ZeroFlameX Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Det er jo bare til å grinde de rette steden så går det for jeg har selv en warrior på levl 47 nå, har ikke brukt så mye tid på det,, jobber i tilleg så får ikke allverdens tid.. hadde vel vært level 58 eller noe sånt nå da Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 En leve 16 human warrior, Ironspeed (mining/engineering) på daggerspine (main char) en level 9 Night Elf hunter, Grochdoor (skinning/leatherworks) på daggerspine (ressurs man til warrioren mins engi skill ) Har ikke hatt tid til å spille så mye i mellom jobb og familie, men skal power game i dag, sammen med en kompis fra guildet (monkeyisland) som er lvl 30 paladin, can I hear a heal me, heal me!! \\Sp33D Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 For dere som spiller på Silvermoon, så add Xark, Alebringer, Kurgan, Yuvben og Chaozyde i FL.. Kurgan kom på level 60 for 3-4 dager siden, snakka med dem og de sa at 3 av dem sitter sammen i en leilighet og spiller 24/7, what a life! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Xam ble level 60 i går ;> Jeg var den første som gratulerte han sa han ^^ Spiller på BB Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Xam ble level 60 i går ;>Jeg var den første som gratulerte han sa han ^^ Spiller på BB Er han norsk? Han var level 22+ første dagen Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 jeg har bare hitta lvl 50 jeg. spiller på chrushridge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 hater dere alle! er lvl 25 Lenke til kommentar
ewt Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 47 human priest nå. på Skullcrusher. Dvs at jeg er høyests prest i alliansen på serveren. Men så er det minst 18 på horde side som er høyere prest..(sist jeg sjekket warcraftrealms.net). Det sier vel litt om hvor mye horden dominerer der. Ikke lenge før de tar over Stormwind og Ironforge tenker jeg Lenke til kommentar
Grimgor Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg phuner dere alle uansett... Orc eller tauren shaman level 0 :D:P Slå den om dere kan Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Det er faktisk personer som er i lvl 56 i min reaml. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Det er faktisk personer som er i lvl 56 i min reaml. Mange lvl 60 på vår, lvl 58 i guildet som topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå