Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

utrolig kjipt at Chael mista kampen helt på slutten der ! Veldig imponert ! Betten min gikk inn for en gangs skyld også :-) Guida, Hughes, Fitch og Dos Santos

 

 

 

 

Likte at Chael røyk på slutten, for jeg taklet rett å slett ikke alle drittkastingen han sin. Kun 4 av 5 better som gikk inn hos meg. Thiago så ikke ut som seg selv synes jeg. Tror nok det brutale vektkuttet ble for mye for han.

 

Lenke til kommentar

 

utrolig kjipt at Chael mista kampen helt på slutten der ! Veldig imponert ! Betten min gikk inn for en gangs skyld også :-) Guida, Hughes, Fitch og Dos Santos

 

 

 

 

Likte at Chael røyk på slutten, for jeg taklet rett å slett ikke alle drittkastingen han sin. Kun 4 av 5 better som gikk inn hos meg. Thiago så ikke ut som seg selv synes jeg. Tror nok det brutale vektkuttet ble for mye for han.

 

 

Fitch fikk jeg faktisk 2.20 på fra unibet for en måneds tid siden...2.30 på Hughes.

 

Som Dana sa på post pressekonferansen, Thiago hører hjemme i 185. Er ikke første gang han har bomma på vekta. Var egentlig helt nøytral på main event'en og trash talken til Chael var jo et spill for galleriet, men han backa det jo opp til de grader. Får håpe det kan bli noe av Silva v Belfort i November i Tyskland ! *håpe*

 

Lenke til kommentar

Uenig med Alves. Han er for liten til å sloss @ 185. For lav, og for korte armer. Tror han har bedre av å kutte ut litt av muskelmassen sin slik at han ikke trenger å kutte så hardt som han gjør nå. Mannen veide jo 210 pound en uke før weigh-ins. Sier seg selv at det blir for hardt ett kutt..............

Lenke til kommentar

 

FYFAEN!!!!1111 Hadde aldri trodd at Sonnen kom til å dominere Silva gjennom nesten hele kampen. Heiet egentlig på Sonnen (grunnet Silva/Maia) før han tok helt av med tullet sitt før kampen, men han vant meg over i den første runden. Fyfaen for en spirit han har. Helt utrolig. Og herregud så surt det må være. Herregud. Siste runden og ender opp i en triangle. Han fortjener all respekt for den kampen der.

 

Det sykeste er jo at han klarte seg bra stående også. Traff Silva med masse bra slag. Virkelig imponerende boksing i forhold til hva jeg hadde trodd.

 

 

.... og det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig.

 

 

 

 

Uenig med Alves. Han er for liten til å sloss @ 185. For lav, og for korte armer. Tror han har bedre av å kutte ut litt av muskelmassen sin slik at han ikke trenger å kutte så hardt som han gjør nå. Mannen veide jo 210 pound en uke før weigh-ins. Sier seg selv at det blir for hardt ett kutt..............

Jepp, er egentlig enig der. Han burde bare vært mindre bulka før han begynner å kutte. Han kutter alt for mye og da går det til faen.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig.

 

 

 

Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel?

 

 

EDIT: Typo

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

 

det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig.

 

 

 

Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel?

 

 

EDIT: Typo

 

Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med.

 

Lenke til kommentar

 

det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig.

 

 

 

Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel?

 

 

EDIT: Typo

 

Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med.

 

 

 

Han ble fanget i en triangle, men tappet vel mest pga en armbar eller noe som Silva hadde på han i tillegg?

 

Lenke til kommentar

 

det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig.

 

 

 

Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel?

 

 

EDIT: Typo

 

Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med.

 

 

 

Han ble fanget i en triangle, men tappet vel mest pga en armbar eller noe som Silva hadde på han i tillegg?

 

 

en såkalt triangle armbar...

 

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...