Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

UFC 108 ser utrolig bra ut nå da som Lesnar blir flytta dit.

 

Heavyweight Championship bout: Brock Lesnar © vs. Shane Carwin

Middleweight Championship bout: Anderson Silva © vs. Vitor Belfort

Light Heavyweight bout: Rashad Evans vs. Thiago Silva

Heavyweight bout: Gabriel Gonzaga vs. Junior dos Santos

 

Tatt fra mmajunkie btw.

 

Det hadde jo vært en helt syk kveld! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poengsystemet fungerer allerede sånn. Runder kan fint scores 10-10, det blir bare ikke gjort nok.

Nå skulle jeg til å skrive at du tok helt feil, men fant ut at jeg skulle undersøke først. Du har faktisk rett.

The biggest misconception associated with the 10 point must system, particularly amongst Mixed Martial Arts fans, is that you cannot have a 10:10 round. 10:10 rounds are infrequent within MMA but are allowed within the rules.

 

Rart egentlig, men har vel kanskje mye med at UFC starter sendingene sine med "The round winner gets 10 points, with his opponent receiving 9 or less". Både 10-10 og 10-8 er for lite brukt. Hadde ikke trengt ekstrarunder heller for min skyld, om to er like gode en dag kan det like gjerne være uavgjort.

 

Prøvde å finne gode eksempler på god scoring, men synes det var mye morsommere å se på alle rare navnene til fighterene: Brock Edward Cockface Lesnar vs. Francisco Santos Mir III, Daniel Jeffery Henderson vs. Michael Gavin Joseph Bisping, Nathan Donald Diaz vs. Clayton Charles Guida.

Lenke til kommentar
Alt rundt var hysterisk, men jeg irriterer meg grønn over at to stykker som liksom skal være profesjonelle idrettsutøvere er totalt utslitt etter to og et halvt minutt i en fight som strengt tatt ikke holdt et spesielt høyt tempo.

 

Helt enig. Fighterene i denne sesongen virker helt ubruklige.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Nå, var kanskje ikke verdens beste fightere med verdens beste kondisjon, men å si at fighten var dårlig for det er jo litt på trynet da.. Syntes det var den mest underholdende fighten i hele TUF 10 hittils, og ja, jeg er enig, nivået på disse er jo helt bånn, slik det er i hele UFC sin HW imo..

Lenke til kommentar

De skal absolutt ha for at de står på, men likefullt har de begge hårreisende dårlig kondisjon. Og jeg klarer ikke kose meg skikkelig med en fight der det ser ut som om de har varma opp med øl og potetgull.

 

Synes faktisk sesongen har vist frem noen lovende. Både Justin Wren, Jon Madsen, Darrell Schoonover og Brendan Schaub kan bli gode. Madsen har faktisk slått Lesnar i wrestling.

Lenke til kommentar

Etter denne sesongen har jeg mistet all respekt for Rampage. Han virker som en arrogant dritunge, rett og slett.

 

Og det at Rashad sier han skal få rampage til å "quite", det storkoser jeg med, iom. at han faktisk har slutta;))

 

Fyren med best kondisjon hittil er jo Kimbo? Selv om kampen hans ikke var særlig banebrytende.. Gleder meg til TuF10 finalen der Kimbo skal fighte mot Houston Alexander:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...