Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverket detter ned med min DI-624+


Anbefalte innlegg

Har for ikke så lenge siden skaffet meg router, men har oppdaget at jeg (og alle andre) detter ut av nettverket ofte.. mister internetten, mister all form for nettverk , kan ikke gå inn på setupen, :hrm: Dette gjelder både wlan og lan.

På lan tilkoblingen så er den fortsatt aktiv og jeg klarer å pinge routern osv, men ikke gå inn på setup eller noe som nevnt.

Har også testet uten router å da er det null problem.

PS. Om jeg tar inn og ut kontakten til routern så bruker det ofte(ikke ALLTID) å bli bra igjen... Helt til det skjer igjen :cry:

 

Noe jeg kan fikse på eller er det noe galt med routeren?

Tar i mot all hjelp jeg kan få, for dette er ganske irriterendes! :roll:

Endret av Talker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter også med denne 624+ :(

 

Funker veldig bra på kablet nettverk, men blir ekstremt ustabilt når man kobler seg opp trådløst.

 

Hoppet nesten av glede når jeg så denne tråden, og kastet meg over telefonen for å få ny strømforsyning med en gang. Møtte en hyggelig Svorsk dame etter noen få mnutter venting som sa at strømforsyningen ikke hadde noe med dette problemet og gjøre, men at det skulle komme en ny firmware om litt som skulle løse problemet.... :dontgetit:

 

Hun sa også at de som hadde fått ny strømforsyning hadde stabilt nettverk i bare kort tid og at det ble like ustabilt igjen etterhvert.

 

Kan dere som har fått nytt strømadapter bekrefte at det denne damen forteller er korrekt?

Eller sitter D-Link og snakker usant til sine kunder, for at de nå plutselig ser at det blir dritdyrt å sende ut tusenvis nye strømadaptere?

 

Begynner å bli MEKTIG lei denne routeren nå!!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...