Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Ja, så sendinga starter klokken 10 norsk tid. (evt om det var brittisk tid)

Mener det begynner kl 13.00 i morgen, men det er muligens en litt forsinket HDNet sending, er ikke sikker.

Streamen jeg ser begynner ihvertfall da.

Hvor ser du det?

På myp2p2.eu står det 10:00 - 14:00 Dream 11

Ok at det er 1 time forskjell eller noe, men 3? Virker mye?

Sender du meg link? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aoki vs Hansen

 

Jaja, Hellboy suger.

BJ Penn vs Aoki vil jeg heller mye mer se nå. Hansen skuffer for mye.

 

 

Aoki suger. Aldri i mitt liv sett en mann prøve å tørrpule en annen så mye. Trodde de var der for å sloss jeg?

 

 

Smart å si Oxygen07....

 

Fy faen jeg er lei av Aoki nå, det første upkicket var helt lovlig.

 

Lenke til kommentar

ny på tråden :p Hei! har ikke sett gjennom alle sidene, men hvor ser dere streamingen av UFC events, Dream etc.?

Laster de ned forsåvidt, ellrs ser jeg de på mma-core.com (bra side med mange UFC kamper, Pride, CageRage osv.)

Noen som gleder seg til UFC 104 ? Machida vs. Shogun? Hvem tror dere vinner? Noen forhåndsstemmer?

 

Og tilslutt noen som har UFC 2009 Undisputed spillet på Playstation 3? Jeg har det, noen som vil ta en online match?

Lenke til kommentar
Noen som gleder seg til UFC 104 ? Machida vs. Shogun? Hvem tror dere vinner? Noen forhåndsstemmer?

 

Shogun har ikke vært den samme etter Pride FC forsvant. Hører noen sier han er tilbake etter han knocket Liddell, men jeg er ikke så sikker. Ser for meg Machida totalt utklasse han......................................men jeg har tatt feil før å det kan sikkert skje igjen :)

Lenke til kommentar

Det er jo mma, alt kan skje;)

 

Men jeg er rimelig sikker på at Machida tar denne kampen ganske så lett. Shogun er blitt treg og ser ikke ut til å ha den motivasjonen han trenger.

 

Å banke Lidell er egentlig ikke noe stor greie lengre, han er gammel, tåler ikke den trykken han en gang gjorde.

 

Machida by decision / tko første runde.

Lenke til kommentar
ny på tråden :p Hei! har ikke sett gjennom alle sidene, men hvor ser dere streamingen av UFC events, Dream etc.?

Laster de ned forsåvidt, ellrs ser jeg de på mma-core.com (bra side med mange UFC kamper, Pride, CageRage osv.)

Noen som gleder seg til UFC 104 ? Machida vs. Shogun? Hvem tror dere vinner? Noen forhåndsstemmer?

 

Og tilslutt noen som har UFC 2009 Undisputed spillet på Playstation 3? Jeg har det, noen som vil ta en online match?

 

 

Jeg har det på ps3 og trenger noen å spille mot. Add Esbinho på PSN, eller send meg en PM her om jeg ikke er online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...