atrax Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hadde lyst til å svinge en mega-øks, og da passer jo brutale karakterer som orcer eller taurens best i mine øyne. Heldigvis fant vennene mine ut at de også ville spille horde. Men jeg har problemer med å ta gnomkrigere alvorlig, spesielt når de kommer med leketøysversjonene sine av Arcanite Reaper. At en øks som er mange ganger mindre enn taurens versjon skal kunne være så farlig, mener jeg er en ond, ond spøk.
Exeter Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg var en tur i "Ogrimmar" ? der hvor horde har AH osv. Og jeg er såå glad for at jeg valgte Alliance, i IF ser det så bra ut, med tanke på alle avdelingene, banken og AH. Mens horde "plassen" er bare et kaos området med strå hytter, syntes nå jeg
Brakballe Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Tja. easy said, det endelige svaret, fastiten på hele tråden: Ennå så er WOW ferskt.. etter et år kan vi se det an.. men.. sånn det ble, de fleste så startet opp sin første seriøse char ville ha en enkel char, (uten at det var enklere for det) og dermed ta det de lettest identifiserte seg med.. No.1. uten tvil er NE Hunter (inkl. meg), hallveis i main char så starter de en alt.. (men de er fremdeles usikre..) så derfor en still Alliance.. (Og still *tsk-tsk*) still i en PVE server Men så får de grepet på det.. + "I wanna be baaad".. starter den final ultimate..Horde ! Omtrent alle de jeg kjenner i mitt Guild som har en Alliance baddie begynner igjen som horde o mest mulig motsatt av det som er populært.. d.v.s. de starter som Shaman, Priest, Druid etc.. Jeg seffers starter igjen som Horde etter å har vært en cocky Alliance NE Hunter som en uber cocky PVP Horde. Samholdet er bedre, PVE er for begynnere ! Hvis du dævver etter et decoyrun så er det bare en skrape... Spør du meg så er skjevheten nå en forbigående fase.. jeg gjetter på at Horde kommer i flertall etter sommeren.. men da må en bytte side igjen... Brakefine
Sprayer Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) For min del skulle skulle jeg og en RLF spille Horde PVE derfor ble det det...Valgte en stygg undead fyr...greit nok det, men sier vel litt når alle mine alter er så pene som blizzard kan lage dem = Ally ladys Endret 18. mai 2005 av Sprayer
OlaTK Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Valgte Horde. Fordi det er mye kulere å si For The Horde, enn det å si For The Alliance Nei valgte Horde fordi de er litt tøffere og var Alliance i Final Beta
WarpX Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 ..., men sier vel litt når alle mine alter er så pene som blizzard kan lage dem = Ally ladys De ser ut som bimboer nå i forhold til før. Før (beta): http://www.blizzard.com/wow/screenshot.asp...eIndex=1&Set=18 http://www.blizzard.com/wow/ScreenShot.asp...eIndex=23&Set=0
ZlummGlumm Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Valgte Horde rett og slett fordi jeg digger Orcer, var liksom alderi no tvil. Hjalp ikke no heller når alle sa at Alliance var for fjortisser. Lagde for ikke så lenge sia ei Human char, fordi en venn bare måtte værra dverg. Greit tenkte jeg, det kanke værra så jævlig ille, hvor mye forskjell kan det egentlig værra? Jo da, innen jeg vart lvl 3 så hadde jeg allerede sett folk som krangla over hvem som er best av Engelsk\Tysk\nederlandsk\ på General chatten, pluss en masse kjærringer som dreiv å dansa nakne overalt... Og mange andre idiotiske småting. Har forresten også merket mer og mer sånt hos Horde... trur folka har gått lei Alliance.
darkness| Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg valgte alliance først fordi mainguildet mitt valgte alliance. Spilte horde i betaen. Se forøvrig signaturen min
Micern Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Spiller alliance pga av guildet mitt spiller det. Også selvfølgelig dwarf da. Gidder ikke å blande meg med mengden å være human pally eller NE. Boring folk som velger de. Prøvde Undead en gang, etter fem minutter logga jeg av. Kunne ikke fordra de uhyggelige områdene og undeadsene. Spilte også en tauren shammy til 26, det var veldig morsomt, men så kom guildet da og jeg startet fra begynnelsen igjen med en dverg warrior. Det at jeg liker dverger kan unektlig ha noe med Ringenes Herre å gjøre
Plomma2 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Spiller alliance fordi alle vennene mine skulle det. (pally jævler) Skulle være mage uansett, så horde eller allicance var samme ulla for meg. ^^
Krims Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Spiller alliance fordi alle vennene mine skulle det. (pally jævler)Skulle være mage uansett, så horde eller allicance var samme ulla for meg. ^^ Samma her! Jeg har alltid spilt Orc på WC3, men siden alle de andre vennene mine spilte Alliance så ble det det, liker Gnomes også da.. Men hadde nok valgt horde hvis jeg fikk "velge selv"
NightKeeper Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har en lvl 50 Paladin som jeg spilte på fra februar til april, og en lvl 45 Priest som jeg har spilt på siden 15 april.... Konklusjon: Ord kan ikke beskrive hvor mye bedre det er å være Horde enn allies...fetere klasser + fetere raser...
Gnurk Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg begynte å spille WoW etter at en kompis hadde overtalt meg, han spiller en Alliance Warlock så da var det egentlig naturlig at jeg slo følge på den siden. I mine øyne er alle Horde-characters altfor stygge til at de er noe jeg vil spille
Xeenon_ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Har spilt alle raser, men holder meg til en troll shammy og en night elf warrior. Liker horde best, bakgrunnen deres appellerer mer til meg enn Alliance
Bio Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Synes rett og slett horde er kjedelig, blir lei etter lvl 20, det er hverfall grunnen til at jeg velger alliance.
genii Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) tirisfal og silverpine forest er koslige steder det da.. :> spilte Alliance i FB, så.. gikk hørde nå, noe jeg ikke angrer for =) edit; nå gadd ikke jeg lese mer en 1 side så.. henger kanskje litt etter med dette svaret men.. Endret 18. mai 2005 av genii
likferd Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Men jeg har problemer med å ta gnomkrigere alvorlig, spesielt når de kommer med leketøysversjonene sine av Arcanite Reaper. At en øks som er mange ganger mindre enn taurens versjon skal kunne være så farlig, mener jeg er en ond, ond spøk. Kunne ikke sagt meg mer enig! Tauren kan f.eks ikke være rogue (av forståelige grunner..), og samme mentaliteten burde blizzard hatt på gnomer. En gnom som veier 15kg hadde ikke klart å BITT en tauren i tåa engang. Jeg forlanger tauren rogue! Gnomer bør forresten få større "hitbox", slik at det skal være mulig å targete de. Er ikke alltid det virker så bra å targete med TAB, og det kan være JÆVLIG å targete en gnom som spretter rundt. Vil ikke blizzard fikse dette, bør tauren få en ny racial: "stomp gnome", som gjøre f.eks 500 damage og stunner i 6 sekunder Endret 18. mai 2005 av likferd
bidz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Personlig gikk jeg for en Night Elf Warrior på en PvE server som min første char. Spillte han opp til lvl 12, så gikk jeg lei (kjedelig og bare hacke og slashe hele tia)... Så begynte jeg en ny char, Night Elf Hunter, på samme PvE server (hadde blitt kjent med no folk der, så det var greit, visste questene også). Spillte han opp til lvl 24. Ting begynte og bli kjedelig igjen... Så nå joina jeg en kul guild på en PvP server, og fikk med 2 RL kompiser til og spille i samme guild og team'e endel sammen. Valget falte da på Undead Rogue, som jeg nå har spillt opp til lvl 21. Koser meg!!. Mye bedre og spille på The Horde synes jeg. Også utrolig mye kulere på PvP server (selv om jeg har blitt ganka et par ganger, så gjør ikke det så mye for meg).
Gjest member-60584 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Personlig gikk jeg for en Night Elf Warrior på en PvE server som min første char. Spillte han opp til lvl 12, så gikk jeg lei (kjedelig og bare hacke og slashe hele tia)... Så begynte jeg en ny char, Night Elf Hunter, på samme PvE server (hadde blitt kjent med no folk der, så det var greit, visste questene også). Spillte han opp til lvl 24. Ting begynte og bli kjedelig igjen... Så nå joina jeg en kul guild på en PvP server, og fikk med 2 RL kompiser til og spille i samme guild og team'e endel sammen. Valget falte da på Undead Rogue, som jeg nå har spillt opp til lvl 21. Koser meg!!. Mye bedre og spille på The Horde synes jeg. Også utrolig mye kulere på PvP server (selv om jeg har blitt ganka et par ganger, så gjør ikke det så mye for meg). du slutta warrior fordi hack and slash var kjedelig også endte du opp med rogue? rofl... Endret 18. mai 2005 av member-60584
NightKeeper Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Personlig gikk jeg for en Night Elf Warrior på en PvE server som min første char. Spillte han opp til lvl 12, så gikk jeg lei (kjedelig og bare hacke og slashe hele tia)... Så begynte jeg en ny char, Night Elf Hunter, på samme PvE server (hadde blitt kjent med no folk der, så det var greit, visste questene også). Spillte han opp til lvl 24. Ting begynte og bli kjedelig igjen... Så nå joina jeg en kul guild på en PvP server, og fikk med 2 RL kompiser til og spille i samme guild og team'e endel sammen. Valget falte da på Undead Rogue, som jeg nå har spillt opp til lvl 21. Koser meg!!. Mye bedre og spille på The Horde synes jeg. Også utrolig mye kulere på PvP server (selv om jeg har blitt ganka et par ganger, så gjør ikke det så mye for meg). du slutta warrior fordi hack and slash var kjedelig også endte du opp med rogue? rofl... Hehe lmao ja, rogues er jo mer Tekken III enn Wow, hater klassen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå