Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

 

Som co-main til rematchen håper jeg på dommerpanelet vs. ashd312025.jpg

 

Det er faenmeg den største pikksugeravgjørelsen i historien, håper de mista beina i bilulykker på vei hjem alle sammen.

 

EDIT:

 

"For all main event championship bouts and special events, the commission must approve the contest, and must assign the (worthless) judges and referee to work the contest. In all other contest or exhibitions, the executive director is responsible for assigning the judges and referees, approving each bout, ensuring that a contestant is not on suspension status in Nevada or another jurisdiction, and determining that a contestant is not being mismatched with a superior opponent. <--- They obviously suck at their jobs."

 

"The Nevadas State Athletic Comission is totally bogus and need to hire Judges who can actually judge fights and aren't either smoking pot, or heavily drinking alcohol while they are watching fights, case in point, the highway robbery of Shogan Rua at last night's UFC pay-per view. Shame on you guys for being so lousy at your jobs."

 

 

Endret av geil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med alt dere sier her. Jeg er en _stor_ Machida fan selv, men her tapte han stort, imo. Og at det ble enstemmig i Machidas favør var jo bare latterlig, her skulle Shogun vunnet 4 av 5 runder, den 3. runden var veldig lik synest jeg, og den gikk litt mer i Machidas favør etter min mening. Jeg vil tro dommerne valge å gi Machida serieren fordi han var aldri i noen virkelig fare, Shogun prøvde jo aldri å avslutte kampen, var bare leg-kick etter leg-kick etc etc. De gangene Machida faktisk angrep så var jo Shogun mer i fare.

Endret av karrun
Lenke til kommentar

Han veit nok innerst inne at han egentlig vant og han får jo en sjanse til til å bevise det, selv om han burde gått inn som champ....leste litt på mmajunkie i går og noen interessante forslag om hvordan kamper kan avgjøres bedre....de burde ta vekk must'en i poengsystemet og kunne ha uavgjorte runder og dermed kjøre en ekstra runde som i tuf....den som vinner den vinner kampen...virker jo fair nok det !

 

Jææææææææææææævli kjipt med Brock....bra jeg ikke kjøpte billetter til den som jeg hadde tenkt til hvertfall...phhuuu

Lenke til kommentar
Poengsystemet fungerer allerede sånn. Runder kan fint scores 10-10, det blir bare ikke gjort nok.

Nå skulle jeg til å skrive at du tok helt feil, men fant ut at jeg skulle undersøke først. Du har faktisk rett.

The biggest misconception associated with the 10 point must system, particularly amongst Mixed Martial Arts fans, is that you cannot have a 10:10 round. 10:10 rounds are infrequent within MMA but are allowed within the rules.
Lenke til kommentar

Jøss, såpass ja...flere som har tatt feil på mmajunkie sida da hvertfall....hvis det kunne gått ann å gjøre en mix av sånn de gjør i Japan ved å se kampen i helhet og runder i tillegg og heller kjøre en avgjørende sjette runde hvis kampen er for jevn, måtte vel det ha vært en fair måte å avgjøre en sikker vinner på. Den som vinner sjette runda vinner, enkelt og greit...også må vi få tilbake Big John ! Hørte et intervju med Dana her om dagen, og virket ikke som han var den største fan'en av Big John, selv om han presiserte at det ikke er han som velger ut hvem som er dommere......Let's Get It ON ! Er noe som mangler assa !

 

Edit : Fanhouse.com var det det intervjuet var fra

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

UFC 108 ser utrolig bra ut nå da som Lesnar blir flytta dit.

 

Heavyweight Championship bout: Brock Lesnar © vs. Shane Carwin

Middleweight Championship bout: Anderson Silva © vs. Vitor Belfort

Light Heavyweight bout: Rashad Evans vs. Thiago Silva

Heavyweight bout: Gabriel Gonzaga vs. Junior dos Santos

 

Tatt fra mmajunkie btw.

Endret av karrun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...