TCi Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Istedet for å lansere IE for bare Longhorn, så vil IE også bli tilgjengelig for 2000/XP også. MS bekreftet i dag at de jobber med en oppdatering, samt at en betaversjon er ventet i sommer. Kilde: Everyone who said there was going to be no IE7 is now.. wrong. This letter was delilvered to Featured Community Site Owners today: Featured Community Site Owners, Today at RSA, Bill Gates talked about Internet Explorer 7. As the guy responsible for IE, I wanted to say a couple of things about it. First, some basics: we’re committing to deliver a new version of Internet Explorer for Windows XP customers. Betas of IE7 will be available this summer. This new release will build on the work we did in Windows XP SP2 and (among other things) go further to defend users from phishing as well as deceptive or malicious software. Why? Because we listened to a lot of customers, analysts, and business partners. We heard a clear message: “Yes, SP2 makes the situation better. We want more, sooner. We want security on top of the compatibility and extensibility IE gives us, and we want it on XP. Microsoft, show us your commitment.” I think of today’s announcement as a clear statement back to our customers: “Hey, Microsoft heard you. We’re committing.” Why are we talking about it today? Because our customers have asked us, with increasing urgency, what our plans are. We want to convey our intentions to our customers clearly and in a timely way. I’ve gotten questions about the ship date. We know that feedback from customers and partners is crucial. We’re going to release a beta and listen, then refresh the beta and listen some more. We’ll ship when the product is right. I’ve gotten other questions about support for Windows 2000. Right now, we’re actively listening to our major Windows 2000 customers about what they want and comparing that to the engineering complexity of that work. That’s all I can say on that topic. Please know that the IE team is working hard. We’re eager to improve and better secure the web experience for the hundreds of millions of IE users around the world. We delivered on XP SP2. We are actively delivering on our part of a great 64-bit Windows client. We continue to deliver on security updates for customers who have not moved to XP SP2. We’re going to deliver on IE7. Dean Hachamovitch General Manager, IE Core Development Team
CPurcell Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Lurer på om denne blir god nok til at Opera, Firefox osv. brukere går over til IE igjen. Jeg tviler egentlig på det. Men det jeg lurer på om de skal fikse er at rare programmer ikke skal klare å installere seg gjennom nettleseren. Jaja, blir bare å vente å se.
Glipp Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Lurer på om denne blir god nok til at Opera, Firefox osv. brukere går over til IE igjen. lol. Jeg kommer aldri å gå tilbake til IE iaf... uansett om den blir like bra som opera 4 LIFE!
CPurcell Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 lol. Jeg kommer aldri å gå tilbake til IE iaf... uansett om den blir like bra som opera Ja jeg bruker Opera selv og har ikke tenkt å gå tilbake til IE. Men jeg tenker meg at Microsoft kommer til å prøve å få folk til å bruke IE igjen. I og med at de har mistet en del brukere.
Pantera Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Lurer på om denne blir god nok til at Opera, Firefox osv. brukere går over til IE igjen. Jeg tviler egentlig på det. Men det jeg lurer på om de skal fikse er at rare programmer ikke skal klare å installere seg gjennom nettleseren. Jaja, blir bare å vente å se. Hvis MS klarer å lage IE7 like bra som Opera, og like sikker, som bytter jeg selvfølgelig tilbake til IE. Gidder jo ikke å ha flere programmer enn nødvendig på maskina.... mvh Pantera
Chief_R-W Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Opera er genialt så har brukt det en stund men om en ikke vil ha de integrerte programmene til windows så kan en bruke dette programmet http://nuhi.msfn.org/nlite.html)http://nuh....org/nlite.html
So|o Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Lurer på om IE7 vil komme med støtte for tabbed browsing
TCi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Lurer på om IE7 vil komme med støtte for tabbed browsing Ryktene antyder at det vil bli lagt til ja...
phax Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 det var endelig på tide! IE begynner å dra på årene nå. ikke rart det ikke rekker til i forhold til andre browsere.. får det støtte for tab browsing så skal man ikke se bortifra at jeg kanskje blir og bruke det mer. hardware.no og opera er en dårlig kombinasjon...
Glipp Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 hardware.no og opera er en dårlig kombinasjon... uhu ?
phax Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ja det henger hele tia og plutselig stenger opera seg. irriterende.. har hørt om andre som har samme problemet.. opera 7.54, norsk.
Glipp Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ja det henger hele tia og plutselig stenger opera seg. irriterende.. har hørt om andre som har samme problemet.. opera 7.54, norsk. prøv Opera 8 p5
TCi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 ja det henger hele tia og plutselig stenger opera seg. irriterende.. har hørt om andre som har samme problemet.. opera 7.54, norsk. Rart. Jeg har brukt Opera siden 2002, altså siden jeg ble medlem på forumene. Har aldri hatt problemer med Opera på hardware nettverket. Selv Opera 8 beta 2 som jeg bruker nå kræsjer svært sjeldent.
phax Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 det var da rart.. hm.. har alltid vært slikt hos meg.. skal teste beta'n nå da og se om det blir no bedre. er den reklame fri forresten?
TCi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 det var da rart.. hm.. har alltid vært slikt hos meg.. skal teste beta'n nå da og se om det blir no bedre. er den reklame fri forresten? Nei
phax Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 tester den nå, jaggu ble den ikke reklame fri.. virker bra. ----------- men nok OT nå -----------
Simkin Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 IE kommer aldrig til å bli brukt uansett hvor bra de sier det skal være.. her bruker vi firefox..
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 IE kommer aldrig til å bli brukt uansett hvor bra de sier det skal være.. her bruker vi firefox.. enig med du
TCi Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Her er bekreftete funksjoner inline MSN Searchimproved address bar blacklist tabbed browsing rss discovery and viewing printing shrink to fit
Pels Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 IE kommer aldrig til å bli brukt uansett hvor bra de sier det skal være.. her bruker vi firefox.. enig med du count on me. VIl man kunne velge skins med IE7 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå