Gå til innhold

Mangler CPU i pakke fra komplett data


Anbefalte innlegg

Sjekk posten du! DEt har skjedd med meg at komplett har send CPU esken som en egen koli hvor postdamen har oversett den..

En annen ting er å sjekke pakkesedel. edt kan hende det står ikke noe cpu der.

Komplett gjør feil som mange endere, Det er det traff akkurat deg er vel ren tilfeldighet.

Hvorfor ringer ikke du dem og spø istede å diskutere problemmet med her?

Tror du ar en av oss her vil gi deg ny cpu?

Kankje sende den på fax?

hehe...

Ring komplerr og dem hjelper deg gjerne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja MrA, om du har en så mistenksom og ensporet holdning til din omverden, så synes jeg oppriktig talt synd på deg.

For min del ønsker jeg å tro at de fleste mennesker opptrer som ærlige, fornuftige og rett-tenkende, noe som ikke minst også gjelder seriøse bedrifter. For det var vel utgangspunktet for denne "diskusjonen"?

 

I mitt relativt lange liv har jeg selvsagt møtt på uærlige og "råtne" personer, som dessverre også tidvis har rammet bedriften / arbeidsstedet de har vært ansatt i.

Men dermed henge ut arbeidsstedet deres som svindlere?

Aldri i verden!

Man lærer seg etterhvert å skille klinten fra hveten, og forhåpentligvis vil du gjøre det en dag også?

 

Óg; En såpass trehjuls-sykkel som du foreløpig befinner deg på, vil nok aldri få plass i rompa mi, selv om du aldri så gjerne vil! :grin:

 

Og har herved sagt mitt, flere kommentarer vil du ikke få fra meg.....

Å snakke for døve ører, gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare få lov til å si at mitt første innlegg i denne debatten var ment som et ironisk skråblikk på de to første svarinnleggene.

Jeg kan bare beklage at enkelte personer ikke har oppfattet ironien i mitt innlegg.

Hensikten med mitt innlegg var kun å fremheve hvor poengløse slike innlegg som de MrA og schwenkis skrev er.

Lenke til kommentar

Ok, føler meg vel litt truffet nå da.

Men fikk oppriktig talt ikke tak i ironien med det samme?

Var vel litt for oppbragt, der og da, og oppfattet umiddelbart din kommentar som "bull", på linje med de andre.

Du får ha meg tilgitt, og som tidligere nevnt; Det er jo menneskelig å gjøre feil......

Lenke til kommentar

Skrue:

 

ville bare si at vi er ganske mangen som er temmelig fed-up med komplott sine respektløse utspring, i returavdelingen mener jeg først og fremst.

 

da skal det ganske lite til før det bikker over.

 

særlig når han har fått ny pc og noe mangler :grin: . kan tenke meg den skuffelsen han fikk, så la han nå få blåse ut litt aggresjon på veine av oss alle mot komplett uten å være så voldsomt "onkel pekepinger" :grin:

Lenke til kommentar

Ring Komplett, så legger du frem hva som manglet.

Hvis det virkelig ikke fulgte med en CPU tipper jeg de sender en til deg når du forklarer for dem at noe mangla i pakken.

Ikke sjønner jeg hvorfor så mange må lage rabalder og starte skitkastinga bare pga. et enkelt spørsmål???! (PS jeg jobber IKKE for Komplett)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 23:24, J.A. skrev:

Ring Komplett, så legger du frem hva som manglet.

Hvis det virkelig ikke fulgte med en CPU tipper jeg de sender en til deg når du forklarer for dem at noe mangla i pakken.

Ikke sjønner jeg hvorfor så mange må lage rabalder og starte skitkastinga bare pga. et enkelt spørsmål???! (PS jeg jobber IKKE for Komplett)


 

Enkelt sagt; Jeg er fullstendig enig! Og har vel allerede gitt uttrykk for det....

Lenke til kommentar

Har skrivekløe nå, - etter dusj og nystrøket sjorte, - festen starter sent for meg i natt.

 

Komplett gjør feil, - du gjør feil, - alle!

 

Om man stiller spørsmålet om flere har erfart at noen har gjort feil skal jeg svare på forhånd, - alle har erfart det. Alle har erfart det. Alle har erfart det.

 

Spørsmålet er om Komplett ordner opp for seg. Er det spørsmålet besvart ovenfor, - er det svaret avgjørende!

 

Og en kartong full av dasspapir, - jeg tror på han, -det er han som får kaka, jeg tror det er han som har både humor og ironi i behold, - så du får alle poengene her gutten, - eller honey da, - om du er det.

 

rexuss

Lenke til kommentar

Ikke noe personligt ment og ikke for å nevne navn,(SKRUE),Men hva med å svare på Mannens Spørsmål istedenfor å begynne med skittkasting mot andre brukere som svarer,greit nok at noen kødder,men slike blir du ikke kvitt,Uheldigvis.

MrA| Skrev bare et svar og ga den brukeren som stilte spørsmålet et svar og Et lite tips,Så noen bør ta en titt på seg selv før dem begynner å kritisere andre,Bare så det er sagt!

 

Geirma: Jeg har ikke opplevd å ha fått feilvare fra Komplett.no men fra andre,som oftest skyldes det En feil ettellerannet sted,Og jeg vet hvor sinnsykt kjipt det er å ikke få delene som du har gått rundt i dager kanskje til og med Uker og gledet deg til å få,så får du dem ikke og må vente EEEEENDA lenger...

Komplett fikser nok opp i det,Bare vær LITT mer tålmodig :smile:

 

MVH Prog_Kick

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 23:04, Skrue skrev:

normal, hadde oppriktig talt ventet en litt annen og nøytral vinkling fra din side om temaet?

Såvidt jeg vet, har du jo passért atten år i alder?

Forhåpentligvis også mentalt?


Jada, jeg _vet_ at jeg provoserer nå!
:grin:


 

såvidt jeg vet, er ihvertfall du passert 18 år i alder og vel så det, og er vel heller på harley davison stadiet enn tresykkelstadiet (btw. trehjulsykkel er GØY, du burde bare prøve, utrolig hva moro man glemmer så ikke diss trehjulsykkelen, den har vært vår alles venn en gang :lol:) så det var vel på sin plass å forvente at også DU klarte å se at det ikke var en nøytral vinkling, men en erfaring, og uansett hva du ventet så er det faktisk det hele tråden handler om! håper ikke hele hierarkiet og ordenen i forumet ditt brutalt datt isammen på grunn av dette, for alt kan ikke skrives sånn som du vil her inne. og uansett hvor voksen og nøytral du vil framstå, så er det faktisk et faktum at feks ventetiden på komplett.no returavd. er til å gråte av selv om dette er NEGATIVT OM KOMPLETT. jeg vet det er vanskelig å drive en databutikk osv alle gjør feil blabla og alt det der, men mener du virkelig vi skal se bort ifra dette bare for å være "snille" med daakkars gutta på returavdelingen? nei, vi er forbrukere. påfallende mangen har faktisk hatt problemer med komplett her inne, bare ta deg et par søk. og feilsaker er noe ALLE butikker har. og det må finnes en forklaring på at andre netbutikker en komplett får ferre krasse omtaler her inne (jada, jeg vet de er store og, men mengden overskrider allikevel).

 

(btw. jada jeg vet at dette provoserer jeg og, men siden du begynte så får du tåle en så det svir igjen :razz:

Lenke til kommentar

Jada, jeg kan godt tåle det. Og mener ikke på noen måte å forsvare hverken Komplett eller noen annen databutikk!

Men imøteser gjerne en mer konstruktiv og saklig kritikk omkring webshops generelt, enn si andre "utsatte" kategorier i vår sammenheng.

For faktum er, og jeg regner med at du innser dette, er at svært mange av postene i denne tråden kan kategoriseres som usaklige og uoverveide?

Jeg ser ingen grunn til at dette fortsettes, medmindre det finnes velfunderte og gjennomtenkte argumenter for dette.

La gå at Komplett nok figurerer som eksponenter for tidvis dårlig respons og service, men tillater jeg meg å tro at de faktisk kommer ganske godt ut, statistisk sett?

Man bør huske på at "turnower" i en slik, og for den saks skyld tilsvarende bedrift er utrolig høy, og "feilprosenten" tilsvarende stor. Tenk nå litt på dette da, før det lades med "skarpt"...

 

Og igjen; Jeg er _ikke_ ansatt hos Komplett, men har alltid opplevet firmaet som seriøst og serviceorientert, noe jeg faktisk tillike har opplevd hos konkurrerende bedrifter også!

Kanhende jeg har hatt utrolig flaks, også hos andre leverandører av datautstyr?

Jeg tror mye av dette handler om forståelse og innsikt i en travel hverdag, fremfor at JEG er den eneste, reneste kunden, uansett hvor man måtte henvende seg.

Det bør være et tankekors, for noen og enhver, selv om det heter at "kunden har alltid rett"

Men i rettferdighetens navn; Har han alltid det?

Jeg tillater meg å tvile.....

Lenke til kommentar

Må si meg veldig enig Skrue og har selv også bare gode erfaringer med komplett data.

 

Men hvis problemet oppstår, du sitter der med en pakke uten CPU i. Hvis du da ikke forstår at du må ta kontakt med komplett, hvis den første tanken som når deg er å henge ut komplett, hvis du er totalt blottet for allmenn kunnskap, hvis du virkelig ikke forstår at en webshop kan gjøre feil. Nei da anbefaler jeg deg heller å ta turen til Dell. :razz:

 

_________________

Mvh

Kristoffer Dale

 

Asus P4S533

P4 2,4NW@2,62 [foreløpig, venter på vannkjølinga)

2x 512MB DDR Corsair XMS3200 (436Mhz) :grin:

Gainward gf4 ti-4600 300/650@315/710

2x WD 120GB IDE 7200RPM 8MB cache

SB Audigy Platin

 

[ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-06-23 18:59 ]

Lenke til kommentar

Jeg har aldri.. ALDRI hatt problemer med komplett. Har bestilt 20 pakker derifra. Aldri har det oppstått en feil. Så for meg er komplett bra nok.

 

Dere som kommer her å syter å klager. "Komplott suger. Komplott svindlere dere. osv. osv..... istedet for å komme her å syte å klage, så ta heller en telefon til Komplett.

 

Husk.. de fleste feil er brukerfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...