Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Tenkte på ein trox doc også, men blei solitus doc som er lvl 6 atm. Startet på old db quest på nt sammen med orgen og fleire andre som vi kjenner. Så nå er 2 nanos allerede mine og så blir det vel å solo resten med tagging. Så nå blir det å få 3 lvls og resten av nano'ene.

 

Skal bruke god time å planlegge med docen også og ikkje forhaste meg på den charen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<br />Tenkte på ein trox doc også, men blei solitus doc som er lvl 6 atm. Startet på old db quest på nt sammen med orgen og fleire andre som vi kjenner. Så nå er 2 nanos allerede mine og så blir det vel å solo resten med tagging. Så nå blir det å få 3 lvls og resten av nano'ene.<br /><br />Skal bruke god time å planlegge med docen også og ikkje forhaste meg på den charen.<br />
<br /><br /><br />

 

Vi var faktisk i den samme raid styrken, kult å se så mange nordmenn som fremdeles spiller AO! :)

Lenke til kommentar

Isaak, men bruker ikke spesielt mye tid på ham for tiden. Mardonge sa fra om at de ville gjøre DB, og jeg bare måtte gripe anledningen :) De nye nanoene var deilige, men herregud for noen reqs, spesielt på SWSen! Håper du fikk med deg den siste biten, og.

 

Akkurat nå prøver jeg og en kamerat å bli ferdige med Ado questline, vil gjerne ha den brain symbianten for docen min. Når jeg kommer til 150 med ham blir det å cappe research og så så mange AI levels vi kan (er bare på 9), og så blir det mer cred farming, for dette er dyrt i lengden.. :)

Lenke til kommentar

Nt'en er oppe i lvl 215 endelig så nå blir det å oppdatere litt forskjelligt som bedre symbs, nukes etc. Blir å skaffe +10 ring og hhab for å gjere pande raid for ncu mems og annet snadder. Mangler 2 ai perks for å få både Ancient Matrix og The Unknown Factor, men må jobbe med ai lvl'ene meir duo trenger å skaffe ein ordentlig good ai dot.

Lenke til kommentar

I går skjedde det noe rart i organisasjonen min..

 

Person 1: Denne personen forlot org pga. <person 2> skrev "fuck" i chatten.

Person 2: Denne personen forlot pga. <person 1> forlot, og klager i ettertid på at reglene må tilsi at banning ikke er lov.

Regelen ble skrevet ned av presidenten pga. <person 1> forlot org.

 

Jeg sa klart i fra om at jeg ikke er interessert i en barnehage hvor vi må passe på at både oss selv, og andre org-members passer språket sitt. Jeg har nok å tenke på utenom spillet.

 

Folk her vil nok reagere forskjellig på dette, men jeg drar tilbake til min gamle org - som trossalt godtar at det er Anarchy Online vi spiller.

Lenke til kommentar

Lørdag kveld gikk det ut melding om at det var (når jeg så det) 21 plasser ledig for Inferno key. MP manglet Inf key, så jeg spurte om å få være med. Gratis inferno key, det er ikke ofte man får tilbud om det. Men sånn var det altså.

 

Det ble arrangert et fullt raid, 6 team. Tooner som var med var fra lvl 220 laveste var vel under 180. Et slikt raid uten kalre regler, ledelse har jo en tendens til å dra ut litt i tid.... som går afk, dør på veien dit, ikke vet helt hva de skal gjøre (fordi de ikke kan lese guiden som ble postet flere ganger) osv. osv. men etter en del om og men kom vi i gang.

 

Når først vi startet tror jeg nok at det er den kjappeste nøkkelen som er utlevert. Etter at alle hadde fått den ble det snakk om Sanc key... Jeg syntes jo det var en god ide, og med 24 mann igjen la vi i vei på den oppgaven også, men det skulle vise seg å ta laaaang tid, heldigvis må man ikke være med på drepingen, må bare være i team og i samme sone for at missions skal oppdatere seg, og det hjalp jo litt.

 

Sistemann som skal drepes er ganske drøy, og vi valgte å drepe adds først. Jeg var eneste MP der, og fikk klar melding når jeg var for sen med NSD på en mob ... så da var det bare å spamme NSD hele tiden. Men nå er begge nøkkelene på plass, mangler bare Ado sanc på MP nå.

Lenke til kommentar
Hehehe :) Vart ikkje noko informant raid på meg da andre gjorde det, så blir vel i helga vist det blir noko av i det heile tatt. Vilken prof er din doc?

 

Docen min er Nanomage, et valg jeg tok etter samtaler med andre docs av forskjellige breeds. Jeg hadde teamet en del med en av de før; han er en 220 NM doc med all research makset og AI perks på minst lvl 24 om jeg husker riktig. Han klarte seg glimrende, og det var en inspirasjon til å velge NM selv.

 

Docen min har lite HP i forhold til f.eks. en Solitus doc, og jeg kompenserer med heal delta, AAD, HP Aruls og andre ting. Jeg kan CH-tanke et par Ado hecklere en liten stund, men armoren er slettes ikke beregnet på tanking (Ely proctector quirass, De'valos, Arithmetic og CFB på hodet). Full DEF går greit, har bra NanoC. Init. Av en eller annen grunn får jeg nesten alltid teams som ikke har en tank, så jeg får en del å gjøre, men det er stort sett greit da det er lærerikt og en utfordring.

 

Den neste levelen jeg ser frem til, er uten tvil 175 :) Mye bra i vente der. Dette er en dyr profession (Combined armor venter jeg uansett med til høyere levels, men har brukt innpå 500m allerede), men det er morsomt å heale!

Lenke til kommentar

Ah, docen står på forsatt samme lvl men må nesten starte igjen og spøre om powerlvling når eg er lvl 11 av ein orgm8 som har ein sub enf. Når eg er lvl 20 tenker eg skal twinke inn ncu, armor og våpen(er) for å dra til sl eller dra til totw for ein liten tur.

 

Driver å tenker på at eg må gjere ai tech 3 library quest denne uka, siden eg tenkte å selge Copy of The Excalibur siden eg tenkte å få råd combined scout piece ql 300 for min nt. Tenkte litt på på headpiece for å oppgrade med den med apf itemen eg har eller å ha chest.

Lenke til kommentar

Edit: Har fått piffet opp keepern min i dag.

 

Har fått tak i følgende:

 

- Perfected Alien Tank Armor

- Symbiants(QL 140-160 stort sett. Krevde mye treatment å få på)

- Alien Battery

- Copy of the Excalibur

 

Har ikke fått på COE enda, bruker et kyr sverd i mellomtiden. Blir en del grinding av tokens framover, så COE får prøvd seg litt i RK mish når jeg får den på.

 

Satser på å levle denne til 150 for å gjøre litt S10, BS og ground raids.

 

bilde:

 

COE er i social btw..

 

Kom gjerne med tips til forbedringer.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg lurer på om det er noen norske guilds som vil ha plass til flere.

Jeg har spilt AO før, og har nylig gjenåpnet en konto som ble startet i 2001 av meg. Jeg er i dag medlem i et amerikansk-basert guild, og gruppespillingen blir litt amputert, kan man si..

 

Da jeg sluttet var jeg medlem i Ragnarok, men vet ikke om de har norsk spillerbase lenger.

Dessuten kan jeg ikke akkurat kalle meg hardcore spiller lenger; har glemt det meste, og går gjennom en noobie-fase for tiden :new_woot:

 

Mine største karakterer er:

Rubydoc, 214 solitus doc

Spirou, 207 nanomage NT

Catmech, 201 solitus engie

Icecatt, 190 opifex Crat (men denne karakteren ligger brakk, uten implants eller noe)

Ztick, solitus 154 MP

 

(edit: la på rase)

Endret av spip
Lenke til kommentar

God del nytt, men veit ikkje kor stort det er. Blant annet fått nye pvp titler og system for pvp 1vs1 med /duel der ingen andre kan forstyrre pvp'en. APF er instanced + 2 apf nanos for kver profession og det er kommet raid system. Det er nye db nanos. kjem ikkje på meir akkuratt nå, men andre kan forklare meir utfyllande enn det eg har gjort.

 

Edit:

Har fått keeperen opp til 150 for ein stund siden som gjenstår å få beste symbsa eg kan få på og gjere bs for armor trur eg. Blir å gjere research også gjere sec10 i blant.

Har også fått min shade amaury opp i 32/2/0 nå og tenkte å dual logge med min crat som er lvl 31 for å ha god fordel utover lvlinga.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...