Gå til innhold

Lurer på en ting før jeg kjøper WoW..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er der/kommer der en demo slik at man kan teste det i et par dager før man bestemmer seg for å bruke et par hundrelapper på å kjøpe det, for så å betale for å bruke det?

Endel mmorpg'er liker å tilby en gratis prøve uke eller lignende for å få inn nye spillere, men jeg tviler litt på at Blizzard kommer til å bry seg med dette med det første. Knapt nok plass til de som har kjøpt det :p

 

Kjenner du derimot noen som har kjøpt seg collectors edition så følger det der med en ekstra konto som en venn kan prøve i 10 dager. Uansett så anbefaler jeg dette spillet på det varmeste. Kjøper du det får du 30 dagers gratis spilling og er absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar
er der/kommer der en demo slik at man kan teste det i et par dager før man bestemmer seg for å bruke et par hundrelapper på å kjøpe det, for så å betale for å bruke det?

Endel mmorpg'er liker å tilby en gratis prøve uke eller lignende for å få inn nye spillere, men jeg tviler litt på at Blizzard kommer til å bry seg med dette med det første. Knapt nok plass til de som har kjøpt det :p

 

Kjenner du derimot noen som har kjøpt seg collectors edition så følger det der med en ekstra konto som en venn kan prøve i 10 dager. Uansett så anbefaler jeg dette spillet på det varmeste. Kjøper du det får du 30 dagers gratis spilling og er absolutt verdt det :)

De som kjøper CE-versjonen har en ekstra guestaccount som kan brukes i 10 dager. Denne kan man f.eks gi til en venn som har lyst til å teste ut spillet. Så det trådstarter må gjøre, er å finne en kompis eller bekjent som har CE.

Lenke til kommentar
Kjøper du det får du 30 dagers gratis spilling og er absolutt verdt det :)

jeg vil si at å bruke 400 spenn på noe du ikke liker, selv om du får bruke det gratis i 30 dager ikke er verdt det...

 

Må vel finne meg en eller annen med CE for å få prøvd det, men jeg kjøper det uanz ikke før jeg har prøvd..

Lenke til kommentar
WoW lagger ikke på en 56k linje engang.

Det det står mest på er RAM mengde. Det vil hakke voldsomt med 512RAM hvis du kjører høy oppløsning, en ekstra 512 brikke vil fjerne nesten alt dette. (Jeg gikk fra 3fps til 40+ på griphon rides ved å doble ram mengden min)

Jeg har en PIII 866 MHz, 384MB RAM og Radeon 9600 PRO. Kjører Wow på 1024*768.

 

Og jeg får kun litt hakking når det er MANGE folk på skjermen på en gang. Er faktisk veldig fornøyd til å ha en så rævva maskin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...