Gå til innhold

Enkelt å få 250mb på din hotmail-konto

Sjefern

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
If ur hotmail size happens to be 2mb and u r annoyed deleting ur message frm ur inbox time and often,then dont worry.i have some tips 4 u u so that u can increase ur hotmail size up to 250 mb.actually the i m going to mention here r given by my fren ranjan.i found it interesting so m givinng it     Follow this steps :    

1. Sign in to your Hotmail Account and choose "Options" (located at the top right corner)    

2. Next choose the "Personal" tab and click "My Profile". Change your country/region to United States. Under state put in Hawaii and postcode 96801. You may choose other states but be sure to have the correct postcode.Having done that click update and continue.    

3. Go to "Language" option under "Personal" Tab and set to English.    

4. IMPORTANT! In order not to loose your current email in the Inbox you need to create a new folder and move the Inbox to that folder. To do that, go back to Mail. Click New then from the drop down list choose Folder. After doing that, choose the email you wish to save and click Put In Folder.    

5. After completed the steps 1 - 4 above, type this in the address bar above (do not sign out just yet)  http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/accountclose     This will close down your account. Just click OK to deactivate the account.     6

. Go back to http://www.hotmail.com and sign in with your username and password. After few mouse clicks, your account will become 25MB.    

7. Within a couple of weeks to a month your account will be upgraded to 250MB. (not sure about this part though)  

ENJOY!within few days ur hotmail size will be 25mb and then gradually to 250mb

Prøvde dette selv og nå har jeg 25mb lagringsplass. Med løfte om snart å få 250mb. Etter å ha fått 25mb var det bare å flytte all den "gamle emailen" min fra mappen jeg laget, tilbake til innboksen. Alt er som normalt bortsett fra at jeg har 25mb lagring :w00t:

Endret av Sjefern
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor ikke bare bruke gmail?

1000mb raskt og enkelt.. :dontgetit:

Eller betale lusene 149 kr eller noe i året og få 2000mb.

Eller signe opp med 10 andre mailkontoer, invitere deg selv 10 ganger med gmail invites, og få 10.000mb gratis.. ;)

Skrevet

Man kan ikke bruke gmail i Opera. Jeg har gmail også men jeg er nesten aldri inne på den. Dessuten er dette veldig kjekt for de som har hotmail fra før og som sytes det er rotete å opprette en annen konto for å få større lagringsplass ;)

Skrevet
Man kan ikke bruke gmail i Opera. Jeg har gmail også men jeg er nesten aldri inne på den. Dessuten er dette veldig kjekt for de som har hotmail fra før og som sytes det er rotete å opprette en annen konto for å få større lagringsplass ;)

Jepp. Er ikke bare bare å bytte mail adresse når man har brukt den samme i mange år.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har gmail over 2GB  gratis. mer blir det...

Muahaha :devil:

Skrevet

Eller signe opp med 10 andre mailkontoer, invitere deg selv 10 ganger med gmail invites, og få 10.000mb gratis.. ;)

Eller hoste selv og få så mange GB du gidder kjøpe harddisker til... :p

Skrevet

nettopp derfor du ikke bør bruke opera men firefox :tease:

Skrevet (endret)

On T: Har gjort dette for lenge siden. Og fikk 25 mb, men den er ment til å gå over til 250 mb etter en måned. Det har gått over en måned nå. :(

Ikke det at jeg bryr meg egentlig.. Har gmail :)

Norsk versjon:

Microsoft har lenge lovet 250MB mail plass på Hotmail, men i Norge får vi fortsatt bare 2MB og når dennne blir oppdatert er det ingen som vet. For oss som ikke klarer å vente på Microsoft oppdaterer vi den heller selv.

slik oppdaterer du din hotmail konto fra 2MB til 250MB:

1. Logg deg inn på din hotmail konto. velg så "Options" (denne finner du oppe i høyre gjørne)

2 Velg så "Personal" og trykk på "My Profile".

så forandrer du instillningene til disse:

country/region: United States

state: Hawaii

postcode: 96801

(du kan godt bruke en annen stat, men du må ha korrekt postkoden ellers fungerer dette ikke.)

Trykk så på update og continue

3. gå så til "Personal" og velg "Language". sett denne til English

4. Så kommer det viktikste: lag en ny mail mappe, flytt over alle mailene dine til denne. Dette gjør du for at du ikke skal miste noen mail under oppdateringen. Vi gjore dette velykket uten å opprette ny mappe, men noen tilbakemeldinger har opplyst at de mistet mailen under oppdateringen.

5. etter at du er ferdig med dette (1-4) limer du inn denne adressen i adressefeltet (IKKE LOGG AV HOTMAIL) http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/accountclose

du vil få opp meldingen: This will close down your account. . el.

Trykk OK for å deaktivere kontoen din.

6. Gå så til http://www.hotmail.com og logg deg på med ditt brukernavn og passord.

etter noen museklikk er du inne på din hotmail konto igjen.

7. du vil nå se at du har fått 25MB lagringsplass. innen 30 dager vil kontoen bli oppdatert til 250MB.

Endret av Deuz
Skrevet

Fikk dette til jeg også.

Men siden jeg nå har gmail med 2gb trenger jeg den egentelig ikke.

Men fint for de som har hatt den samme eposten lenge som ikke vil bytte epost adresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...