Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke engang vurdert 300 symbs ennå. Jeg regner med at jeg må resette så godt som alle mine perks, og ha full DB-armor, bracers og hele pakka? Det eneste jeg har drevet med i dag er LE-missions, gjort over 10 stk uten å få en eneste type jeg trenger :(

 

Sayid: Er det som står i signaturen din virkelig det din soldier main bruker? I såfall synest jeg du har gjort et par snåle valg.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Rart jeg ikke har sjekka gamer forumet før for AO thread. Deilig med et norskt forum også.

 

Spiller på RK1, min main Tonberryff Enforcer, 220/30/70, har sikkert spilt med noen av dere :)

 

Ser frem til Booster pack + patch 18.0

 

Skal se om jeg kan følge denne threaden fra nå av, har sikkert noe å bidra med også :)

 

Der var han og hehe. Tysecave her, har ikkje spillt på en stund nå da, men tar turen innom her i ny og ne, for å se om det er noe nytt som har skjedd :)

Lenke til kommentar

Har fått shade'n til 170 nå, men har ikkje på BSCoD endå på grunn av latskap. Trenger å skaffe meg sense/agility ringer, våpener, hud o.s.v. Driver å reperker også litt til å forandre litt på setupen etter eg har brukt perks i abilitys. Må gjere ado hecks eller dual logge sold for inf mishes med org/venner for å skaffe 4 lvls + 2 research linjer for sense/agility. Så det blir også twinking inn nye pirits også.

 

Så blir det å gjere bs for vps for ofab backitem + andre ofab deler også og det blir å skaffe ofab deler til å bruke nå. Blir vel å få ein del solo scores i tilleg håper eg (ivert fall på dei som ikkje er twinka for masse til meg å ta ned) ;)

 

Blir å skaffe ting til shaden som eg skal bruke seinare som dreadlock enduance booster + den dreadlock stab .. eg ikkje orker å sjekke kva heiter.

 

Nokon som veit kva perk setup som er best å bruke i bs? Her er perk setupen min. Ps. eg veit at ai lvl'en burde forbedres :) skal gjere ein god del le mishes for å få inn meir i Champion of Light Infantry og Shadow.

Lenke til kommentar

Fikk sånn 30 dagers gratis prøvetid, reactivate mail fra Funcom , skal inn i spillet igjen og nyte litt nostalgisk sus ;)

Nå er full clienten på vei ned i 1300 kb/s så den er snart nede.

Spiller dere Lost Eden ? Jeg har bare de andre expansjonene.

Hvilken planet er dere på ?

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Fillern Bulletus..nå laster jeg også ned...

Gode gamle Anarchy..huske første gang jeg kom inn i den newbie yarden...kongestemning

 

Hehe ! Starta en ny Soldier på Rubi Ka 2, han heter Grimberg - en veldig fet Atrox med enorm mage.

 

Fant en god guide http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=515855

 

Samt http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=279926

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte kontoen min med Lost Eden, trenger jeg bare å laste en en LE client nå eller ?

 

Edit : Jeg er en idiot ;) Kjøpte lost eden på direct2drive fordi jeg trodde man måtte ha clienten i tillegg, men dette var altså unødvendig siden jeg hadde full AO client på forhånd og kontoen trengte bare å oppgarderes.Jaja 200 kr rett i dass ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...