Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Overeem Officially Withdraws From UFC 146 & Postpones NSAC Hearing

 

 

“To my friends and fans,

I am deeply saddened to announce that on Friday, April 20, I respectfully withdrew from the May 26 event so that I can request a continuance until my situation with the Nevada State Athletic Commission is resolved.

I cannot express how sorry I am to the Commission, Junior Dos Santos, the fans, the owners and employees of the UFC, my friends and family and anyone else who this has affected.

I absolutely do not believe in, nor do I use performance-enhancing drugs. I am a clean fighter and I will do whatever it takes to prove this to everyone.

Prior to the UFC 146 press conference in March, I aggravated an old rib injury on my left side. My doctor prescribed, and I accepted, an anti-inflammatory medication that was mixed with testosterone. I was completely unaware that testosterone was one of the ingredients in the medication. Although I was unaware, I do realize it is my job to know what I am putting into my body.

I respect the Nevada Commissioners and Executive Director Keith Kizer and what they are doing to keep

the sport of mixed martial arts regulated and safe for athletes. I look forward to working with them in the days and weeks ahead.

Friends and fans, I ask for your patience as I work through this matter. Please support me. I promise to return to the Octagon soon.”

 

 

Kilde: http://bjpenn.com/mmanews/2012/04/23/3overeem-officially-withdraws-from-ufc-146-postpones-nsac-hearing-21327.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg synes JBJ ikke så uovervinnelig ut. Er egentlig ikke veldig imponert i det hele. Cred til Rashad, enda han var kjørt etter runde 2 så prøvde han virkelig. Regner med det er flere som har sett hullene i JBJ sin stil. Er dog usikker på om Hendo er rette mann for jobben. Håper gjør jeg. :)

 

 

*********************************************

 

Og jeg holder meg unna all media hele søndagen om jeg ikke får sett eventet. Skal så lite til før en eller annen fjott absolutt skal skrive hva som skjedde. Som f.eks. "Viasat-Norges beste fighter" sin side på FB ødela UFC i Sverige for meg.. Idiotene klarte selvsagt å skrive hva som skjedde der.. :/

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste nei battone, som jeg nevnte på forrige side så har han en forferdelig slapp guard til tider, spesielt etter et angrep, han hopper litt tilbake , så går guarden ned, så opp igjen. Han lot også guarden gå ned på flere andre tidspunkt.

 

jeg tror nok en mer erfaren utøver vil plukke JBJ fra hverandre

 

han leker også med skjebnen da han har endel merkelige krumspring det ikke kommer noe godt ut av

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste nei battone, som jeg nevnte på forrige side så har han en forferdelig slapp guard til tider, spesielt etter et angrep, han hopper litt tilbake , så går guarden ned, så opp igjen. Han lot også guarden gå ned på flere andre tidspunkt.

 

jeg tror nok en mer erfaren utøver vil plukke JBJ fra hverandre

 

han leker også med skjebnen da han har endel merkelige krumspring det ikke kommer noe godt ut av

 

En mer efaren utøver enn de siste 4 han har slått som f.eks... ? :)

 

Er jo stor fan av Hendo, så håper han kan få det til....men ikke helt overbevist !

 

Rashad fikk forresten skade i foten i andre runde....se intervju her : http://www.mmamania.com/2012/4/22/2966915/video-rashad-evans-still-doesnt-like-jon-jones-after-ufc-145-loss

Lenke til kommentar

Man skal passe seg litt for å overvurdere Jones' svakheter også. Hvis man på forhånd forventer en overkjøring blir selv det minste tegn på svakhet tolket ihjel. Rashad er en av de beste lett-tungvekterne noensinne og fikk nesten ikke til en dritt mot Jones.

 

Hvem er det som skal plukke Jones ifra hverandre når han knuser Rashad, Machida, Rampage og Shogun med letthet? Av de virkelig gode folka er det bare Hendo igjen, og han kommer aldri til å gjøre det. Han har en punchers chance på grunn av slagkraften, men det er også alt. Noen "ifraplukking" kommer vi ikke til å se.

Lenke til kommentar

For å ta den siste kampen først: Jeg forventa at Jones skulle kjøre over Evans, og bortsett fra sparket til hodet, fikk ikke Evans til noe som helst av betydning. Jones var nok litt mer forsiktig enn han trengte (har nok litt med treneren å gjøre, kanskje), og jeg trodde han ville greie å avslutte. Men, bortsett fra at kampen gikk 5 runder, gikk det som forventet.

 

Mark Hominick vs. Eddie Yagin - dette var den beste kampen i mine øyne, og den vant fortjent fight of the night. Det stod ikke så mye på spill, og det var feil mann som vant, men bortsett fra det likte jeg blandingen av type fightere. Hominick er min type fighter, teknisk, med mye bevegelser, men dessverre for lite spark og for dårlig forsvar.

 

Miguel Torres vs. Michael McDonald - Ganske ukjente begge to for min del. Fin KO.

 

Brendan Schaub vs. Ben Rothwell - Jeg husker jeg var fan av Schaub, til han ble knocka av Minotauro. Det var veldig suspekt, og fikk vel bekreftet mistanken denne gangen: glass chin. Men likevel... Rothwell han ÉN sjanse å vinne, og det var hvis kampen ble en brawl. Schaub manglet tålmodigheten som trengs, og ble stående rett foran Rothwell, til han ble truffet av noe som lignet på et arm-punch. Litt spesielt at Rothwell ikke traff på et eneste slag etter at Schaub havna på rygg.

 

Rory MacDonald vs. Che Mills - MacDonald er en av de beste i divisjonen (topp 10 i mine øyne), Mills er mer eller mindre et uskrevet blad i UFC. Total mismatch, som førte til total dominans av MacDonald. Tror kanskje flere rangerer MacDonald litt lavt pga. tapet mot Condit - en kamp han tapte pga. erfaring og ikke ferdighet, siden han hadde vunnet den kampen lett på poeng.

 

Og hva angår Alistair Overeem... AKA

 

Alisteroid Overroid

Aliroid Overuse

Administer Overcheat

Alistairoid Over14:1

AlisTestosterone Overdose

Anabolistair OverNeedles

AliStanozolol OverPED

Abusetair OverTRT

AlisChael OverSonnen

AlisTest OverTheLimit

AlisFailed OverScreenTest

AlisTestosterone OveReplacement

AlisTurd OverHorseMeat

AlisCheater OverPower

AlisPed OverInjection

AlisHorse OverKill

AlisHorse OverFeed

AlisHorse OverEat

“Testostereem”

“The RoiDemolition Man”

“The StrikeHorse Champion”

“Uberoid”

“RoidReem” ...virker mer som en dårlig unnskyldning...

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som ler så de griner når dem ser produktplasseringa i TUF Brazil.. :)

Skal liksom være helt tilfeldig, men det så kunstig det blir morsomt. Trur ikke dem mener at det ska være komedie.. ;)

 

reagert på det flere ganger, er jo så åpenlyst at man begynner le..Mulig publikumet i Brasil ikke er så vant med det eller biter på slikt lettere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...