værdama Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 hei, jeg har selv en night elf warrior på lvl 21 jeg synes det er nokså kjedlig og spille warrior men når jeg ser på andre Human Warrior syntes jeg det ser mye Gøyere ut. ikke spøre hvorfor men jeg trur det er fordi at det virker mer realistisk eller kanskje det er noe med at jeg har en 2 handed axe men har lyst på One-hand sword ( et bra et) og et bra sheild har et bra sheild men jeg har ikke noe bra one-hand. men blir warrior gøyere når jeg for eksempel går opp 5-7 lvl? grunn til lav lvl er pga at jeg ikke har lyst til og rushe opp i lvl men heller utforske litt. har sett noen mounta folk de driver som regel og viser seg frem i "noobeland" og ser rettogslett ut som de kjeder seg.. noen som kanskje har noen forslag til noen builds elno? eller burde jeg bare spille videre på den samme Charactern? har en human preist å men det var gøy til lvl 13 så ble det å kjedlig..
The_evil_blue_toad Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det høres litt ut som meg selv, og jeg har et forslag som kan fungere Siden du sier du har god tid og ikke føler for å rushe i lvls, så fungerer det fint å lage flere chars, selv har jeg en mage og en rogue på Stormreaver, mens jeg har en orc warrior på en annen server. Du kan jo ha opptil 8 på samme server i tillegg, så hvorfor ikke utnytte plassen og heller bytte mellom de av og til? Det som gjør det kjedelig er at det gjerne kan bli litt repetetivt med samme angrep og skills konstant
haarod Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ja, blir litt kjedelig med. trykke 2, så vente på rage. Trykke 4 osv. Dette gjelder ikke bare warrior, men alle klasser. Går likt å gjør det samme i alle kamper, men etter lvl 28-30 så blir questene mye morsommere
værdama Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 ok tusen takk for svar, det var lurt, men får prøve noe annet gidder ikke gjøre night elf questa igjen.
henrik_s Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 uansett, har dere sett hvordan NE bruker 2-håndssverd? drittrått"
Dʋgɢtung Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei, jeg vil ikke si at warrior er noe kjedelig i det hele tatt jeg heller. Jeg har alltid spillt warrior/soldier i MMORPG's, men i WoW har jeg spilt med Paladin som main character både i beta og retail. Jeg har nå startet en alternativ character på en RPG-server, som da er warrior. Det er annerledes, men heldigvis ikke på langt nær så ensformig det har vært i de tidligere MMORPGene!
værdama Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 ok. jeg er litt noob hva er NE?? next edition?
JRL Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 ok. jeg er litt noob hva er NE?? next edition? night elf
Aiven Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Warrior blir tøffere når du får fler skills etc! Er lvl 34 nå.
norpheus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Spilte en Warrior fram til lvl 8 en gang, synes ikke det var no særlig med tanke på at jeg spiller solo. Paladin derimot har deilige healing skills, ikke fullt så kraftig i fight med tanke på skills som gjør skade, men han heale seg, gjøre seg udødelig og skader ganske så bra. Altså er paladin mye mer egnet som solo enn warrior synes jeg (healing er digg!)
JoeDohn Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) Warrior med dual dagger var sabla moro i beta. Bygde rage ganske mye fortere enn med trege våpen, og det ble liksom litt mer sånne fine tall som svevde i lufta og sånn. =) Men skal man slåss med abilities som cleave og andre skadespredere så er tunge våpen absolutt best. (Cleave med daggers funka liksom ikke så bra med tanke på at det kosta 20 rage uansett.) Endret 1. mars 2005 av JayHeM
Con Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg er Human Warrior og storkoser meg Bare LVL 17 enda da men... Løper mye rundt og utforsker... Vil bli skikkelig kjent med landskapet. Har en LVL 16 Priest også. Men det gikk jeg fort lei.
gamer73 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg spiller også human warrior og her er hvordan jeg syntes det blir spennende. Jeg er for tiden lvl 23, men jeg beskriver tiden fra 1 til 23 som mye av det samme bare med litt bedre egenskaper du kan lære deg. Jeg holder meg stort sett til skjold og et sverd, da dette gir ok skade samtidig som optimal beskyttelse. Dessuten syntes jeg figuren min kjemper på en tøff måte når han bruker sverd og skjold. Det ser på en måte realistisk ut. Jeg prøvde to-håndssverd men likte ikke dette av følgende årsaker; 1) Det går en smule for tregt....jeg sitter å irriterer meg over det liksom...sitter å roper..hugg nå...NÅ!..så hugg da mann!... 2) Det ser på en måte litt rart ut når han sloss med to-håndssverdet. Figuren gjør noen merkelige og halvkrok-ryggede hopp når han skal hugge. Syntes det ser litt teit ut. Mulig dette blir bedre med nye egenskaper men.... Prøvde også med dual wield, med et sverd og en mace. Dette så bare helt utrolig dårlig ut, men jeg har mer tro på et par lange kniver i dual wield, men tror egentlig at det ikke skader noe særlig, samtidig som man har minimal armorprotection uten skjold. Noe annet som gjør at min warrior er spes gøy å spille med er at han i tillegg er engineer og miner, noe som gjør at jeg lager mine egne guns (som forøvrig passer utrolig bra til warrior human image) og ting og tang som jeg kan bruke mot fienden. Det at jeg lager egne guns og kuler gjør at jeg kan levere ganske bra skade fra avstand, samtidig som jeg kan være tanks i party. Det er denne dualismen som gjør warrior til mitt perfekte valg i WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå