Gå til innhold

World of Warcraft: Sniktitt på neste patch

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

New Features

We are planning on implementing the following features in next patch. 

Please note: The New Features list is a sneak peek. It does not contain every addition, change, or bug fix going in the next patch. 

New Dungeon: Dire Maul (56-60 level Dungeon in Feralas)

More information coming soon!

UI Improvements:

-4 new action bars totaling 48 action slots

-Chat bubbles

-Quest tracker

-Group loot - rolling on a "bind on pick-up" item now brings up a confirmation dialog

Action Bars + Bubbles :

http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...ges/bubbles.jpg

Quest tracker

http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...ges/tracker.jpg

Class Improvements:

-Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools

-Druid - Cat form damage per second increased

-Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked

-Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members

Meeting Stones: Meeting Stones are located outside of each dungeon to help players find a group to adventure into the dungeon. The meeting stone will try to find you a viable group by finding a tank, a healer, and so on. As time goes on and you are unable to find a group, the meeting stone will become less picky about who it chooses to group you with.

http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...eetingstone.jpg

Numerous Bug Fixes

-----------------------------------------------------------------------------------------

Currently in Development

We are planning on implementing the following features in upcoming patches. 

Outdoor Raid Encounters:

Azuregos

(encounter in Azshara)

http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...es/azuregos.jpg

Lord Kazzak

(encounter in Tainted Scar)

http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...ages/kazzak.jpg

Player vs Player Honor System: Players will have access to new armor sets and weapons by increasing rank in the PvP Honor System. 

Player vs Player Battlegrounds - Graveyard, Guard Tower, and Mine Control: Factions can capture and control graveyards, guard towers, and mines in contested areas. 

Player vs Player Battlegrounds: Player vs Player Battlegrounds will be added to the landscape.

New High End Content:

-Blackwing Lair (New Raid Dungeon)

-High Level Items: New dungeon/instance armor sets.

--------------------------------------------------------------------------------------------

On the Horizon

We plan on implementing these features over the next year. 

Reminder: Some features listed in the On the Horizon section are in the concept stage and the final results may be different than originally described. 

-Player vs. Player Battlegrounds - Siege Weapons

-Hero classes

-High Level Raid Dungeons/Content

Hentet fra: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Tok likegodt med andre ting som er under utvikling. Begynner å se bra ut dette her. Forhåpentligvs vil det bli mulig å skru av snakkeboblene :)

EDIT: Fikset linkene

Endret av Zlash
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow..mye bra der..spes 4 action slots..da jeg nekter å modde spille med alle mulige slags UI saker...

Chat bubbles...kult..selk om linken til bilde ikke funker

Når kommer patchen? noen som har hørt noe?

Skrevet

Hehe.. Flott blizza ser at ting på gjøres. Quest minion og mer plass til snarveier, bra..

Syns egentlig de burde få fingen ut å gi oss en mening med å pvp'e.

Jeg ser på det som "downtime" fra lvl 1-59

Skrevet

Jepp..så lenge UI er godkjent av blizzard så bruker jeg det. Slike andre modder gjør bare at pc'en må jobbe mer og alt går tregere...og så virker det ofte lite gjennomført...

Skrevet

joda..men spillet er på en måte lagt opp sånn.....må bare lære seg å bruke dem beste action-items'ene som man får inn på en rad. Selv har jeg på en måte spesialisert meg på noen comboer så jeg har faktisk en plass ledig. Men jeg er warrior lvl 21 da. Så har jo ikke allverden å putte inn enda. Men jeg liker å bruke få, men gode comboer uansett lvl!

Skrevet
fortsatt ingen warrior forbedring :(

Ehm, det står jo i orginale posten: "rage will now...". Dette kommer til å bety veldig mye skal du se. Skaff deg improved slam og et tungt og hardt to-håndsvåpen så skal du se den ragen blir gjort om til dps ganske fort.

Skrevet
fortsatt ingen warrior forbedring :(

Rage generation på dodge etc. kan vel kallest Warrior forbedringer vel? :)

Etter å ha lest litt på US forumet angående den nye informasjonen, så er det en bestemt ting som folk misforstår; Coming soon siden er bare for nye features og endringer som ikke finnest i World of Warcraft fra før, men ikke for BUGS! Feil og mangler blir ikke nevnt der, men det betyr ikke at de ikke vet om de, eller ikke har tenkt å gjøre noe med de!

Mange feil og mangler har en del å si for mange spillere, og det kan få store innvirkninger for dem å få de fikset.

Skrevet

Det er ingen fra Blizzard som har sagt at patchen skal implementeres i dag!

Det er bare noe folk har trodd siden noen slenger ut opplysninger uten å bakgrunssjekke...

Det kommer på en patch i fremtiden, slapp av. Dessuten når spillet patches vil du måtte downloade patchen så du vil merke når de har patchet spillet. Det er en forskjell på server maintenance og patching.

Skrevet
Det er ingen fra Blizzard som har sagt at patchen skal implementeres i dag!

Det er bare noe folk har trodd siden noen slenger ut opplysninger uten å bakgrunssjekke...

Det kommer på en patch i fremtiden, slapp av. Dessuten når spillet patches vil du måtte downloade patchen så du vil merke når de har patchet spillet. Det er en forskjell på server maintenance og patching.

Sakset ifra: http://www.wow-europe.com/en/

Weekly Maintenance

Ryann, 24/02/2005

On Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance, which is scheduled for the timeframe from 7:00 to 11:00 (GMT+1). During the maintenance, a patch will be applied that should improve the lag in crowded zones. This patch requires a small automatic download.

Thank you for your understanding.

Skrevet

Fra patch notes fra idag:

--------------------------------------------------------------------------------

- World of Warcraft Client Patch 1.2.4 (2005-02-24)

--------------------------------------------------------------------------------

- We have deployed a client-side change that should improve

performance when large numbers of players are gathered in a small

area of the world. No other changes are included with this emergency

patch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...