Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gir de Sexyama så utrolig shitty match-ups?

Det er vanskelig å forstå. Først taper han mot Leben. Deretter får han kamp mot Bisping som er en vanskeligere kamp. Etter han taper den kampen, så får han en kamp mot Belfort som er enda vanskeligere. Der blir det også tap, og så blir han belønnet med en kamp mot Shields som er en enda bedre fighter. Skal vi følge denne merkelige logikken helt ut, bør han få en tittelkamp mot Anderson Silva etter at han taper mot Shields...

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Hvorfor gir de Sexyama så utrolig shitty match-ups?

Det er vanskelig å forstå. Først taper han mot Leben. Deretter får han kamp mot Bisping som er en vanskeligere kamp. Etter han taper den kampen, så får han en kamp mot Belfort som er enda vanskeligere. Der blir det også tap, og så blir han belønnet med en kamp mot Shields som er en enda bedre fighter. Skal vi følge denne merkelige logikken helt ut, bør han få en tittelkamp mot Anderson Silva etter at han taper mot Shields...

 

Shields er jo verste til nå, og samtidige er det en event i Japan :whistle:

Lenke til kommentar

Småpen knockout i den ukjente brasilianske organisasjonen "Desafio dos Imortais" i helga:

http://www.youtube.com/watch?v=kbVB81ffM6Y&feature=player_embedded

 

 

Noen som så kampen mellom Melendez og Masvidal?

 

Melendez fortsetter å imponere. Masvidal klarte å holde det stående, men Melendez var best også der. Sitter som alltid med en følelse av at Masvidal kunne gjort det bedre hvis han hadde hatt en bedre gameplan. Han burde truet mer med egne takedowns gjennom kampen, og vært mer aggressiv. Gameplans er Masvidals store svakhet, men jeg tror han er blant de 10 beste i lettvektsklassen likevel. Vi får se hvor lang tid Melendez har igjen med Strikeforce. Jeg tror han kan gi alle i lettvektsklassen en god kamp. Jeg ser ikke bort fra at han ville slått Edgar heller.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Småpen knockout i den ukjente brasilianske organisasjonen "Desafio dos Imortais" i helga:

http://www.youtube.com/watch?v=kbVB81ffM6Y&feature=player_embedded

 

 

Noen som så kampen mellom Melendez og Masvidal?

 

Melendez fortsetter å imponere. Masvidal klarte å holde det stående, men Melendez var best også der. Sitter som alltid med en følelse av at Masvidal kunne gjort det bedre hvis han hadde hatt en bedre gameplan. Han burde truet mer med egne takedowns gjennom kampen, og vært mer aggressiv. Gameplans er Masvidals store svakhet, men jeg tror han er blant de 10 beste i lettvektsklassen likevel. Vi får se hvor lang tid Melendez har igjen med Strikeforce. Jeg tror han kan gi alle i lettvektsklassen en god kamp. Jeg ser ikke bort fra at han ville slått Edgar heller.

 

 

Te helvete for en pen knockout ! Det må være en av de feteste jeg noen gang har sett

Lenke til kommentar

Bevis for at capoeira kan brukes til mere enn å danse hvertfall.

 

Så en episode av Fight Science på National Geographic, der de satte farts og trykk-sensorer på en dukke og lot forskjellige martial arts disiplin-eksperter sparke så hardt de kunne på den, for å registrere fart og hvor mange kilo trykk sparket gjorde.

 

Det var faktisk Capoeira-fyren som slo alle sammen i både fart og styrke. Han hadde dobbelt så mange kilo trykk i sparket som karate-japaneren f.eks.

 

Han gjorde et sånn rundspark fra bakken og opp, med støtte på ene armen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...