Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens.

 

Da har jeg "av en eller annen grunn" klart å lure meg selv til å starte opp med AO, etter en lengre pause fra WoW. Og jeg må jammen si at lærekurven for dette spillet er vel mer eller mindre litt over gjennomsnittet bratt.

Bruke de 2 første dagene på å nærmest lære å krype :), og hele den første uka så var jeg litt redd for å forlate Noob Island.

 

Men når jeg først tok valget og hoppet i det, så landa jeg i Rome, hvor jeg så siden har blitt til jeg nå er en skremt liten fixer på lvl 52. Men nå er det vel på tide å komme seg litt mere ut i verden å se hva den har å tilby.

 

Jeg har nå tenkt meg ned i Totw en tur og har et lurt spørsmål.

Hva av utstyr der nede er det jeg trenger å ta med meg videre?

Lenke til kommentar

Er vel først og fremst Dark Memories (NCU chips) som dropper fra Lien the Memorystalker en fixer kan ha bruk for, samt Guardian Circuit Board (belte) som dropper fra Defender of Tomorrow. Ellers er det vel ikke så mye om jeg ikke husker helt feil...begynner å bli en stund siden jeg var der ^^ Du kan jo ta en gikk på denne guiden og se om du finner noe interessant du vil gjøre.

 

Edit!

Glemte naturligvis Barrow Strength, Withered Flesh og muligens en ring eller to.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
Eg foreslår å gå over til Dreadloch Tigress.

 

Aktiverte igjen min konto i dag, or har sett på Tigress - den virker veldig bra. Og mulig å equippe uten alt for mange problemer også.

 

Takk for tipset =)

 

Btw hva er prisen på Mesh/Modified Notum kappe på RK2?`Har noen å selge.

Evt bytte mot Comb Scout sleeve/boots eller noe sånt. Husker ikke helt hva de koster heller, og jeg ga bort alle mine lead bots :p Er visst blitt noobified siste året haha

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Eg foreslår å gå over til Dreadloch Tigress.

 

Tigress fikk jeg for en liten stund siden, men har ikke gjort strevet med å få den på enda. Er fortsatt 1hb, med Skylight skjoldet som adder litt hp. Har levlet til 212 for å få ny fight pet uten å gjøre så mye research, men nå er det vel på tide å gjøre unna noe av researchen.

 

I går tanket jeg et Biodome raid med Enno, holdt agg hele tida, takket være ny single taunt fra 17.9 patchen. Det ble et spesielt raid. Craten som hostet raidet hadde aggro da han gikk inn og døde kjapt, så vi kunne ikke starte før han var tilbake igjen. Da gikk tida fort, og jeg begynte å bli nervøs for hvordan dette skulle gå. Men med 2x sold, 2xfix, 2xdoc, enf og keeper så forsvant HP'en til eika utrolig kjapt. Og skulle du ha sett, han hadde både crat og MP pet, så da var det bare å logge inn MP'en og jeg er klar til å spawne the Whiner når jeg blir 220.... må nesten bli 220 nå da.

Lenke til kommentar

Min org m8 var fornøgd med damage med dread tigressen.

 

Eg hater å vere nt nå siden alle forventer at eg skal kite for å lvle istendefor å gjere inf mish o.s.v. Eg som hater å kite hehe :) så eg har lyst å /change prof crat og når eg er 215 gjere meg til nt igjen. Tenkte å lvle til 215 får å gjere pande raid + inf mish for research og jobbe med å skaffe items for setupen.

 

Trist å kva som har skjedd det med pande raids nå, har ikkje all info men det er vist nok enkelte zodz raids som ikkje har blitt noko av på grunn ein gjeng personer som øydelegger eller noko sånt.

Lenke til kommentar
Trist å kva som har skjedd det med pande raids nå, har ikkje all info men det er vist nok enkelte zodz raids som ikkje har blitt noko av på grunn ein gjeng personer som øydelegger eller noko sånt.

 

Sist gang jeg logged min MP før min konto expired, feilet Beast-raidet o.o Var egnetlig da jeg bestemte meg for ike å fornye kontoen. Min beste gamekompis pleide å tanke det når vi spilte for 1.5 år siden, og beast feilet da aldri. Vi gjorde det til og med uten en eneste doc en gang.

 

Enkelte zods ble ikke noe av/vanskelig å gjennomføre da også, men det var fordi vi var bare 15-20 personer og ingen tank på "rare" tider på døgnet. Jeg tanket noe av det på min shade en gang, men jeg daua undervegs :p

Lenke til kommentar

Det er ikke at funcom ikke kan code, er heller det at systemet som AO er basert på har vært oppe og gått i 7år+ og begynner å bli veldig kompatibelt med dagens skjermkort og system samt drivere.

 

AO kjører jo på en Dx7 motor så en kan ikke regne med at alt funker med de siste driverene. Men send en bugreport til ATi så kan det hende de tar en fix på det om nok folk er utsatt for samme problem. Hvis du googler litt rundt så kan det hende du finner noen som har samme problemet med det skjermkortet og har anbefalinger på åssen du skal løse det :)

Lenke til kommentar

Problemet til AO er nettopp det at Funcoms motor er elendig optimalisert + DX7..

 

Ingen nye skjermkort er like kompatible med DX7 som de var back in teh days. Og Funcom har en motor som krever enormt mye, noe den slettes ikke trenger å gjøre..

 

Nye skjermkort er kompatible med DX9 og DX10, det å støtte DX7 er ikke noe vits for da kunne du like gjerne beholdt ditt DX7 skjermkort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig er nt lvl 200 :) Gjorde så masse alappa i dag at eg kjem aldri til å gjere det meir på ein god stund :) Nå blir det vel å gjere apf innemellom for points for apf belt til å bruke 210. Vilken lvl er det mulig å gjere old db quest? Er det lvl req på det?

 

Edit:

Er det ingen som spiller lengre eller har noko spennende å fortelle kva dei driver med ingame? :)

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Spiller forsatt og er veldigt aktiv mennesker på rk2. Jau ser ut som folk herifrå ikkje spiller meir.

 

Fikk apf beltet på solden etter apf blei instanced og så det blir å få det på nt også nå. Så neste blir vel pande. Driver litt med keeperen min for å få han til 150 for å gjere vanlig mish/le mish, s10 for litt penger og bs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...