Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Sitter her i sjokk etter å ha sett Bellator XXI.. Jeg måtte se den kampem em gamg til, jeg klarer ikke å få den kampen til å gå den veien uansett hvordan du ser det.. Curran var jo ikke aggressiv i det hele tatt, fyren virket jo redd, da han traff en gang turte han ikke å følge opp. Det der ødela mye av sesong 2 av Bellator for meg.

 

Kanskje jeg har dårlig hukommelse, men det er lenge siden jeg har sett så dårlig dømming. Må nesten sjekke om Cecil Peoples var en av dommerne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke i natt / dag Fedor og Werdum braker sammen ? Rett rundt hjørnet nå ettersom jeg har skjønt

 

Edit:

 

Starter klokka 04:00 i natt. Ligger flere gratis streams ute på nettet

 

:

 

Ulidelig spennende å vente på Fedor - Werdum. Aller siste kampen

 

Oppsummering av nattens strikeforce :

 

 

JOSH THOMSON VS PAT HEALY :

 

Fortjent seier til Thomson, ventet egentlig bare på at healy skulle slite seg ut som vanlig, pen avsluttning av Thomson

 

CRIS CYBORG VS JAN FINNEY :

 

Cyborg er Cyborg , Føltes som jeg så på at en mann banket et kvinnfolk helseløs. Stakkars Finney , hun kan ikke være særlig dreven , veldig lite teknikk og styrke, heller ikke særlig rask

 

SCOTT SMITH VS CUNG LE :

 

rematch, sist gang vant Smith men denne gangen fikk Smith smake mer utsøkt teknikk fra Le , mildt sagt :p anbefaler den kampen varmt

 

Så oo store kamp jeg har venta alt for lenge på :

 

FEDOR EMELIANENKO VS FABRICIO WERDUM:

 

Armbar, fedor så tynn og muskelløs ut, The Last Emperor has fallen :/

 

 

 

 

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

SF

 

 

Noen punkter:


  •  
  • Strikeforce har til tider dårligere produksjon enn Bellator. Det er trist, i grunn.
  • Var hun kvinnelige dommeren ute etter å gjøre et poeng av at kvinnfolk må tåle juling, eller? Den kampen burde vært stoppet i midten av 1.runde. Det kan ikke gå bra i kampsport når kallenavnet ditt er "Cuddles"!
  • Hvorfor i helvete må streamen dø i det øyeblikket noe historisk skjer? Argh.
  • Hvem er det igjen for Fedor i Strikeforce nå, da? Lar de ham vente på vinneren av Übereem/Werdum?

 

 

Endret av Me sjøl
Lenke til kommentar

Angående mainevent i helgens StrikeForce stevne.

 

 

Fysikken til Fedor kan tyde på at han kanskje har begynt å ta treningen litt lettere. Har nok lett for å bli sånn, når du har gått ubeseiret så lenge som han. Kjipt han tapte, men skal ikke klage for mye på han. Werdum er tross alt en av, hvis ikke den aller beste tungvekteren med tanke på BJJ.

 

 

Lenke til kommentar

Huff. Trist å se Fedors første egentlige tap. Spesielt når man tenker på at han kunne unngått det ganske så greit dersom han bare hadde respektert BJJ-gamet til Werdum. Jeg fryktet at dette skulle skje før kampen (selv om jeg ikke egentlig trodde det skulle skje), og jeg ble urolig når jeg så at Fedor gikk for GNP. Dårlig game-plan av Fedor, og selvsagt meget sterkt av Werdum.

Lenke til kommentar

 

Huff. Trist å se Fedors første egentlige tap. Spesielt når man tenker på at han kunne unngått det ganske så greit dersom han bare hadde respektert BJJ-gamet til Werdum. Jeg fryktet at dette skulle skje før kampen (selv om jeg ikke egentlig trodde det skulle skje), og jeg ble urolig når jeg så at Fedor gikk for GNP. Dårlig game-plan av Fedor, og selvsagt meget sterkt av Werdum.

 

 

 

Er jo bare å se på sjokk uttrykket i ansiktet til werdum i det Fedor tapper :p priceless ( WTF ? DID I WIN ? )

 

Lenke til kommentar

Ja huff.. Skal ikke ta fra Werdum seieren, men om Fedor hadde trent riktig foran denne kampen hadde han vunnet lett. Var eneste muligheten for Werdum å få Fedor på bakken og få en sub.. Trist, men var kanskje på tide at Fedor tapte, han sa vel at han vurderte å kegge opp..

Lenke til kommentar

 

Hvor har dere dette at Fedor ikke trente skikkelig før kampen? Han tapte fair and square imo.. Ikke noe dårlige unnskyldninger om at han ikke trente skikkelig, han tapte med vilje etc..

 

 

Jeg vet ikke hvor de andre har det fra, bare spekulasjoner regner jeg med. Ingen påstår heller at han tapte med vilje. Han gjorde en tabbe og tapte, enkelt og greit.

 

Lenke til kommentar

Er ingen som sier han tapte med vilje, men det kan vel ikke være tvil om at han har gått inn i denne kampen uten å ta den helt seriøst. Enten det eller så er han "over the top", noe som er like sannsynlig, men uansett burde han klart å vinne denne kampen.

 

Werdum hadde et kort på hånden og Fedor hoppet rett i den med hals, hode og armer. Bra seier av Werdum, men han er fortsatt ikke i klasse med Fedor, det kan du diskutere så mye du vil uten å komme en vei med. Håper vi nå får noen interessante fighter med UFC HW istedenfor disse kjedelige greiene..

Lenke til kommentar

Det er en kamp som en nesten bare må se. Er Lesnar wrestling sterk nok til å få Carwin på bakken? Blir det en stående fight er jeg bortimot 100% sikker på at Carwin vinner. Eneste mulighet for Lesnar er G`n`P.

 

Men som sagt vi får se, alt belager seg litt på om styrkeforholdet. Jeg har Carwin som relativ stor favoritt, men alt kan skje.. 70/30 i favør Carwin..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...