Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brandon Vera vs Randy Couture for UFC 105 !

 

I can confirm Randy Couture will make his return to the light-heavyweight division at UFC 105 in Manchester at the MEN Arena on November 14. These are not rumours.

 

After much searching, Brandon Vera will be his opponent. There have been discussions over several main events for Manchester, but I understand that Couture v Vera is now nailed down. Both men will have had a ten-week break since their last fight - at UFC 102 in Portland, Oregon. Couture is sure to get a huge reception in the UK, where he has legions of fans.

- Gareth A Davies
Lenke til kommentar

Bra det Karrun :) Godt med litt innspill her, men holder med litt om gangen :)

 

Slææææækt ! Blir nice med Couture assa ! så alt er signa og klappa klart ? Leste bare kjapt til morra'n i dag på sherdog, og da var det fortsatt bare muntlige avtaler.....men da blir'e kjapt litt fetere å dra til Manchester ! Men hvem skal jeg heie på ?? hmmm....vært fan av Vera lenge,lenge og...

 

Du har egentlig ikke noe valg når det kommer til Couture. Man må holde med han. Kan ihvertfall ikke være imot! ;) Levende legende.

Lenke til kommentar

Jeg trodde og holdt med Nogueira, men mest fordi jeg vil ha han til å knuse Brock. Men jeg holdt fortsatt med Couture.

 

Slææææækt ! Blir nice med Couture assa ! så alt er signa og klappa klart ? Leste bare kjapt til morra'n i dag på sherdog, og da var det fortsatt bare muntlige avtaler.....men da blir'e kjapt litt fetere å dra til Manchester ! Men hvem skal jeg heie på ?? hmmm....vært fan av Vera lenge,lenge og...

 

Yes, det er klappet og klart :)UFC 105 Fight Card

Lenke til kommentar
Grattis. Hvor mye betalte du? Hvor kjøpte du ifra?

Vurderer det selv...

 

Kjøpte rett fra ticketmaster.co.uk....blei ca 1000 lappen per pers...£85 billettene...har kjørt nest dyreste kategori de forrige 2 gangene jeg har vært, men blir nok greit nå denne gangen også....seksjon 214, rad B...så grei skue derfra....

 

Er med i UFC FIght Club, så hadde tenkt å kjøpe på pre-sale, men fikk aldri surra meg til det...

Lenke til kommentar

Åhh har så sinnsjukt lyst å attende UFC ein gong! Ein ting er å streame eller laste det ned, men å vera der og føle atmosfæren og alt testosteronet hehe! Nokon som kan fortelja om korleis det føregår? Er det mykje venting og dødtid pga. TV-produksjonen?

 

edit: litt morosamt at fleire og fleire fylgjer med på mma. Var på ein fest i helga der det var ein del folk, og fyrst utpå kvelden då folk vart kjend viste det seg at ein god del fylgjer med på ufc og strikeforce. Vart ein del mma-diskusjonar då kan ein sei, og ikkje minst den evige diskusjonen om Brock er love eller hate hehe :D

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Brock er love ! helt siden wwe dagene !

 

Skal love deg at det er noe heeeeeeeelt annet å se det live enn på tv/data...har vært på 2 ufc'er så langt...87 i London i fjor og 99 i Køln i år...hadde nest dyreste billettklasse hver gang og det er veldig spesielt å sitte så nærme ringen...helt elektrisk ! + at man får mulighet til å være på weigh-ins og forhåpentligvis møte fightere ! Sto plutselig ved siden av Lorenzo Fertitta på dass på en liten italiensk restaurant og da jeg kom opp igjen satt Dana, Mark DellaGrotte og en haug med andre folk og spiste...så man vet aldri !!

Lenke til kommentar

Helt sant som grammasta sier, en stemning av en annen verden sammenlignet med å se ppv. Var på ufc 89 i birmingham, ELEKTRISK! Hadde ikke de dyreste billettene, 90£ ca, men funka fett, kjøper lett i samme klasse en gang til. Morgenen etterpå spiste vi frokost med joe og eddie bravo på nabobordet, så når de skulle gå kom de bort å snakka med oss (hadde på oss custom hoodies). :) Utrolig down-to-earth karer. Møtte og Per Eklund på flyet hjem. :)

 

I Birmingham bodde hvertfall en del fightere på Radisson SAS, snakka med folk som hadde vært på nach med de, så hvis det er Radisson SAS i Manchester er det jo bare å go for it. :)

Just do it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...