Kleifert Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Hvis man liker Formel 1 spill, er GP4 og F12002 klassespill med super grafikk. Hvis man er ute etter andre typer bilspill er det vel bare å gjøre som meg: sette seg ned å vente på Toca Race Driver og evt. ColinMcRae Rally 3. mvh Jan Arve
subaru1342 Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 hva med rallyspill da? colinmcrae 2 og rally championship xtreme er jo kongespill! ellers er det jo bare å laste ned en playstationemulator og spille gran turismo som bare det!
Lickmastr Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Kjøp bil, kjør bil, vinn penger og trimm bil :wink: Street Legal!
Aasgaard Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Street Rod I og II er uslåelige klassikere, ja! Det første har jeg spilt i stykker disketten til omtrent! :wink: Sega kom med en GT "klone" til PC for en stund siden, heter "Sega GT". Grafikken er ikke så imponerende, men OK. Ligner _veldig_ på det første Gran Turismo. Personlig synes jeg følelsen i GT3 (PS2) er litt oppskrytt, mange PC spill med minst like troverdige kjøreopplevelser. NFS Porsche er ett av dem. Skal bli veldig interessant å se "TOCA Race Driver" når det kommer til PC i midten av januar. Ser svært lovende ut! Edit: Litt info om Sega GT kan du lese her: http://www.gamezone.com/gamesell/p16834.htm _________________ Kristian Aasgård Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Aasgaard på 2002-11-11 20:12 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå