Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanta Boy slutt med de spolierene du ødeleger for meg, og jeg klarer ikke å slutte å lese det du skriver uansett. :p Så en film av MGS 3 for 1 år siden og har ikke sett flere siden den gang, eller lest mye som kan ødelege for spillegleden min. Dette er et mus have game og skal nytes fult ut :D

Lenke til kommentar
SPOILERS!!!!

 

 

 

Snake blir skutt i øyet av The boss eller Volgin. Snake er Big boss. big boss ble skada på den ene øyet. PGA. Big boss gjennomgår en utrolig smertefull torturerin.

 

 

 

END SPOILERS

Nei. Det er feil. Delvis slik det skjer, men feil person som gjør det.

Beklager at jeg ikke fikk skrevet mini-review av spillet, for det skjedde mye på den tiden. Dessuten måtte jeg levere tilbake PS2en jeg lånte ganske fort, så jeg fikk bare spilt gjennom spillet èn gang. :cry: Verste av alt er nok at jeg ikke får kjøpt PAL-versjonen 3. Mars heller. Er ganske blakk for tiden, ble tatt i å snike på trikken og sparer i øyeblikket til 5.1-anlegg. :innocent:

Det jeg syns om MGS3 totalt er at en del karakterer har 2D-personlighet, med unntak av Ocelot, delvis Volgin, The Boss og et par. andre. Ellers er gameplayet ganske artig og detaljnivået strålende. Codecen piper nesten aldri, men når den gjør det er det faens meg artig.

Historien er nesten litt for lett, og rommer ikke så veldig mange overraskelser, noe som ikke passer MGS helt. Tross alt, et helt glimrende spill i mine øyne. :)

Noen spørsmål?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...