Jooakim Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 CS_compund var grei nok, ganske kjedelig! Train var skikkelig dårlig, mange vogner, og stiger til vognene var tatt bort. Jeg ble skuffet da det ikke gikk ann å velge mellom to CT folk, man måtte være den nye fyren Er det i denne oppdateringen de har lagt til sånn at det står hvor de er når de sier f.eks "Go go go!" ? sånn som det ble lagt til i CS:CZ..
Mala Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det kom i hvertfall en opdatert radar her, som eg satte stooor pris på.og når man gir ordre etc så tår det kor man er nede til venstre slik at det er lett foø teamet å komme til unnsetning Ble så fantastisk glad for dette eg at nesten glemte nye akkenisofene lol!
Algron Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Er det i denne oppdateringen de har lagt til sånn at det står hvor de er når de sier f.eks "Go go go!" ? Ja.
Mala Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Eg testet campund no, fytti rakkern for ett fett akkenisof ( litt laggy på mi maskin men) falt for denna azzå Endret 25. februar 2005 av Mala
A.J Green Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Akkensiof Det er bare ikke naturlig å si helt ennå
kim Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Er det mulig å laste ned en update uten Steam? Får koblet til content server 1 som jeg regner med står i USA, 4kB/s! Prøvde en gang til, denne gangen en server i Ungarn, 6kB/s..
sunh Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 spilte litt på cs_compound i natt.. meget spesielt map, og ettersom det er så åpent detter FPSen rimelig lavt ofte. Frykter at det blir et jævla snipermap.. Likte det ikke noe særlig. de_train var bra fett da, det tar bare litt tid å lære mapet for de av oss som ikke har spilt vanlig cs.
DevN Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Flere screenshots av de nye akkenisofene og modellene?
intelli-musa Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 prøvde de_train i går kveld, det var veldig nice. ser utrolig bra ut.
Mala Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Eneste negative med disse var det de hakket litt mer en en andre maps er jo bare en naturlig forklaring på det
Bugbox Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 litt offtopic:jeg kommer ikke inn på steam.det kommer at the servers are too busy for your request.please try again later! er dette fordi det er så mange som laster ned oppdateringene?
Mala Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) litt offtopic:jeg kommer ikke inn på steam.det kommer at the servers are too busy for your request.please try again later! er dette fordi det er så mange som laster ned oppdateringene? offda, sist eg hadde den så gjikk det 3 dager om eg ikkje husker heilt feil:thumbdown:. Men prøv å skifte på internett hastigheten din i steam, dette hjalp mange inne på steam forumet under forrige store cs update. Endret 25. februar 2005 av Mala
Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Har ikke skaffet meg cs:s enda, må vel kjøpe meg hl2 og få med cs:s på kjøpet. Føler meg utenfor i Cs forumet etter at cs:s kom Endret 25. februar 2005 av dQggl
Bugbox Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) litt offtopic:jeg kommer ikke inn på steam.det kommer at the servers are too busy for your request.please try again later! er dette fordi det er så mange som laster ned oppdateringene? offda, sist eg hadde den så gjikk det 3 dager om eg ikkje husker heilt feil. Men prøv å skifte på internett hastigheten din i steam, dette hjalp mange inne på steam forumet under forrige store cs update. så kjipt da!ka skal jeg stille den til da?merkelige greier dette her EDIT:prøvde å stille hastigheten.men det funket ikke ka annet kan det være? Endret 25. februar 2005 av Bugbox
Erlendz Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 litt offtopic:jeg kommer ikke inn på steam.det kommer at the servers are too busy for your request.please try again later! er dette fordi det er så mange som laster ned oppdateringene? offda, sist eg hadde den så gjikk det 3 dager om eg ikkje husker heilt feil. Men prøv å skifte på internett hastigheten din i steam, dette hjalp mange inne på steam forumet under forrige store cs update. så kjipt da!ka skal jeg stille den til da?merkelige greier dette her EDIT:prøvde å stille hastigheten.men det funket ikke ka annet kan det være? Det er mulig det bare er meg, men den feilmeldingen der taler vell egentlig ganske godt for seg selv. Jeg mener det står jo klart og tydelig hva som er feil... Prøv igjen senere. Verre er det ikke! Eventuellt restart steam og prøv.
Bugbox Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 litt offtopic:jeg kommer ikke inn på steam.det kommer at the servers are too busy for your request.please try again later! er dette fordi det er så mange som laster ned oppdateringene? offda, sist eg hadde den så gjikk det 3 dager om eg ikkje husker heilt feil. Men prøv å skifte på internett hastigheten din i steam, dette hjalp mange inne på steam forumet under forrige store cs update. så kjipt da!ka skal jeg stille den til da?merkelige greier dette her EDIT:prøvde å stille hastigheten.men det funket ikke ka annet kan det være? Det er mulig det bare er meg, men den feilmeldingen der taler vell egentlig ganske godt for seg selv. Jeg mener det står jo klart og tydelig hva som er feil... Prøv igjen senere. Verre er det ikke! Eventuellt restart steam og prøv. Yess..no funker det takk for all hjelp
DevN Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har ikke skaffet meg cs:s enda, må vel kjøpe meg hl2 og få med cs:s på kjøpet. Føler meg utenfor i Cs forumet etter at cs:s kom Hvorfor det? Er flere som ikke har CS: Source, men like vel finner jeg denne tråden interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå