Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Highlight of the Fight: Ble så hype når alan fikk paul harris i trucken.. han va 99% der med twistern.. trengte bare å få tak i hode å cranke den. hadde også calf crank og banana split fra den posisjonen. ufattelig vanskelig å komme sæ ut av trucken. Så lekte han footsies med grand mastern, han bevisste at leglocks ikke e mer farlig en noen annen submission if you know what your doing that is :)

http://www.youtube.com/watch?v=sLyS54o6sm0

 

http://www.youtube.com/watch?v=uBgnp7o_OoQ&feature=related

 

Most dissepointing: Pat Barry.......................i love pat.. men huff.... føle at han ville at alt skulle bli over med en gang... også sto han bare der. bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam.......

 

http://www.youtube.com/watch?v=kuSQBiX_D5k&feature=player_embedded

 

Things we learned at UFC on Fox 3

 

Lavar has no ground game

Lavar hits like a fucking truck

Belcher has great submission defense

Palhares doesn't like being bullied

Hendricks has a great chin, and great recovery

Hendricks Doesn't mind being hit

Koscheck reaffirms he's tough as hell

Jim miller comes to fight

Nate Diaz is a champion in the making

Nate Diaz is better then everyone thought

People think MMA is gay

Goldie may have alzheimer's

 

Lavar Johnson vs. Shane Carwin vil æ se! PAO!

 

http://www.youtube.com/watch?v=aiC94pDO9nM

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Utrolig skuffet over Pat Barry. Det er ting som forundrer meg i MMA, og jeg vet ikke helt om det er nerver eller at de blir slagredd eller hva, men av og til ser du fightere som BURDE VITE OG KUNNE BEDRE bare slå av all hjernefunksjon og gjøre ingenting. Det var hovedsaklig én ting 'HD' måtte unngå i den kampen, og det var å stå langs gjerdet og ta imot slag. Likevel var det akkurat det han gjorde, uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg tror alle som så på visste at nå måtte han hoppe på sykkelen og begynne å sykle, eller gå for en take-down, men han valgte å gjøre ingenting.

 

Litt det samme med Paul Harris. Da han endte opp på rygg med Belcher på topp, virket det som om han ga opp. Eller vet ikke en av verdens beste BJJ-eksperter hvordan han skal unngå slag i guard, liksom? Er sikker på Palhares kan rubber guard, men han ble bare liggende. Skjønn det den som kan. Fantastisk kamp var det uansett. Veldig lærerik for en BJJ-novice som meg.

 

Koscheck vs. Hendricks ble som forventet når to brytere møtes - en for det meste stående kamp full av lite teknisk boksing bestående stort sett av svingslag og haymakere. Ingen av de er veldig dårlig stående, men det er alt for mye kraft, og for lite teknikk.

 

Og til slutt, hats off til Nate Diaz. Det er den tetteste giljotinen jeg har sett på lenge. Presset både munnbeskytteren og tunga ut av kjeften til Miller. Underholdende kamp og imponerende innsats av Diaz.

 

lavar-big-johnson-barry-ko.gif

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Foreløpig har UFC 149 et vanvittig bra main card!

 

 

UFC Featherweight Championship bout: Jose Aldo vs. Erik Koch

Light Heavyweight bout: Mauricio Rua vs. Thiago Silva

Middleweight bout: Michael Bisping vs. Tim Boetsch

Heavyweight bout: Antônio Rodrigo Nogueira vs. Cheick Kongo

Welterweight bout: Thiago Alves vs. Yoshihiro Akiyama

 

Dette blir nok Sexyamas siste UFC fight. Han har vunnet 1 av 5 UFC-kamper, og tapt 4 på rad. Thiago Alves kommer til å gruse han.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Emil Weber Meek skal i debut kamp FighterGalla 25, LIVE, 12 Mai Klokken 1915! hannes første pro mma fight.

http://ekstrabladet....icle1755761.ece kjøpes for 3.50 dollar

 

http://emilwebermeek.com/

 

Fy faen… I dag var jeg nede i de dypeste gruver for å komme meg igjennom vektkuttet!

05.30 i natt veide jeg 81.9 kg.

Startet friskt 0915 i Badekar (første gang jeg prøver) og 2 kg gikk ganske “raskt” av.

Etter det ble det “stopp” jeg var svimmel allerede da.

Rundt 12.30 startet vi med badstuen, som var et RENT helvete, kroppen ville ikke svette og hodet kokte.

vi satt der i 15, 10, 6 x 3, 3 x 6, 3x 6 minutter og det gikk saaakte ned. 77.9 var vekta på nå.

Da hadde vi plutselig bare 20-30 minutter igjen til innveiingen og jeg klarte ikke mer sauna.

Så vi kjørte 3x 5 minutters intervaller på sitte sykkel + litt ned kjøling før vi sjekket vekten igjen… 77.6.

På med klærne og svettedrakten igjen for så å sykle for full pupp i 8 minutter før jeg satt meg svett, svimmel, sliten, kvalm og helt uttørket i munnen i taxien som etter våre ræva berginger selvsagt var midt i rushhour. Alikevel kom vi tidsnok til innveiingen som startet 16.00 og jeg fikk meg en gledelig overraskelse da den offesielle vekten viste at jeg var SPOT on!

Ting gikk ikke som det skulle med vektkuttet i dag, men jeg veide inn på 77.0 og kan ikke klage! Hadde aldri klart det uten Thomas Formo og Eivind Kjønnsvik. Tusen takk for at dere hjalp meg igjennom helvete!

Tusen takk til alle dere som følger med her også, det gir meg mye mer enn dere tror! :)

Nå er livet søtt igjen og jeg gleder meg til kampen!

Ettersom jeg var totalt tom i huet på selve innveiingen fikk jeg vist lite av sponsorerne mine.

Men stor takk til de for all støtte!!!

Nordicbet, Fighter, Essential Solutions As, Ateltisk Utvikling og Tech Nutrition!

 

Big ups til Emil! Lykke til.

82 Kilo

img_20120510_234130-copy.jpg?w=717&h=955

77 Kilo

innveiing.jpg?w=1024

Endret av nipton
Lenke til kommentar

hammerfist.jpg?w=1000&h=

 

2 dager siden kamp!

Formen er egentlig helt 100% utenom at forarmen min er brekt!

For de som ikke har fått det med seg tapte jeg på TKO 4:40 ut i første runde mot Mohammed Abdallah.

Som jeg sa tidligere, han var ingen walkover!

Kampen startet og jeg landet noen jabber og et par gode low kicks, når han kom frem sirklet jeg ut og holdt han unna. Så skyter han inn, og jeg går i bakken i noen sekunder og spiser noen slag på vei opp, i clinsh er Mohammed farlig med albuer og lander en stor en som kutter meg.

Jeg dytter meg ut fra clinsh men blir rystet igjen og skyter inn for å ta han ned.

Her rister jeg av meg cowwebsene og starter med seriøst ground and pound. Desverre treffer jeg albuen eller hodet hans med min forarm og brekker høyre armen min. Han sparker seg ut og reiser seg og uten høyre arm var det downhill from here.

Blir rystet flere ganger, alt jeg gjør er å svinge noe ville svinger med venstre og det har Mohammed Kontroll på!

Kampen blir stoppet og jeg er ok med det.

Gratulerer til Mohammed!

Neste gang er jeg bedre!

I dag får jeg vite om jeg skal opperere eller ikke.. Regner med å være ute i 6 uker med armen… Utrolig kjedelig, men sånn er det noen ganger!

Lærte mye av kampen som alltid

Takk til alle som støter å følger med! Spessiellt dere som følger med når jeg har tapt, det er dere som betyr noe!

Takk til Thomas Formo og Eivin Kjønnsvik for coaching og alle sponsorene min Nordicbet, Fighter, Tech Nutrition, Atletisk Utvikling, Essential Solutions!

Takk til Otto Knudsen som ga meg sjansen til å fighte i Fightergalla 25!

 

awh.. too bad :/ ønsker lykke til videre!

 

http://vimeo.com/42086991

 

Chael Sonnen on the Joe Rogan podcast tommorow

Shazzam bitches! Joe Rogan ‏ @joerogan

Tomorrow at 4pm pacific the great @sonnench joins us on the podcast #PraiseOdin

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...