Gå til innhold

Spør om hjelp i WoW!


Anbefalte innlegg

Lager en tråd hvor man kan spørre om alt mulig ;)

 

Sliter litt selv, finner ingen steder hvor man kan komme seg Eastern Kingdom, er Nord i Khalimdor, like ved startbyen til Nightelf.. Men vi gjerne "queste" litt med vennene mine i Eastern Kingdom.

 

Edit: Hvilken server spiller dere andre på?

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er i auberdine da regner jeg med?

eller på Tedrassil enda?

 

Uansett, du må komme deg til auberdine (gå inn i portalen i darnassus, og fly til auberdine fra griffon pointet)

 

Derfra går du ut på den lange piren og spør hvilken båt som går til Menethil Harbour. Det står en kis der i krysset på piren du kan spørre.

 

ta båten. Gå av i menethil harbour. snakk med griffon point kisen.

 

Så følger du veien strake veien ut av menethil harbour gjennom wetlands. (du skal ca til andre sida av mappet.

 

Så går di gjennom tunellene til du kommer til Loch modan. Exiten til den delen av kartet Ironforge er er i top venstre hjørne av kartet til loch modan, ergo ikke langt fra der du kommer ut fra wetlands... følg veien, det vil stå skilter uansett..

 

Når du finner rette vei, følg veien til du kommer til skilt om Ironforge. Følg disse.. kom deg til ironforge, snakk med griffon kisen inne i byen (midten).

 

Deeprun Tram inngangen er i tinker town delen av Ironforge, ta denne til stormwind....

Lenke til kommentar

joda, funker fint det :) eneste du må gjøre er å sørge for å aldri forlate veien...da er sannsynligheten for at du blir drept heller liten...og hvis du blir død, sørg bare for å spawne på "riktig" side av liket ditt i forhold til hvor du vil gå...og løøøp :p

 

Har gjort det som lvl 2 character i beta...døde en gang bare...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
joda, funker fint det :) eneste du må gjøre er å sørge for å aldri forlate veien...da er sannsynligheten for at du blir drept heller liten...og hvis du blir død, sørg bare for å spawne på "riktig" side av liket ditt i forhold til hvor du vil gå...og løøøp :p

 

Har gjort det som lvl 2 character i beta...døde en gang bare...

Jeg tokk den turen over dit som lvl 9 .... døde bare 5 ganger grunnet hyperaktive monstere, spesiellt krokodillene.

Lenke til kommentar
Man det spillet her skuffet meg BIG TIME! Diablo 2 LOD er jo bedre enn dette her :cry::cry::cry::hm::hrm:

 

Er jo umulig å finne teams, tungvint å chatte. Å jeg som gleda meg til det her. Det var de mest bortkasta kr hittil i år å kjøpe det greiene her

Da har du bare ikke satt deg ordentlig nok inn i det :p

Spiller selv D2 LOD (ikke så mye men) og WoW er gøyere enn dette. Dessuten, hva er så vanskelig med å chatte? 'enter shift+7 1'

Men uansett, du er nok en av de veldig få som har endt om slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...