Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så lyst til å gå undead mage, men det var så mange i guilden som absolutt ville være paladins (ja, jeg veit :(), så det endte med human mage istedenfor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alliance fordi bestekammeraten min var alliance, og jeg likte Landskapet mye bedre. Jeg har fått inntrykk av a Horde er mye tregere enn aliance? er det sånn?

Skrevet
Jeg er alliance fordi bestekammeraten min var alliance, og jeg likte Landskapet mye bedre. Jeg har fått inntrykk av a Horde er mye tregere enn aliance? er det sånn?

Tror ikke det er tregere å levele som horde nei. Bortsett fra innholdet i quester og slikt, er det vel like lett/vanskelig på begge sider :hmm:

Skrevet (endret)
Topic sier det meste. Syns det er rart, for meg hadde det vært helt naturlig at ALLE hadde valgt horde, siden de er tøffest IMO :p

Har de noen fordeler som jeg ikke vet om? har hørt at de har tog :S

jeg syntes ikke alle velger alliance, på min server er det tvert imot, 60% horde og 40% alliance.

sjekk statsa for hver enkelt server her så ser du:

http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Veldig mange har også den oppfattningen at Horde er for "proffene" fordi alt skal visst være så hardt og barskt å være horde mot den uendelig store alliance zergen. Men jeg tror det er sånn på begge sider, mye dritt snakk og barnslige ting.

Endret av Keylar
Skrevet
Spilte et par chars på horde-siden, og tenkte jeg skulle prøve å hoppe over til alliance. Mange flere folk (Silvermoon), men herregud så mange fjotter det var der.

Fantastisk dårlig førsteinntrykk, og derfor har det blitt til at jeg fortsatt spiller som horde.

Spiller på alliance siden på Daggerspine (pvp) - og der er det så godt som kjemisk renset for fjortiser. Bra miljø i det hele tatt - t.o.m horden oppfører seg til en viss grad ganske bra. (man kan queste ved siden av dem uten å få et slag i bakhodet når man har 0.3%mana og 114 i helse. Så da forslår jeg et bytte ...

Skrevet

Night Elves... Huffameg.

Det er bare en gjeng msn fjortisser.

Spesielt NE hunter.

De er i overtall på alle servere, og det er bare sånna msn <3 ILU <3 14izzer som spiller den karakteren.

Horde 4 teh pwn

Skrevet
Jeg spilte på hordesia som Tauren gjennom hele betaen, og koste meg fælt med det. Men ettersom månedene gikk og The Barrens begynte å bli usannsynelig ensformig, så bestemte jeg for alle at guildet skulle over på Alliance i retail. Det angrer jeg ikke et sekund på, det er utrolig moro å være Human Mage, områder og quester er mye mer variert og det hele virker mer artig. For all del, det var moro å være ku - men jeg føler meg mer hjemme hos Humans. Så derfor spiller jeg Alliance. Er bare en smaksak!

Hvis jeg hadde oppholdt meg i teh barrens i flere måneder hadde jeg hvertfall blitt gæÆrn...

Ikke rart du konverterte til alliance...

Skrevet

Jeg valgte Alliance fordi mange av vennene mine ville være det.. Er stort sett fornøyd, bortsett fra at det er veldig få folk (hvertfall de jeg har vært i kontakt med) som klarer å si takk når man hjelper dem med quests osv :ohmy:

Skrevet
Night Elves... Huffameg.

Det er bare en gjeng msn fjortisser.

Spesielt NE hunter.

De er i overtall på alle servere, og det er bare sånna msn <3 ILU <3 14izzer som spiller den karakteren.

Horde 4 teh pwn

akkurat den kommentaren vitner om like mye av den holdninga du mener andre har i deg selv.

Spiller Night Elf hunter som main char. :love:

Skrevet

Ja, for etter det jeg har erfart, er det faktisk Undead Rogues som er de virkelig drittungene.

Selvsagt kan man ikke skjære alle under samme kam!!!!

Nei, det var ikke et mye saklig innlegg.

Skrevet

Tror ikke det er tregere å levele som horde nei. Bortsett fra innholdet i quester og slikt, er det vel like lett/vanskelig på begge sider :hmm:

Mente det ikke sånn. men at de løper mye saktere enn Alliance.

Skrevet

De 'små' spiller som regel alliance hvor de går night elf.

Drar opp eksempel:

Alle mine kompiser til lillebroren min som er 13år har gått alliance og night elf.

6 stk som går i 8.klasse. De laget seg en guild og har bare fått meg jevnaldere og den som var eldst var 17år men dette er ganske lengesiden så det kan godt ha forandret seg.

Jeg tror utseendet til night elf tiltrekker seg mange av de små. De vil så klart ha lysende øyne og en kul tigermount med pukkelrygg.

Så jeg sitter igjen med inntrykket at de små går night elf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...