Gå til innhold

Prosjekt beQuiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte prosjektet i workloggen din på forumet, men må få sagt det igjen:

Ulovlig stilig - hinsides all min forståelse. Både det tekniske, det estetiske og det..øh..softwariske er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuelerer med et sinnsvakt insane inn i helsike rått produkt. Det der viser hva det er mulig å oppnå. Jeg bøyer meg i støvet.

Skrevet (endret)

Må bare få gratulere med et nydelig stykke gjennomført arbeide. Har dessverre ikke fulgt med fra begynnelsen av prosjektet, men har nå lest hele artikkelen, og det er som sagt, meget bra gjort arbeide. All honnør til deg. :thumbup::D:D

Endret av kblues
Skrevet

Tenk at det er en PC.

Han kan jo bruke W-lan for å se film over, så han man bare en server som serve filmene.... Trenger ikke stor plass....

Helt sinnsykt arbeid!!!!!! :cry:

Skrevet

jeg elsker så drøye DIY-prosjekter som det her.. helt utrolig bra! Uvanlig fett sluttresultat også. jeg kunne svært gjerne tenkt meg en lignede maskin selv! (hva med å høre med asono og få til et samarbeid der? ;))

Skrevet

Dæven :dribble:

Jeg har gått å tenkt på å lage meg en HTPC etter hw.no sine vi bygger htpc artikler ble lagt ut. Men nå fikk jeg da virkelig lyst :)

Minimalistisk og klassiske high-fi linjer :love: bøyer meg i støvet :dribble:

Skrevet

helt sjukt hvor mange timer det må ha tatt, sikkert verdt det!

ang din Ir-fjernkontroll vil den fungere med andre ir apparater som Tv, lyd etc?

kan den programmeres med Rfsignaler også.. ?

Godt jobba!

Skrevet

Har sagt det i workloggen også, men du har virkelig imponert meg med dette prosjektet Dr.spawn! Så stille pc skal du vell lete lenge etter! Gratulerer med tøffeste HTPC'en jeg har sett noen sinne!

Liker denne og snekkerboden like godt, men de kan egentlig ikke sammenlignes, er jo to helt forskjellige ting, men jeg må innrømme at jeg synes det virker som det var mer arbeid i denne!

Noen nye planer på gang? :whistle:

H.kon

Skrevet (endret)

Utrolig flott arbeid!

Vekker kreativiteten i selv det sløveste sinn!

Edit:

Sitter på et par mini-itx'er selv. En som gw/"bredbåndsrouter", og en utbrukt.

Er det pulver nok i den du har til det du har nevnt som oppgaver? (Er det den trimma versjonen av OS'et som gjør det mulig?) Synes selv min 1ghz C3 er litt for treg for de tyngste oppgavene.

-Dante

Endret av 4-Dante

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...