Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag begynner TUF 10. Fy Faen jeg gleder meg!!! :D

 

Men det er vel Fight Night først hvis jeg ikke husker helt feil. Masse MMA imorgen mao :) Å så på søndag når jeg våkner er det å slenge seg på sofaen å se UFC 103. Fin slutt på uken :)

 

ser det ikke live altså ? kjøpt de 3 siste live gjennom yahoo sports....syns det lissom er litt mer spennende å se det live ! får veldig bra kvalitet også hvis man har litt god linje....men går ann å se det 24 timer etter eventet, så hvis det blir litt for hard drekking på lørdag får man sett det så fort man våkner på søndag !

Lenke til kommentar

Fight night hadde virkelig noen høydare.. Merkelig egentlig at disse kampene ikke var satt opp på en offisiell UFC. Ingen var kjedelig for å si det mildt.. TUF10 derimot var kjedelig, trur dem har valgt en gjeng med "fightere" som ikke tåler å bli slått litt. Eksempel kampen som gikk.. Ingen av dem har jo noe særlig "ground game", er vel ett par wrestlere der, men mot Brock f.eks. vil dem ikke ha noen mulighet.. 5 tidligere NFL spillere.. :roll:

Lenke til kommentar
Fight night hadde virkelig noen høydare.. Merkelig egentlig at disse kampene ikke var satt opp på en offisiell UFC. Ingen var kjedelig for å si det mildt.. TUF10 derimot var kjedelig, trur dem har valgt en gjeng med "fightere" som ikke tåler å bli slått litt. Eksempel kampen som gikk.. Ingen av dem har jo noe særlig "ground game", er vel ett par wrestlere der, men mot Brock f.eks. vil dem ikke ha noen mulighet.. 5 tidligere NFL spillere.. :roll:

 

Tror nok de utvikler seg en GOD del iløpet av en sesong. Så tror ikke vi skal gå ut ifra den første kampen. Men jeg tror fortsatt dette kommer til å bli en bra sesong med masse humor;)

 

Noen steder å anbefale for litt ufc betting ? Tenkte å sette litt penger på hæljas kamper...trenger ikke nødvendigvis ha sånn at man kan bette på hvordan og i hvilken runde kampen ender...tenker hovedsaklig kun på resultatet...

 

 

Her er det en liste over forskjellige "betting"-plasser på nettet som har MMA >

 

http://forums.mmajunkie.com/viewtopic.php?f=4&t=3106

Lenke til kommentar

Hvem er det som driver nedlastningsscenen for tiden? De tullingene legger ut en og en kamp. Da ser man jo hvor lenge kampen har vart, og da er jo halve poenget borte. Ikke nok med det, 3 sekunder etter at dommeren har grepet inn (f.eks), så kuttes det. Såvidt at seiersherren har rukket å følge armen i været i pur glede.

 

Noe så sinnsykt irriterende.

 

Like før jeg bruker Yahoo Sports e.l. som er blitt anbefalt tidligere her inne. *grr!*

 

For de som liker stats, rankings osv, så kan jeg anbefale denne hobbybloggeren. Jeg ser at han ikke har oppdatert for siste PPV (puh), men synes de talla han går etter ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...