Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er litt mer komisk er at han i dressen faktisk er RAY SEFO... en k-1 fighter og en som ypper bråk med han. Han blir fort dratt vekk etter at det brøt ut slåsskamp mellom idioten og noen av sefos kompiser.

 

Anyways.... så til andre komiske nyheter:

 

Kimbo har signert kontrakt med K-1 og skal fighte.....BADR HARI av alle i sitt første kamp. :!:

 

Eg mener... K-1 er bedre tilpasset for kimbo men badr hari kommer til å "slice" kimbo.

Lenke til kommentar
Kimbo har signert kontrakt med K-1 og skal fighte.....BADR HARI av alle i sitt første kamp. :!:

Akkurat det synes jeg rett og slett er idiotisk.

Badr Hari sparker forjævelig hardt, og så lar de en som aldri i sitt liv har trent for kickboksing før gå mot han..?

Livsfarlig.

 

Men noen gjør visst alt for penger, så.

Lenke til kommentar
Det som er litt mer komisk er at han i dressen faktisk er RAY SEFO... en k-1 fighter og en som ypper bråk med han. Han blir fort dratt vekk etter at det brøt ut slåsskamp mellom idioten og noen av sefos kompiser.

 

Er det bare meg eller er det en dame som flyr på denne karen? Er han karen som blir kasta i bakken Ray Sefo?

Lenke til kommentar
Det som er litt mer komisk er at han i dressen faktisk er RAY SEFO... en k-1 fighter og en som ypper bråk med han. Han blir fort dratt vekk etter at det brøt ut slåsskamp mellom idioten og noen av sefos kompiser.

 

Er det bare meg eller er det en dame som flyr på denne karen? Er han karen som blir kasta i bakken Ray Sefo?

 

Nei, Ray Sefo er han i mørk dress som trekker seg unna når bråket begynner. Han har vett nok til å skjønne at det ikke kommer noe godt ut av det, å sånn sett er det ikke smartest for en pro fighter å ende i slagsmål med fulle fans :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så hva slags forhåpninger og hva slags utfall tror folket her, om UFC 92? Litt over 2 uker igjen nå!

 

For de som ikke vet hvem som er på cardet;

Televised Card

 

205 lbs. | Forrest Griffin vs. Rashad Evans

265 lbs. | Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir

185 lbs. | CB Dollaway vs. Mike Massenzio

205 lbs. | Quinton "Rampage" Jackson vs. Wanderlei Silva

265 lbs. | Cheick Kongo vs. Mustpha Al-Turk

 

Undercard

 

185 lbs. | Yushin Okami vs. Dean Lister

265 lbs. | Antoni Hardonk vs. Mark Burch

205 lbs. | Matt Hamill vs. Reese Andy

170 lbs. | Ryo Chonan vs. Brad Blackburn

265 lbs. | Dan Evensen vs. Pat Barry

Lenke til kommentar

Nytt intervju med Frank Mir i MMA.Fanhouse. Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg leste dette.

 

"Fedor's the best heavyweight in the world," Mir told me. "I hope one day I could fight him and do well, but right now he's better than I am. As a martial artist you have to be truthful about yourself so you can approach your training properly and get better. Fedor has great killer instinct, he's tough, he's strong. If I fought him I'd try to catch him in a submission, but I don't know if Fedor can be beaten. He's the best heavyweight."

 

Første gang på lenge jeg faktisk har vært enig i noe Mir sier i ett intervju :)

Lenke til kommentar

Dynamite 2008 og Affliction blir nok smule heftigere enn UFC 92.

 

Har alle Pride FC hjemme nå, ser litt på nå... Får håpe Dream kan få ordnings, det er jo mye av de samme folkene bak der. Synd at Pride er gone :|

 

-

 

Minotauro stopper nok kjeften til Mir som kan løpe litt for mye løpsk av og til.

Mir er i min bok et nek prater for mye. Dessuten er Joe Rogan verdensmester i å hausse folk som Mir Koscheck og andre som per nu er langt fra toppen. Ulykken har vi også hørt nok om.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Skal ikke snakke så negativt om Mir. Han sier mye lurt. En smart kar, uten tvil!

 

Joda, han har bra peil og det virker som han gjør en bra jobb som "cornerman" ihvertfall i TUF. Men han sier mye dumt. Han påsto han var 100x idrettsmannen Big Nog er. (dette sa han under TUF) Det jeg synes er merkelig er at Mir da har tap over masse middelmådige fightere, noe Big Nog ikke har, for ikke å snakke om at Mir stort sett "runs out of gas" i alle kampene sine, mens Big Nog kan holde på i det uendelige.

Lenke til kommentar
Skal ikke snakke så negativt om Mir. Han sier mye lurt. En smart kar, uten tvil!

 

Joda, han har bra peil og det virker som han gjør en bra jobb som "cornerman" ihvertfall i TUF. Men han sier mye dumt. Han påsto han var 100x idrettsmannen Big Nog er. (dette sa han under TUF) Det jeg synes er merkelig er at Mir da har tap over masse middelmådige fightere, noe Big Nog ikke har, for ikke å snakke om at Mir stort sett "runs out of gas" i alle kampene sine, mens Big Nog kan holde på i det uendelige.

 

Jeg har lest mye du har skrevet her inne og virker som en oppegående fyr.... Derimot så begynner jeg nesten å lure litt nå. Du er klar over at UFC er nesten like mye showbuisness som fighting? Både Mir og Nogera får scripts evt sterke retningslinjer over hva som skal bli sagt under TUF. Sånn har det ALLTID vært.

Det kalles å "hype" en fight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...