Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter litt slit med mangen stop i tl5 bs'en så har eg endelig i går fått meg ql 225 ofab pants og gloves så da fikk eg på nye spirits, ofab pants+gloves og BSCoD på shade'en min, men fikk da gjort research i mellom tida i den laaange vente tida med det manglet folk i bs heile tida. Gjenstår ein del linjer blir makset for lvl til shade'n. Har vel 3 linjer maks så langt. Blir vel til å skaffe ivert fall 2 ql 225 ofab til og så skaffe ofab backitem + andre deler og så tar eg og lvl igjen etter eg har fått makset research trur eg.

 

Blir vel lengre i bs enn det vist eg bestemmer meg for å skaffe meir ai lvls også siden det er litt lavt enn det eg vil ha i det lvlet. Skal bli deiligt å få perket tilbake 7 perks så eg kan få litt meir moro i bs :)

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er det du spilte det da sist? =)

 

Faktisk så testa jeg det ut i fjor litt, bare på noob island da såklart.

Men før det så var det vel.. tja 3-4 år sia tror jeg. Men som sagt, kom aldri særlig langt.

menmen, noen som kan komme med positive sider som kan gi meg en boost til å begynne å spille det igjen? :p

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er det du spilte det da sist? =)

 

Faktisk så testa jeg det ut i fjor litt, bare på noob island da såklart.

Men før det så var det vel.. tja 3-4 år sia tror jeg. Men som sagt, kom aldri særlig langt.

menmen, noen som kan komme med positive sider som kan gi meg en boost til å begynne å spille det igjen? :p

 

http://cdn.funcom.com/ao/video/7years/AO_7years_720.wmv

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er det du spilte det da sist? =)

 

Faktisk så testa jeg det ut i fjor litt, bare på noob island da såklart.

Men før det så var det vel.. tja 3-4 år sia tror jeg. Men som sagt, kom aldri særlig langt.

menmen, noen som kan komme med positive sider som kan gi meg en boost til å begynne å spille det igjen? :p

 

http://cdn.funcom.com/ao/video/7years/AO_7years_720.wmv

 

Noen som btw har hørt noe mer fra Funcom angående denne oppgraderingen?

Eller er det foreløping første kvartal som står stående?

Lenke til kommentar
Nå tar jeg frem konjakken ! Klarte tweake på Predator settet på min lvl 65 soldier !

Sense var et heeelvete men det gikk til slutt.

Er uten backpack , så gjennomsnitt AC er ca 3200 , lvl 65.

Alien tank koster liksom to millioner og burde ikke være noe problem å få på innen rimelig tid. Forresten ser jeg ikke helt poenget med Predator på en Soldier, evades og nano pool er liksom ikke det en soldier trenger mest. Synd at du er på rk2, min Trader trenger litt selskap :p

 

Dere som spiller på Rimor, hvor mye folk er det som lvler opp? Altså under lvl 200. Det er av og til svært vanskelig å finne nok folk på min dimensjon.

 

Må også si at jeg får vondt i øynene av standar GUI på bildet til Bulle :ph34r:

Lenke til kommentar
Nå tar jeg frem konjakken ! Klarte tweake på Predator settet på min lvl 65 soldier !

Sense var et heeelvete men det gikk til slutt.

Er uten backpack , så gjennomsnitt AC er ca 3200 , lvl 65.

Alien tank koster liksom to millioner og burde ikke være noe problem å få på innen rimelig tid. Forresten ser jeg ikke helt poenget med Predator på en Soldier, evades og nano pool er liksom ikke det en soldier trenger mest. Synd at du er på rk2, min Trader trenger litt selskap :p

 

Dere som spiller på Rimor, hvor mye folk er det som lvler opp? Altså under lvl 200. Det er av og til svært vanskelig å finne nok folk på min dimensjon.

 

Må også si at jeg får vondt i øynene av standar GUI på bildet til Bulle :ph34r:

 

ER sterkt uenig med deg ,Settet adder også 25 body dev og health PER armourdel , har den beste AC under ql 100 osv alt i alt veldig bra til tanking.Har allerede vært å gjort endel Alien missions sammen med en kompis og vi hadde IKKE klart oss uten bra armour , du vet jo hvor harde aliens egentlig er.Settet knuser carbonium armour.Settet har også skilllock modifier, xp % add , range init og masse annet.

Evades er også bra når man tanker , er egentlig veldig mye bra på Predator armor men jeg er enig i at at nanopool er ikke det en tanker/soldier trenger mest , men det er tross alt tonnevis av andre fine ting på denne armouren.

Settet er en investering , også til bruk på andre karakterer.

Hvorfor har ikke en tanker/soldier brukt for evades ? herregud dette er jo viktig.

Skrapa sammen all credits jeg hadde på de gamle karakterene mine , har 365M ;)Mer enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg kommet til det punktet der AO må vike. Har gått over til AoC, og slik det ser ut nå kommer jeg til å fortsette med det en lang stund framover.

Eneste som irriterer meg er at jeg ikke fikk mainen min over lvl 200 engang. Men interessen for spillet har forsåvidt dabba av det siste halvannet året. Hvis ikke, hadde han nok vært 220 nå.

 

Sannsynligvis har ingen peiling på hvem jeg er i AO, (med mindre det er noen her som var med i FoxHound, Dryht Guth eller Fist & Faith på RK2 som husker Zaymeta), men syntes alltid det er greit å annonsere at man tropper av ;)

Lenke til kommentar
Vel, da har jeg kommet til det punktet der AO må vike. Har gått over til AoC, og slik det ser ut nå kommer jeg til å fortsette med det en lang stund framover.

Eneste som irriterer meg er at jeg ikke fikk mainen min over lvl 200 engang. Men interessen for spillet har forsåvidt dabba av det siste halvannet året. Hvis ikke, hadde han nok vært 220 nå.

 

Sannsynligvis har ingen peiling på hvem jeg er i AO, (med mindre det er noen her som var med i FoxHound, Dryht Guth eller Fist & Faith på RK2 som husker Zaymeta), men syntes alltid det er greit å annonsere at man tropper av ;)

 

:) Du kommer nok tilbake en gang ! En gang AO , allitid AO :D .

Jeg er jo tilbake i AO etter ca 5 års pause og har det mer morro enn noen gang faktisk, det er så mange ting å knote med ! Masse sci-fi stuff , elsker det ! Så er det noe med atmosfæren da ;) Liker humoren og settingen , liker hvordan Loren er bak min Atrox ( rasen min ble klekka ut for å jobbe i Notum minene til Omni, senere ble vi satt fri av den store revolusjonen som flerret planeten i flere factions. - kort fortalt.

En annen grunn til at jeg liker AO er at det er utrolig dybde bak karakteren ved hjelp av skills og perks som man justerer karakteren med - en av de sterkeste sidene ved AO faktisk.

Altfor mange onlinespill i dag er carebear versjoner alla WoW - der man flyr rundt som tomme skall der skallet (armoren og items) bestemmer hvordan fyren din skal være.Klart det blir en helt annen spilleopplevelse når man har større påvirkning og fleksibilitet.

Den nye grafikkoverhalingen til AO tror jeg blir topp ! Men jeg mener fremdeles at det er fin grafikk i AO selv uten, jeg har spilt alle onlinespill siden 2001 og anno 2009 så skjenerer ikke grafikken i AO noe særlig faktisk.

Dette var mye babbel fra min side hehe , ha en god dag ;)

Lenke til kommentar

Elsker shaden min :) hehehe. Det går stort sett i bs når det er nok folk der. Får ein del solo skills, men kunne hatt meir AR enn det eg har allerede mot dei beste twinkene. Driver kiter tokenguns folkene og annet styr som kan skaffe meg penger på NT'en min for eg tenkte å skaffe 3-4 ai armor. Uff så masse vp's eg må skaffe hehe for ofab armor :)

Lenke til kommentar

Prøvde BS med min 220/20/66 Ma i går, men var ikke neo gøy, ble så inni helvetes eid at jeg nesten hadde lyst til å grine..

Altså, seff er jeg n00b, men jeg hadde absolutt ingen som helst sjans, what so ever, selv om jeg har greit equiptment, har faktisk 76% crit chance mesteparten av tia :/

Men uansett, noen tips til hva jeg burde gjør for å bli skikkelig god, eller i det minste klare 1 vs 1 eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg spilte AO for 4-5år siden, hadde en lvl 214 melee adventurer.

Kunne tenkt meg å starte en ny ranged advy, hvordan er de nå?

Ville bare spilt en gang iblant så hvordan er AO for en casual gamer om dagen?

Å gi opp AO var tungt, men jeg har bare ikke mulighet til å avsette 4-5 timer om gangen for å være med på raids.

Lenke til kommentar

Det lille jeg har sett, og vært borti advy's i pvp og pve, så virker de svært så gode. De har plenty med damage, for ikke å snakke om heals, en kjempebra solo klass og en finn buff venn når du trenger en scope på :p

 

I pvp er de som nevnt også gode, mulig ikke den som dreper deg raskest, men de er vriene å få ned grunn deres mange heals, og en god del skjold også som ganske kraftig reduserer skaden de mottar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...