Gå til innhold

Spør om hjelp i WoW!


Anbefalte innlegg

Da har du bare ikke satt deg ordentlig nok inn i det :p

Spiller selv D2 LOD (ikke så mye men) og WoW er gøyere enn dette. Dessuten, hva er så vanskelig med å chatte? 'enter shift+7 1'

Men uansett, du er nok en av de veldig få som har endt om slik ;)

Liker man ikke spillet så liker man det ikke. Smaken er som baken.

Vi andre får iallefall nyte det :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller også på silvermoon, med noen venner :) Kan vi ikke lage en liten guild på Silvermoon? Jeg heter Zaico ingame :)

Hehe, så deg faktisk i Westfall. Du tuslet rundt ved siden av "Poor old Blanchy" & co (husket nicket ditt fra forumet). Traff også på Aasgaard i Sentinel Hill :)

 

(nick Silverania btw)

Kan stemme det :) Skal sies at det tok noen timer å komme seg til Westfall fra Teldrassil som lvl 7. Har møtt og snakket med endel fra forumet her, og noen venner jeg ikke viste spillte engang.

 

Må si at jeg blir bare mer og mer imponert over spillet, selv om jeg var kraftig irritert i kveld, da liket mitt lå mellom 3-4 orker utenfor Ironforge, og jeg ble drept umidelbart etter at jeg våknet til livet, og i tillegg var uendelig langt fra nærmeste kirkegård.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Dama maser som en gal etter å få en pet, kan man ha kjæledyr som warrior?

Den trenger ikke gi noe skade, bare den er søt :p

I Elwynn Forest (omtrent midt i mellom SW og newbie-området) finner du et hus med masse katter som løper rundt utenfor. Inne i huset finner du en dame som selger katter for 40s per.

 

Har selv CE, men katten er minst dobbelt så kul som alle CE-pets'ene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når man regger seg, må man ha visa kort ol.

Jeg har kjøpt WoW til lillebror, men han har ikke visa.

 

Han tenkte å kjøpte game tickets når måneden er over.

 

Kan han regge seg og KUN velge game ticket?

 

 

V

ja,men ikke før den 4. mars :( så da må han enten låne visa kortet ditt og bare bytte betalings måte etter den 4.mars eller vente..

Lenke til kommentar
Dama maser som en gal etter å få en pet, kan man ha kjæledyr som warrior?

Den trenger ikke gi noe skade, bare den er søt :p

I Elwynn Forest (omtrent midt i mellom SW og newbie-området) finner du et hus med masse katter som løper rundt utenfor. Inne i huset finner du en dame som selger katter for 40s per.

 

Har selv CE, men katten er minst dobbelt så kul som alle CE-pets'ene. :thumbup:

Samt i darnassus kan man kjøpe en ugle (i inngangspartiet, der med den store ancient of war)

 

I booty bay kan man kjøpe pappegøye

 

I gnomeregan/Ironforge har jeg forstått det slik at man kan finne planene til ett Mekanisk ekkorn som enigneers kan lage for deg.

 

Jeg antar at horde har forskjellige cutie-pets de også, og for alt jeg veit er det flere typer enn de jeg veit om :)

 

Selv skal jeg ha en hvit Nightsaber å ri på, en Hvit nightsaber combat-pet og en hvit katt cutie-pet :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...