Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg syns om MGS3 totalt er at en del karakterer har 2D-personlighet, med unntak av Ocelot, delvis Volgin, The Boss og et par. andre.

Hva mener du med at noen karakterer har 2D-personlighet?

At personlighetene og dybden deres er litt, la oss si, for enkle og ikke så "personlige" som før.

Hmm, okey. Litt synd egentlig.

Lenke til kommentar

VG-anmeldelsen var helt fenomenal. NÅ gleder jeg meg til 3.mars nå. OJ OJ OJ.

Jeg vil nok fortsatt rangere «Metal Gear Solid» et ørlite hakk foran, men jeg mistenker at det har mye med nostalgi å gjøre. «Metal Gear Solid 3» har den mest menneskelige, den mest kreative, den mest dyptgående og den mest helhetlige spillopplevelsen i serien.

 

:yes: Dette hørtes jo utrolig bra ut!

Lenke til kommentar

NEEEIII!!

 

Og jeg som ikke har en PS2 :(

 

Må nok kjøpe en snart :yes:

 

 

Forresten, angående TTS, så syntest jeg det overgår eneren på mange områder:

 

Grafikken, får frem MGS følelsen mye mer, CutScenes er gjort mye mer spennende og actionfylte. Jeg var litt imot denne "Matrix" stilen jeg også, men når jeg spiller spillet om og om igjen, må jeg bare si at disse scenene rocker :thumbup:

Lenke til kommentar
NEEEIII!!

 

Og jeg som ikke har en PS2 :(

 

Må nok kjøpe en snart :yes:

 

 

Forresten, angående TTS, så syntest jeg det overgår eneren på mange områder:

 

Grafikken, får frem MGS følelsen mye mer, CutScenes er gjort mye mer spennende og actionfylte. Jeg var litt imot denne "Matrix" stilen jeg også, men når jeg spiller spillet om og om igjen, må jeg bare si at disse scenene rocker :thumbup:

Må si jeg ikke er enig med deg i det!

 

MGS er mye bedre enn TTS fordi jeg syns ikke TTS får fram den spesielle stemninga som du får i MGS...

 

Og i TTS er det elementer som gjør den mye dårligere:

 

Matrix-stil (som blei nevnt over)

Snakes blunking til kameraet osv.

 

Selvfølgelig er grafikken bedre, men på den tida (1998) hadde MGS den beste grafikken på markedet!

Lenke til kommentar

Det er noen uker siden jeg så annonsen om at hvis du forbestilte fikk man med en DVD med ekstramatriell. Har vurdert om jeg skulle eller ikke skulle. Men jeg elsker serien så høyt at jeg mådte gripe sjansen.

 

Det koster 50kr når du forhåndsbestiller og man får med DVD'en. De 50Kr blir trukket fra prisen når jeg henter spillet. Ble satt på liste med TLF nummer og greier.

 

Musikkvideoen var bare sener fra de forskjellige trailerne satt sammen slik at det passet med Musikken i Snake Eater sangen. Alle trailerne fulgte med i DVD kvalitet foruten den første E3 filmen.

 

Obs!! Pass på å spørre etter DVD'en, hun jeg ble betjent av hadde ikke alt for mye peil. Jeg spurte om jeg kunne komme tilbake på torsdag men ingen der visse noen release dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...