mener med "fantasi-Snake"? han er liksom som en tegneserie figur. Du får liksom for lite følelse av at han er en levende fyr.

Slik er det ikke med Splinter Cell. Sam er så virkelig som virkelig kan være.

Han lever et normalt liv sammen med datteren på dagstid, mens på nattestid blir han en iskald "søppel-fjerner".

Elsker det! :love:

Lenke til kommentar
[iC' date=01/04/2005 : 22:04] Hva jeg mener med "fantasi-Snake"? han er liksom som en tegneserie figur. Du får liksom for lite følelse av at han er en levende fyr.

Slik er det ikke med Splinter Cell. Sam er så virkelig som virkelig kan være.

Han lever et normalt liv sammen med datteren på dagstid, mens på nattestid blir han en iskald "søppel-fjerner".

Elsker det! :love:

Hvor normalt er det for en leiemorder og ha familie? :hmm:

 

Ikke så jævli normalt nei!!

Lenke til kommentar
[iC' date=01/04/2005 : 22:04] Hva jeg mener med "fantasi-Snake"? han er liksom som en tegneserie figur. Du får liksom for lite følelse av at han er en levende fyr.

Slik er det ikke med Splinter Cell. Sam er så virkelig som virkelig kan være.

Han lever et normalt liv sammen med datteren på dagstid, mens på nattestid blir han en iskald "søppel-fjerner".

Elsker det! :love:

Hvor mye Metal Gear Solid har du spilt egentlig? :dontgetit:

Enig med midnight_walker at de som stemmer egentlig burde ha spilt både MGS og SC for å kunne uttale seg. Selv har jeg spilt dem begge, elsker begge, men MGS er hakket foran. Føler liksom at SC ble litt for mye av det samme. Men det er nå bare min mening da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...