Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se Bisping gi Leben en skikkelig kamp idag. Trur neppe noen av de prøver seg på Wrestling/Jitsu. Under timen igjen nå.

 

Hvor ser du det hen?

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports <- TvAnts streamen ser ut til å funke veldig bra, men det kan godt være bare fordi atm så er det ManU kamp på den. Men krysser fingra for bra kvalitet etter kl 9 og. OBS. TvAnts bruker litt lang tid før streamen blir bra.

 

Virker som om tvants streamen fungerer helt top.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gleder meg til å se Bisping gi Leben en skikkelig kamp idag. Trur neppe noen av de prøver seg på Wrestling/Jitsu. Under timen igjen nå.

 

Hvor ser du det hen?

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports <- TvAnts streamen ser ut til å funke veldig bra, men det kan godt være bare fordi atm så er det ManU kamp på den. Men krysser fingra for bra kvalitet etter kl 9 og. OBS. TvAnts bruker litt lang tid før streamen blir bra.

 

Virker som om tvants streamen fungerer helt top.

 

.

Endret av Zipz
Lenke til kommentar

Veldig flott event. :) Skikkelig god steming i Birmingham. Snakka også med Eddie Bravo og Joe Rogan under frokosten dagen etterpå!. :D Det fullførte en flott helg i Birmingham. Traff også på Per Eklund på flyet hjem, haltende med blåmerker og kutt i hodet. :)

 

 

 

EDIT: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521447 Skal vi le?!!!!!! :D (utrolig hvor useriøs det går an å bli)

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar

Misunner deg å ha snakka med Joe Rogan og Eddie Bravo!

 

Predictions for ufc 90 folkens? Og hvem holder dere med?

 

Jeg tror Anderson tar Cote, Sherk vinner over Tyson Griffin og Josh Koscheck tar Alves ned og ligger på han til en descision.

 

Jeg håper på Anderson, Tyson Griffin og Thiago Alves.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som har fulgt med på MMA lenge her inne, men regner med de fleste vet hvem Bas Rutten er. Han har bla annet gitt ut en DVD som heter "Lethal Street Fighting Self Defence System" og er også en legende innen MMA verden.

 

Uansett, en MTV dude som heter Daryn Jones har i det siste hatt det gøy med å mobbe Bas Rutten, å her er hva som har skjedd så langt.

 

Først ett klipp fra Bas sin selvforsvars DVD.

 

Se filmen hos Youtube

 

Så over til mobbingen til Daryn Jones.

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Så kom svaret til Bas Rutten

 

 

Så endte det opp med at Daryn Jones tok kontakt med Bas Rutten på ett av TV-Show'ene sine.

 

 

Så svarte Bas igjen

 

 

Å så den endelige møtes de face to face

 

Se filmen hos Youtube

 

Å for de som ikke skjønte det fra starten av ( å det er mange ut fra hva jeg har lest på diverse forumer) , så er selvsagt hele greiene en fleip.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...