Gå til innhold

Total War: Post dine battle resolution screens!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte en 1vs1vs1vs1 kamp her i dag. (La ut replay her)

Jeg vant ikke, men ble fornøyd med antall kills i forhold til antall units deployed!

Jeg liker ikke skryte men akkurat da var jeg skikkelig stolt av meg selv :D

Det beste jeg har gjort online tror jeg invididuelt!

 

edit: Legg forresten merke til den ene Urban Cohorten med 3 i experinse,

det hadde den ikke i starten!

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Singleplayer campaign: Fant en ensom fiendegeneral som bestemt holdt på fortet sitt. Hadde en middels stor hær som måtte forbi for å beleire en by samme turn. Det litt spesielle var oddsene for kampen kanskje ikke akkurat skulle tilsi at dette var en heroisk seier, spesielt med tanke på at archerne mine fikk leke seg litt før "kampen" begynte. Hadde satt opp phalanxer utenfor alle porter slik at han uansett ikke kunne unslippe. Ingenting ved denne kampen kan kalles heroisk spør du meg!

 

Edit: Kanskje mr. Gyras (generalen) var skamfull og bestakk historikeren som skulle skrive om slaget? :)

post-236-1109530634_thumb.jpg

Endret av Amnio
Lenke til kommentar
Singleplayer campaign: Fant en ensom fiendegeneral som bestemt holdt på fortet sitt. Hadde en middels stor hær som måtte forbi for å beleire en by samme turn. Det litt spesielle var oddsene for kampen kanskje ikke akkurat skulle tilsi at dette var en heroisk seier, spesielt med tanke på at archerne mine fikk leke seg litt før "kampen" begynte. Hadde satt opp phalanxer utenfor alle porter slik at han uansett ikke kunne unslippe. Ingenting ved denne kampen kan kalles heroisk spør du meg!

 

Edit: Kanskje mr. Gyras (generalen) var skamfull og bestakk historikeren som skulle skrive om slaget? :)

Det blr heroic når ikke mister menn... Du kan være 1000 til 1, men likevel få heroic victory. Litt merkelig definisjon på heroisk, enig i det :roll:

Lenke til kommentar

Et ganske morsomt slag mot britene! :p

 

Restene etter hæren jeg brukte til å invadere mesteparten av gallia med ble angrepet av en hær briter, så jeg plasserte ene kavaleriet og de to bueskytterdivisjonene på en bakketopp og resten i skauen like ved siden av. Klarte å skyte generalen til britene før han nådde frem til bueskytterne, og det neste (og siste) britene opplevde var et krigsrop fra skauen ved siden av og berserkere og øksemenn i full fart ut. Ble visst litt for mye for dem, for hele hæren fikk panikk! Var bare å sope dem opp på veien tilbake... hehe

post-236-1110226404_thumb.jpg

Endret av CSSSK
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

To nye kamper mot -silent-shout.

 

nr 1. vant jeg såvidt, selv omd et ikke ser sånn ut på screenen.

Og det som selv om jeg lagde onager, som ikke var lov å bruke, og ikke bruke siege.. :)

 

EDIT: merk at han stilte opp i phalanx boksen, men jeg tok han emd romer takktikken min, nå omdøpt til the sledgehammer :)

-silent-shout.jpg

 

nr 2, tapte jeg biiiiiiigtime, hihi, kampen varte tre minutter, og de to og et halvt første på grunn av distamsem å gå..!

-silent-shouttap.jpg

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...