Gå til innhold

HL2 - Steam is temporarily unavailable, please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er passelig irritert nå, tenkte jeg skulle spille litt HL2, etter en lengre ferie fra PC'en, men får meldingen "Steam is temporarily unavailable, please try again later" hver gang jeg forsøker å starte opp dritten.

Når jeg går inn på statussiden til steampowered, står det at Steam er online.. :hmm:

Har tilogmed lastet ned steam på nytt fra siden deres, og lagt inn på nytt oppå den gamle, men får bare den forbannede feilmeldingen..

Er lei av steam nå, kunne de ikke lansert en patch som gjør at man slipper å verifisere hver forp*** gang man vil spille en time eller to?!

(Det har jo allerede kommet spillbare piratversjoner ute på nettet, så det er ingen grunn til å fortsette med denne verifiseringen lenger?!)

Vær så snill å hjelp meg med dette, vil spille NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for noe forslag da? Oppfordring til piratvirksomhet? :ohmy:

Hvorfor skal jeg skaffe en piratversjon, har jo originalen og mener bestemt at da bør jeg få spille når jeg vil, og ikke når steam vil det..

Har forsåvidt gitt opp tanken på å spille HL2 i den nærmeste framtid nå, får heller finne på noe annet..

Skrevet

har samme problem, men kommer av og til inn, men jeg får alikevel ikke logget meg på. da jeg prøver å logge meg på får jeg feilmeldingen:

Steam - error

Could not connect to Steam network. This could be due to problem with your internet connection, or with the steam network.

Pase visit wwlew.steampowered.com for more info.

Noen andre som har erfaringer med dette problemet eller hvet hva som kan være løsningen.

Skrevet
Hei, er passelig irritert nå, tenkte jeg skulle spille litt HL2, etter en lengre ferie fra PC'en, men får meldingen "Steam is temporarily unavailable, please try again later" hver gang jeg forsøker å starte opp dritten.

Når jeg går inn på statussiden til steampowered, står det at Steam er online.. :hmm:

Har tilogmed lastet ned steam på nytt fra siden deres, og lagt inn på nytt oppå den gamle, men får bare den forbannede feilmeldingen..

Er lei av steam nå, kunne de ikke lansert en patch som gjør at man slipper å verifisere hver forp*** gang man vil spille en time eller to?!

(Det har jo allerede kommet spillbare piratversjoner ute på nettet, så det er ingen grunn til å fortsette med denne verifiseringen lenger?!)

Vær så snill å hjelp meg med dette, vil spille NÅ!

Steam er da ikke nede, og denne sjekk du snakker om det fjernet de i desember måned.

Skrevet
har samme problem, men kommer av og til inn, men jeg får alikevel ikke logget meg på. da jeg prøver å logge meg på får jeg feilmeldingen:

Steam - error

Could not connect to Steam network. This could be due to problem with your internet connection, or with the steam network.

Pase visit wwlew.steampowered.com for more info.

Noen andre som har erfaringer med dette problemet eller hvet hva som kan være løsningen.

Dette er dine firewall innstillinger.

Skrevet

Takker for alle tilbakemeldinger, fikk da endelig spilt litt..

Men ble bare så irritert over at jeg ikke fikk spilt da jeg hadde litt tid til overs..

Men det ble da greit til slutt..

Skrevet

har aldrig fått spillt HL2 jeg. får bare denne meldingen:

this game is currently unavailable, please try again later.

har altid fått den, helt siden jeg kjøpte det når spillet kom ut.

kan spille HL DM, og codename gordon, men ikke HL2 eller CS:S,

har reinstallert spillet ørten ganger samme med steam, har til og med formatert HD uten at det gjorde noe

Skrevet

har reinstallert spillet ørten ganger samme med steam, har til og med formatert HD uten at det gjorde noe

Send mail til Valve.

Skrevet

Send mail til Valve.

Og et forsøk på å faktisk sjekke supporten til Valve...

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...li=&p_topview=1

Står om veldig mange mulige løsninger der.

Skrevet (endret)

Trekk ut nettverkskabelen så spiller du i offline modus. Værre en dette er det ikke dudes. :p

Til personen som har hatt problemer med HL-2 fra dag en. Du har ADSL eller? Du kan dra til butikken og få tak i nytt spill, kan hende at den du har er dameged. ;) PC`en du har holder den mål til spilling av HL-2, og sjekk om brannmuren din er av når du logger deg på Steam. Husk også at du må vente mens HL-2 og CS blir unlocket første gangen og ellers alle de gangene du instalerer spillet, på nytt. Burde ikke være noe problem. :thumbup:

Endret av Wooho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...