Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Helt ærlig så va mir litt heldig med posisjoneringa, men han ceased the moment og hoppa over til side controll og gikk over hode før å få mer kraft til kimoraen.

 

Å ja faktisk så kunne det blitt stoppa, om reffen ikke hadde sakt. NOT TO THE BACK OF THE HEAD.. = skifta han det til en guilletine istede før å slå mer.. Mir va nede med hode på bakken. hadde 1 hand på ankelen til nog men va uresponsiv.

The FlyWeights Are Here

http://www.ufc.com/news/ufc-flyweights-added-ufc-on-fx-2

In the two bouts, which are part of the March 3 UFC on FX card, former number one bantamweight contender Demetrious “Mighty Mouse” Johnson battles Ian McCall, and longtime 135-pound standout Joseph Benavidez will also drop to 125 pounds to face Japan’s Yasuhiro Urushitani.

 

Benavidez will be champ!

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er MANDAG de som ikke takler spoilere :whistle:

 

Norge er et sneversynt land skal garantere at en del av dere som kaller de her inne på dagbladet sneversynte pga de ikke forstår MMA er akkurat samme på andre ting i samfunnet!!

 

Som eks jeg eier en Amstaff å ca 80% av Norge tror hunden er farlig, da blir jo 80% av Norge en gjeng sneversynte mennesker? nei alt handler om å få fakta ut, media sprer det som selger nemlig negativitet å folk biter på som en sulten fisk..

Lenke til kommentar

Det er MANDAG de som ikke takler spoilere :whistle:

 

Norge er et sneversynt land skal garantere at en del av dere som kaller de her inne på dagbladet sneversynte pga de ikke forstår MMA er akkurat samme på andre ting i samfunnet!!

 

Som eks jeg eier en Amstaff å ca 80% av Norge tror hunden er farlig, da blir jo 80% av Norge en gjeng sneversynte mennesker? nei alt handler om å få fakta ut, media sprer det som selger nemlig negativitet å folk biter på som en sulten fisk..

 

Det er ikke hunden som er farlig der er eiern, den rette eiern kan få en hvilken som helst hund til og oppføre seg, det samme går andre veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er MANDAG de som ikke takler spoilere :whistle:

 

Norge er et sneversynt land skal garantere at en del av dere som kaller de her inne på dagbladet sneversynte pga de ikke forstår MMA er akkurat samme på andre ting i samfunnet!!

 

Som eks jeg eier en Amstaff å ca 80% av Norge tror hunden er farlig, da blir jo 80% av Norge en gjeng sneversynte mennesker? nei alt handler om å få fakta ut, media sprer det som selger nemlig negativitet å folk biter på som en sulten fisk..

 

Det er ikke hunden som er farlig der er eiern, den rette eiern kan få en hvilken som helst hund til og oppføre seg, det samme går andre veien.

akkurat forklar det til 80% av Norge :whistle:

 

MMA vil med tiden ble akseptert fordi det er ikke en nisje som det å like en spesifikk hunderase.

Lenke til kommentar

Flott lesing Geir M :)

 

Må bare påpeke en filleting :

 

Det er urealistisk å forvente at en fighter skal dominere hver eneste kamp fra start til slutt, men det er nettopp det Jones har gjort i alle sine kamper frem til denne

 

vet kampen mot matt hamill er veldig omdiskutert fortsatt , og et sårt punkt for JJ fans. Men Hamill VS Jones forblir det eneste tapet, Jones dominerte så og si hele kampen , men tapte på slutten.

 

Som sagt , en fillesak , men viktig å ta fram at han ikke har hatt 15 strake MMA seiere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det skal være mulig å gi første runden til Jones. Av og til virker det som om dommerne ikke bare er kunnskapsløse, men at de nærmest er blitt opplært i å ta gale avgjørelser. Plukk opp fem uteliggere fra gata og jeg er sikker på at samtlige ville gitt den første runden til Machida. Dommerne, som bør være langt mer kunnskapsrike enn den jevne MMA-fan, ligger langt bak fansen i kunnskapsnivå. De er skremmende dårlige.

Lenke til kommentar

Skremmende dårlig er riktig beskrivelse.

Martin kampmann ble jo robbet 2 ganger(ja den ene kan diskuteres men han er skandinaver så jeg sier 2) & nesten 3 :thumbdown:

 

Enig. Noen som har litt info på hva som egentlig kvalifiserer til å sitte som dommer på et mma event ? De blir vel utnevnt av kommisjonen i den aktuelle staten akkurat som med tredjemannen i buret ?

Lenke til kommentar

Dommerprestasjonene i UFC 140 var ikke av høyeste kvalitet nei.

 

Hvem kunne dere tenkt å sett mot Jones neste år ?

 

Min drømmekamp neste år i light heavyweight er Jones VS Phil Davis

 

Davis har 9-0-0 (W-L-D) ( 6-0-0 i UFC )

 

De er like på vekta, mens Jones er litt høyere en Phil Davis

 

Det som bekymrer meg med Davis er at han ikke har hatt en skikkelig proff MMA kamp siden Mars i år , når han vant over Antonio N

 

Davis was expected to face Matt Hamill in Toronto at UFC 129, but Matt Hamill was tapped as a replacement for Thiago Silva in UFC 130. Davis was then instead offered a fight against Jason Brilz.

Davis then had his fight changed again and replaced an injured Tito Ortiz against Antônio Rogério Nogueira at UFC Fight Night 24 on March 26, 2011.Davis defeated Nogueira via unanimous decision. After the win, Davis entered the MMA top rankings at MMA Top 10, while climbing to 13 at Fight Matrix rankings.

 

Davis was expected to face former UFC Light Heavyweight Champion Rashad Evans on August 6, 2011 at UFC 133, replacing the injured UFC Light Heavyweight Champion Jon Jones. However, On July 12, Davis pulled out of the Evans bout with a knee injury and was replaced by Tito Ortiz.

 

Davis was expected to face Lyoto Machida at UFC 140, however, shortly after it was revealed that Davis is still recovering from a knee injury and that the bout would not occur

Davis is expected to face Rashad Evans on January 28, 2012 at UFC on Fox 2

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Dommerprestasjonene i UFC 140 var ikke av høyeste kvalitet nei.

 

Hvem kunne dere tenkt å sett mot Jones neste år ?

 

Min drømmekamp neste år i light heavyweight er Jones VS Phil Davis

 

Davis har 9-0-0 (W-L-D) ( 6-0-0 i UFC )

 

De er like på vekta, mens Jones er litt høyere en Phil Davis

 

Det som bekymrer meg med Davis er at han ikke har hatt en skikkelig proff MMA kamp siden Mars i år , når han vant over Antonio N

 

 

 

En jeg tror kan gi han en kamp er Hendo..

Lenke til kommentar

Min drømmekamp neste år i light heavyweight er Jones VS Phil Davis

 

Davis har 9-0-0 (W-L-D) ( 6-0-0 i UFC )

 

De er like på vekta, mens Jones er litt høyere en Phil Davis

 

Kan ikke se at Davis er klar for det, vet det ble sagt om Jones også mtp tittelen, men Davis har ikke møtt noen av de "store" hverken Rashad, Jackson, Machida, Shogun.....

 

Jones vs Rashad, eneste som på dette tidspunktet virker fornuftig (annet enn at Rashad har Davis i møte)

 

Om Davis derimot slår Rashad så for all del, kast han inn i ringen med Jones :D

 

Tror vi har en Champ i Jones som kommer til og stå lenge. Eneste som har gitt ha noen form for motstand er vell Machida med "strikingen" sin og det er da ingen andre LHW som har den samme strikingen som Machida.

Lenke til kommentar

Jeg tror også Rashad vinner mot Davis. Davis har nok et vel så stort potensiale som Rashad. Men er fortsatt noe fersk, og har ikke kommet så langt i utviklingen som Rashad enda. Men sikker er jeg ikke. Davis er en langt mer talentfull bryter, og er vesentlig større og sterkere enn Rashad. Så det finnes muligheter for Mr. Wonderful.

 

 

Den svenske nettsiden mmanytt.se har laget en liten dokumentarserie med Alexander Gustafsson. Trolig den mest lovende skandinaviske MMA-utøveren per dags dato. Vel verdt å få med seg.

Del 1

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IQcqaR5HPsQ

Del 2

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FgMBgOmwA20

Del 3

http://www.youtube.com/watch?v=TQ0RypjMhas&feature=player_embedded

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...