Gå til innhold

r520 = x950xt?

graks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som X9xx ja :yes: Gleder oss, og håper det dukker opp som AGP. Sannsynligheten er vel liten, men ulovlig å håpe er det ikke. Forfalskning kan det selvfølgelig være, men spesifikasjonen kan se ut til å stemme overens med det R520 kommer til å bli alikevel, så: forfalskning eller ei... rått er det.

Skrevet
Det ser ut som X9xx ja :yes: Gleder oss, og håper det dukker opp som AGP. Sannsynligheten er vel liten, men ulovlig å håpe er det ikke. Forfalskning kan det selvfølgelig være, men spesifikasjonen kan se ut til å stemme overens med det R520 kommer til å bli alikevel, så: forfalskning eller ei... rått er det.

Og det beviser at dette er fake. Dette er mer eller mindre en kopi og lim inn fra de falske ryktene som flyter rundt på nettet.

Skrevet
Raptor' date='24/02/2005 : 14:33'] Ganske usannsynlig høy klokkefrekvens på den brikken... 32 pipelines på 750Mhz... :roll:

900Mhz GDDR3 minne?

R520 skulle få over 700 mhz core.. etter hva det står på disse sidene iaf ;)

Skrevet
Raptor,24/02/2005 : 14:33] Ganske usannsynlig høy klokkefrekvens på den brikken... 32 pipelines på 750Mhz...  :roll:

900Mhz GDDR3 minne?

R520 skulle få over 700 mhz core.. etter hva det står på disse sidene iaf ;)

Var jeg deg ville jeg nok tatt de ryktene med en stor tønne salt... :yes:

Skrevet
Ganske usannsynlig høy klokkefrekvens på den brikken... 32 pipelines på 750Mhz...  :roll:

Hvor har du dette ifra? "fixed function textures in single pass" henviser ikke til antall pixel pipelines.

R520 skulle få over 700 mhz core.. etter hva det står på disse sidene iaf  ;)

http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=3694159

Begynner å lure på om dette er en forfalskning.

Dette er ikke mye å lure på.

Skrevet (endret)

Ai ai... :!: Power du har der...

En ting han som faker det første bildet har glemt... Hvis vi ser på VendorID på Dette X950 kortet så er den: 0x1046

Slår vi opp det i databasen finner vi: IPC Corporation LTD

http://www.pcidatabase.com/vendor_details.php?id=302

Vendor ID 0x1002 derrimot er ATi

Edit: MistaPi ... Ryktene som har florert på nettet sier 32 pipelines... Der får jeg det fra

Endret av [GDI]Raptor
Skrevet
Begynner å lure på om dette er en forfalskning. Prosessoren er en A64 med støtte for SSE3. Skulle mene at A64 til dags dato ikke har SSE3-støtte...

Stusset litt her jeg også. AMD har SSE3 på 90nm CPU'ene sine. Ingen av disse har 1MB cache...

Skrevet
Begynner å lure på om dette er en forfalskning. Prosessoren er en A64 med støtte for SSE3. Skulle mene at A64 til dags dato ikke har SSE3-støtte...

Stusset litt her jeg også. AMD har SSE3 på 90nm CPU'ene sine. Ingen av disse har 1MB cache...

Ta en titt her. AMD får SSE3-støtte senere i år. Det eksisterer ikke SSE3-støtte på AMD-prosessorene til dags dato. Athlon64 4000+ har 1 MB cache.

Skrevet

Ta en titt her. AMD får SSE3-støtte senere i år. Det eksisterer ikke SSE3-støtte på AMD-prosessorene til dags dato. Athlon64 4000+ har 1 MB cache.

OK, bomma litt med SSE3 i dagens 90nm CPU'er, men vi har nå i allefall et trygt bevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...