Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

er det noen som vet om de har sett en video nå nylig der eksperter, og ufc fightere har sine forventninger til UFC 104 ? vel, tror det var ufc 104.. så bilder av randy couture, noguiera, jardine osv. finner den ikke, tror jeg så de på ufc.com, men finner an ikke, noen ide? søkt på google, youtube, mma-core.com osv.

 

Ps. Griffin vs. Ortiz II, noen som så den komme eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja, må være den nest største overraskelsen i denne sesongen av TUF. (Og det burde si mye.) Har likevel ingen tro på at han blir den yngste blabla som 22-åring eller hva han var.

 

IGJEN så legger TUF opp til at Kimbo kommer på banen igjen... *sukk*

 

Husk at Dana har sagt at det blir action fra ep 8 og utover. Altså etter at alle har hatt en kamp. Jaså, er det da moroa starter? o_O

 

Lenke til kommentar
TUF

 

 

Er det bare meg eller virker rampage litt i ubalanse.. Tåler ikke at noen spøker tilbake. Trudde fyren hadde humor.. Gang på gang starter han ett eller annet, men blir helt krakilsk når noen tør å ta igjen.

 

Rampage selv har sagt at editeringen av TUF har fått han til å se ut som en drittsekk. Skal ikke se bort fra at Dana White har fått de til å editere det sånn etter at Rampage la opp. (Dana er ihvertfall troende til det)

Lenke til kommentar

Siden han ikke klarte å vinne med god margin ga de seieren til Machida

 

Det ligger det jo ikke noe fornuft i i det hele tatt. Er ikke å vinne alle rundene, eller ihvertfall 4 av 5 runder overbevisende? Merker jeg faktisk er litt forbanna p.g.a dette, noe jeg ikke trodde var mulig. Greit nok at dommerene ofte er litt ubrukelige. Har vært flere bedeømmelser jeg har vært uenig i, men gårdagens var jo helt latterlig. Tror ikke jeg har sett noen som var enige i avgjørelsen faktisk.

 

Til og med Dana White mener avgjørelsen var feil. Ser heldigvis ut til å bli rematch umiddelbart :)

 

http://www.sherdog.com/news/news/machida-r...e-rematch-20544

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Men Dana White mener Rua bare vant 3 runder. Jeg synes Machida gjorde ekstremt lite for å vinne rundene og tapte alle 5 i mine øyne. Jeg hadde penger på Machida, men ble likevel oppgitt. Jeg hadde akseptert at jeg tapte pengene lenge før decisionen. :p

 

Og at det blir rematch er jo bra, men jeg hadde egentlig ikke lyst til å se Machida sloss i title fight igjen. Jeg ville se Rua VS noen andre i title fight. Det blir vel forhåpentligvis mer eksplosivt fra begge parter neste gang da for å unngå ennå en decision fra UFC dommerpanelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...