Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quinton Jackson : "I'm done fighting"

 

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

 

 

 

UFC 103 var forøvrig eit slapt event. Mirco var, som påpeika allereie, berre ein skugge av seg sjølv, og bør legge hanskane på hylla for godt no. Hadde også verkeleg trua på Franklin

 

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Quinton Jackson : "I'm done fighting"

 

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

 

Er ikke helt solgt. Rampage virker vekselvarm som få, føler meg relativt sikker på at vi ser han i ringen igjen neste år.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

UFC 103 var forøvrig eit slapt event. Mirco var, som påpeika allereie, berre ein skugge av seg sjølv, og bør legge hanskane på hylla for godt no. Hadde også verkeleg trua på Henderson

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Er både frustrerende og trist å se. Han skulle lagt opp etter han vant OWGP i 06. All luft gikk ut etter at han endelig vant et mesterskap. Slett ikke uvanlig etter å ha vært en hårsbredd fra så mange ganger. Slått tre ganger av Hoost i K1WGP, tapte på spontanarmbar mot Nog, ble slått av Randleman i noe som skulle vært en rutinekamp 04 HWGP for å bli komplett nikset da han endelig fikk sjansen mot Fedor.
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lenke til kommentar

Faktisk har jeg stusset veldig på måten Rampage har fightet på i UFC. Han har egentlig virket veldig lite inspirert, selv om han har vunnet en god del. Dana er en dust, og det vet alle. Håper Rampage velger å støtte Strikeforce.. Er egentlig på tide at Dana gir seg nå trur jeg.. Han er jo bare en bitter liten mann som trur han er bøff og kan slåss med den ekte varen..

Lenke til kommentar
Faktisk har jeg stusset veldig på måten Rampage har fightet på i UFC. Han har egentlig virket veldig lite inspirert, selv om han har vunnet en god del. Dana er en dust, og det vet alle. Håper Rampage velger å støtte Strikeforce.. Er egentlig på tide at Dana gir seg nå trur jeg.. Han er jo bare en bitter liten mann som trur han er bøff og kan slåss med den ekte varen..

 

Dana er the man...prater du om ? Får nok se mer av Rampage trur jeg...men hvis det blir mer så blir det garantert i UFC

Lenke til kommentar
Enda mer Dana bashing. Fedor ville ikke til UFC fordi han fikk ingen respekt. Mens alle fightere følte seg velkommen i PrideFC.

 

Dana er en kjempebra buisness man, men jeg personlig takler ikke at han angriper alle fightere som ikke slåss under UFC. Bare å klare å si at Fedor ikke er en Topp 10 HW sier jo litt om hvor biased han er.

Lenke til kommentar

Dana burde holdt seg mer bak kulissene så hadde han sluppet å drite seg så mye ut, og ødelegge så mye for seg selv og UFC. Han har satt sammen en organisasjon som tjener masse penger på MMA, og fortjener respekt for det. Men han fremstår også som en retardert drittsekk med jevne mellomrom. Det beste hadde (etter min mening) vært å samle alle de beste fighterne i UFC, men når Dana skal være så umulig blir det vanskelig.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Fedor ikke signa med UFC var jo fordi han ikke fikk kjøre co-promotions...det kunne han med Strikeforce...så enkelt er det...han er jo heavy inne i M-1, så han tjener mye mer penger på å kunne co-promote. At Dana har sagt at Fedor ikke er topp 10 HW (som jo er helt latterlig egentlig) har garantert kun med at Fedor ikke var/er i UFC....Dana har jo uttalt at de kom med en kjempedeal til Fedor, men siden han ikke fikk co-promote så valgte han Strikeforce...det sier jo sitt til at Dana og UFC synes Fedor er mer enn en topp 10 HW !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...