Gå til innhold

Mangler CPU i pakke fra komplett data


Anbefalte innlegg

jeg bestillte 2 stk nettverkskort + masse anna fra komplett for en uka sia, når jeg hentet pakka og så at det ene kortet manglet stakk jeg hjem og sendte mail med en gang, kl var da 13.00. en halv time senere fikk jeg mail der stod det at de skulle sende nettverkskortet samme dag! og enda en halv time senere fikk jeg leveringsbekreftelse! Flott tenkte jeg da har jeg pakka om 2-3 dager....

....fikk pakken 5 dager senere... :sad:

 

_________________

EPoX EP-8KHA+ KT266A...:smile:

amd xp 1800..................:smile:

Gainword gf3 ti200..........:smile:

3x 256ddr pc2100...........:grin:

2x 60bg ibm 7200rpm.......:grin:

Zalman CNPS 6000 CU......:grin:

bærbar: 1.1Ghz,384mb ram, 20gb

 

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-06-23 19:12 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Når det er webshoper der ute med bedre service, leveringstid og pris så skjønner jeg ikke hvorfor du beskytter komplett.no så innmari. Jobber du hos dem selv eller noe?

 

Hvordan er du så ***** sikker på at dem ikke har svindla? Du har ikke noe bevis for eller i mot! Det der er ren svindel, kjøpe en ting og få en annen! Det er ihvertfall antyndning til lager personal uten noe hjerne (eller lagerpersonell MED hjerne).

 

Ikke kom hit med det der "for jeg vet alt" drittet ditt. Og hva mener du med: "I så fall har du ytterligere befestet din plass i trehjulssykkel-avdelingen!"?

 

hvordan kan du være så sikker på at det ikke bare har skjedd en glipp. har du i det hele tatt snakka med dem før du skrev inn her? Tviler på det. Før man skal slenge dritt og firmare så bør man i det minste ha snakka med dem. Hvis man ikke har gjort det har man fint lite å stille opp med..

Lenke til kommentar

jeg bestilte for et år siden et par høytalere hos komplett. de sendte pakkene de, men der jeg bor er det

et hovedpostkontor, og to mindre hvor jeg hører til det ene av de små. 8 dager etter jeg bestilte fikk jeg hentelappen, og jeg til posten og skulle hente pakkene.

på det postkontoret jeg skulle få pakkene var det ingenting, og så kjørte jeg ned til hovedpostkontoret som sa at de var akkurat kjørt ut. (bra timing) tilbake til mitt postkontor kjørte jeg, og der fant de _EN_ av høytalerene. de sa at den andre var ikke kommet frem, og jeg kunne hente de i morgen. :sad:

neste dag var den ikke kommet, og jeg ble henvist til hovedpostkontoret for å trace den ned. der fant de ut at den ene var sent ut til rett tid til mitt postkontor, og den andre var sent ut til det andre mindre i den andre enden av byen. jeg måtte betale på den ene plassen hvor jeg fikk kvitering, og så måtte jeg hente den andre som også var full av huller og bulker. å få høytalerene tok meg 9 dager, 1 time på postkontor(er) og bensin for 4mil.

 

nettop kjøpte jeg et hovedkort cpu og noe ram brukt, og da fikset posten og sende pakken til stokka (sandnes) som er 10 mil unna meg hvor pakken lå i 2 dager.

 

GG posten

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i Skrue, selv om jeg er en fanatisk kompletthater.

Hva ville tross alt Komplett tjene på å la være å sende noe? Ingenting. Det eneste de får er sure kunder-->tap av kunder og dårlig rykte.

Nå kan det vel kanskje sies at det _kan_ være at en av pakkerne ikke har rent mel i posen, men jeg tviler på at det er tilfelle. Jeg håper og tror at til og med en møkkabutikk som Komplett har rutiner som forhindrer de ansatte i å stjele.

Selv om rutinene faktisk har sviktet i denne saken regner jeg med at det er i form av en glipp. Komplett ordner nok opp til slutt... hvis ikke: *lynsjestemning* :grin:

 

Til dere andre må jeg selvsagt si at det faktisk er veldig irriterende når butikkene ikke yter service. Jeg tror jeg hadde blitt småforbannet ja, men å gå så langt som å si at de prøver å svindle dere, vel det regner jeg som svært usannsynlig! Kall meg gjerne en godtroende fjott..

 

 

Quote:


fUsiOn skrev:


Dere som kommer her å syter å klager. "Komplott suger. Komplott svindlere dere. osv. osv..... istedet for å komme her å syte å klage, så ta heller en telefon til Komplett.



 

 

Kanskje du heller burde lese hva folk syter og klager om før du uttaler deg?

 

 

Quote:


MrA| skrev:


Stakar Skrue... Er du sur nå?


Psykoanalyse av Skrue: Du prøver å være veldig seriøs til tider (og prøver å bli tatt seriøst), men det ser ut som at du skeiner ut noen ganger (trehjulssykkel klubben jaha). Prøv heller å diskuter på en objektiv måte hvis du skal prate "håper du er over 18" språket.



 

Heldigvis slipper vi å drite deg ut MrA|, du klarer det meget bra selv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 11:43, MrA| skrev:

Quote:



Heldigvis slipper vi å drite deg ut MrA|, du klarer det meget bra selv.



 

Ja helt enig. :razz: Møt meg på Oslo stasjon klokka 1700 i dag, så kan vi avgjøre det der.

 

jada, wollah fetter...

 

 

btw, Oslo stasjon? Oslo Sentralstasjon kanskje?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 18:20, airguard skrev:

hvis ikke skal amd cpuen ligge i en liiiiten hvit eske.(altfor liten
:grin:
)


 

Neeeh ... alle Amd'ene mine har ligget i små fine BLÅ esker (102mmx62mmx24mm for å være nøyaktig) :razz:

 

MrA| , du har ikke en eneste gang vurdert at det kanskje gikk litt fort da dem pakka pakka? At den bare rett og slett blei glemt på en eller annen pult? Det var kanskje fredag og mr. lageransatt skulle rekke siste bussen hjem? ALT som skjer med deg, _trenger_ ikke være overlegg vettu, alle er ikke etter DEG ! (btw: jeg liker X-files også)

 

Personlig tror jeg at kommunistene har tatt cpu'n din, for å bygge et dommedagsvåpen så de kan sprenge USA en gang for alle! :grin:

(beklager men etter å ha lest så mye bullshitt som i denne tråden, så sent på kvelden bare _måtte_ jeg)

Det er tydeligvis ikke aldersgrense her på forumet, for makan til søppel har jeg ikke lest på lenge. Skjerpings folkens, det er lov å tenke før du åpner kjeften/skriver noe her !!

 

 

Til deg som ikke fikk cpu'n i pakka di, ring komplett og fortell det som det er. Ikke nødvendig å gjøre noe big deal ut av det. Nevn sånn tilfeldig at du godt kunnne trenge ditt eller datt og at du fortjener et lite plaster på såret. Men nå ser du også grunnen til at du bør åpne pakker på postkontoret. Da kunne nemlig post-damen lett vært vitne til at du faktisk ikke fikk noen cpu.

Lenke til kommentar

At komplett sender meg feil vare kan være et lite uhell eller at det er en lageransatt som har "lekt" seg er ikke godt å si! Det er ikke mulig for oss å bevise noe som helst. Men at selve bedriften komplett.no ville nok ikke trolig ikke stå bak en slik "svindel".

 

Geirma: Hvis du ringer inn til komplett og snakker fornuftig med dem så fikser de nok opp og sender deg en ny cpu! Men det kommer nok "statistisk" sett til å ta tid. I mitt tilfelle tok det 3-4 uker :razz:

Lenke til kommentar

Hei Alle Sammen.

 

Skriver et lite svar på denne.

 

Det kan selvsagt hende at de som plukker og pakker varer på lageret kan glemme en ting. Når man legger en ordre på komplett.no blir denne skrevet ut som en plukkliste på vårt lager når alle varer er på lager, og blir plukket og lagt på samlebåndet bort til pakkeavdelingen der. Det kan selvsagt hende at noen glemmer en ting på en av ordrene, at den faller av samlebåndet eller tilsvarende.

 

Men dersom man skulle motta en ordre der en komponent mangler, sjekk først alle esker mot det som står på den medfølgende pakkseddelen. CPU og minne kan bli lagt opp i større esker, men er igjen individuelt pakket. CPU fra AMD blir pakket i små blå esker (se UFO sin post om disse).

Om noe mangler så ta for alle del kontakt med [email protected], [email protected] eller ring til salgsavdelingen på tlf. 33 47 14 00 og gi beskjed så fort som mulig.

Vi gir så beskjed til vakthavende på lageret om hvilken vare som mangler på hvilken ordre, og de kan dobbeltsjekke dette mot vår lagerbeholdning, og dermed legger de ny ordre på manglende vare i 0,- og sender denne som ny ordre, som du som kunde får både ordre- og leveringsbekreftelse på som vanlig.

 

Vi prøver selvsagt ikke å svindle noen med å la vær og sende ut en vare. Du som kunde har jo kvitering på at du har betalt for varen, så det vil jo ikke være mulig for oss å svindle noen på denne måten. Både ordrebekreftelse, leveringsbekreftelsen, pakkseddelen og kviteringen på betalingen til posten, som du har fått, er din dokumentasjon på at du har betalt for en vare du ikke har fått. Og selvsagt erstatter vi det så fort som mulig.

 

Det er sjelden at det skjer, men det er jo klart at det vil forekommme av og til at vi kan glemme en vare, eller plukke og pakke feil vare. Men da er det bare å si i fra så fort som mulig. Jo fortere vi får beskjed jo fortere kan vi få sendt ut manglende vare.

Med det nye lagersystemet skal vi sørge for at lageret blir så raskt og korrekt som mulig.

Men gjør vi en feil, så si i fra til oss, så ordner vi selvsagt opp så fort som overhode mulig.

 

Takk for oppmerksomheten

 

Komplett.no Salg

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-06-25 11:13 ]

Lenke til kommentar

hmmm, virker som jeg er den eneste med gode erfaringer fra komplett !!!

 

Handla mye der, og har fått pakkene akkurat når jeg skulle....

 

 

flaks???

 

Komplett trenger bare noen gode sjefer, så ordner det seg nok..... (og slutte å selge ferdig modda dører til Chieftec :razz:)

 

[ Denne Melding var redigert av: Klette på 2002-06-25 16:01 ]

Lenke til kommentar

Les denne og denne.

 

Se etter havegg sin post i den andre tråden.

 

Som dere kanskje ser gjør komplett et par feiler, men det er nok bare i en brøkdel av pakkene deres.

 

Men som dere kanskje også ser er disse feilene (de som jeg har nevnt og noen i denne tråden) både positive og negative for komplett.

 

Alle gjør feil og ikke bare i favør til seg selv.

 

Sorry viss det vart litt rotete, er litt sent.

 

 

Har i ettertid merket at Havegg sin erfaring var fra PsData men samma det.

Kan forresten lese inlegget hans på PsData-forumet her

 

_________________

MSI K7T266 PRO2-RU

XP 1700+ @ 2000++ (153 i fsb) :grin:

ATI Radeon 8500

256MB TwinMOS PC2100 CL2,5@CL2 (306MHz DDR) :grin:

8500 3dmarks på standard hastigheter

 

[ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-07-10 01:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...