Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

*STORE SPOILERE*

 

 

 

Det er big boss som er på coveret for Europa versonen. "Naked Snake, som han heter i spillet vant over The boss, the boss sa, "Dette er den siste kampen vår den som vinner denne kampen skal arve titelen boss." Derfor heter Big Boss, Big Boss. Derfor synes jeg Europa coveret er best. pluss at det ligner på mgs2 coveret

 

 

 

 

 

*END SPOILER*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har eneren på PC, det er PSone grafikk bare litt finpusset. eneste stedet jeg fikk tak i det var på smartclub for 3 år siden. en av de beste investeringene jeg har gjort. Det er så fett med Tegnede animasjoner i codecen.

 

Eneste bakdel var at jeg prøvde det på min nye pc for en stund siden, og i det Otacon sier: I'm opening the door Snake. på slutten så bare står døren der og jeg kommer meg ikke ut av rommet. Men har spilt gjennom alt flere ganger på min gamle pc, så det var ikke så farlig. :p

Endret av Snake Eater
Lenke til kommentar

Jeg følte at Substance var på en måte for amerikanerne og Japanerne som ikke fikk theater mode, boss survival og bonus dvd'en med making off. fikk dere andre med den i Sons of Liberty? gjorde i hverfall jeg, hadde håpet det skulle følge med en slik nå også. Men etter hva jeg har hørt får man kun en slik ved å forhånds bestille på spaceworld.

 

Liker ikke den butikken, alt for dyr. Men de er jo de eneste som har vedt nok i huet til å legge spillene i hyllene på release datoen.

Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt jeg og! Menne en ting jeg lurer på... på coveret ser det ut som snake har en øyelapp på høyre øye! Å når jeg så en trailer av spillet fikk jeg se at han hadde skadet øyet, mens han satt i et eller annet fengsel... Så jeg lurer på om han skal være blind der...? :hmm:

Endret av Sony86
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...