Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det hende vinneren av Kampmann - Shields blir no. 1 contender da?

Nja, Fitch og Alves skal jo sloss om ca 2 uker, tipper heller at vinneren der får en sjanse på og ta beltet.

 

En annen variant er:

Match 1 - Fitch vs Alves

Match 2 - Kampmann vs Shields

Match 3 - Vinneren av Match 1 og 2

 

Vinneren av Match 3 blir da en No. 1 Cont,

 

Ikke lett og si, men tror nok heller at Fitch eller Alves får sjansen.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Kan det hende vinneren av Kampmann - Shields blir no. 1 contender da?

Nja, Fitch og Alves skal jo sloss om ca 2 uker, tipper heller at vinneren der får en sjanse på og ta beltet.

 

En annen variant er:

Match 1 - Fitch vs Alves

Match 2 - Kampmann vs Shields

Match 3 - Vinneren av Match 1 og 2

 

Vinneren av Match 3 blir da en No. 1 Cont,

 

Ikke lett og si, men tror nok heller at Fitch eller Alves får sjansen.

 

Ja, tenkte ikke på den kampen, men begge har jo tapt mot GSP før, så kan hende at UFC lar de vente enda litt lenger, spesielt hvis Alves vinner, som gikk mot GSP relativt nylig. Hvis Kos derimot vinner, så er det nok helt sikkert at Fitch/Alves får muligheten.

Lenke til kommentar

GSP er selvsagt favoritt mot Kos, men jeg tror Koscheck har en sjanse. GSP er stort sett bedre i det meste, men Kos er en ekstremt god bryter.

 

Hvis man sammenligner brytingen deres i MMA sammenheng istedet for ren brytesammenheng så ser man klart forskjellen. KOS kjempet som en gal for å få ned Thiago Alves uten å klare det, noe GSP klarte selv om han måtte jobbe veldig hardt for takedowns'ene han også.

Lenke til kommentar

GSP er selvsagt favoritt mot Kos, men jeg tror Koscheck har en sjanse. GSP er stort sett bedre i det meste, men Kos er en ekstremt god bryter.

 

Hvis man sammenligner brytingen deres i MMA sammenheng istedet for ren brytesammenheng så ser man klart forskjellen. KOS kjempet som en gal for å få ned Thiago Alves uten å klare det, noe GSP klarte selv om han måtte jobbe veldig hardt for takedowns'ene han også.

Så langt har det sett slik ut, ja. Jeg tror ikke Koscheck har trent nok bryting etter at han begynte med MMA. Campen før Daley-kampen var visstnok en av de første der de virkelig hadde fokusert på brytinga. Før den første kampen hans med GSP trodde han visstnok at han ikke trengte å trene så mye på det fordi han uansett ville være bedre i bryting.

 

Mulig at dette bare er unnskyldninger selvsagt, men jeg har litt tro på at Koscheck ikke har vist sitt brytepotensiale i MMA ennå. Han har i perioder fokusert veldig mye på strikinga si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...