Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en kamp som en nesten bare må se. Er Lesnar wrestling sterk nok til å få Carwin på bakken? Blir det en stående fight er jeg bortimot 100% sikker på at Carwin vinner. Eneste mulighet for Lesnar er G`n`P.

 

Men som sagt vi får se, alt belager seg litt på om styrkeforholdet. Jeg har Carwin som relativ stor favoritt, men alt kan skje.. 70/30 i favør Carwin..

Da bør du legge noen kronasjer på Carwin. Jeg for min del vil gi en liten fordel til Brock. Jeg tror Carwin skal få slite med Brock sine TD, selv om jeg virkelig håper at han vinner på knockout.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de der rankingene fungerer... Han har gått fem kamper, er 4-1 og blir ranket som nr. 1? Jeg er virkelig ikke enig med den rankinga. Greit, han er veldig flink, men utestet etter min mening. Og Fedor er ute av p4p rankinga til sherdog? Virkelig?

Nei, de skal få ranke så mye de vil, men jeg er ikke enig i det de skriver.

 

Andgående Fedor, så var det såklart trist og sjokkerendes og se han tape mot en jeg trodde han skulle slå rimelig lett, men sånn er MMA, han ble slått av en som var sterkere en han på bakken, props til Werdum!

Jeg tror og at Fedor egentlig hadde litt godt av dette tapet. Tenker nok at litt vekt ble fjernet fra Fedors skuldre. Tap eller ei, Fedor er en legende innenfor MMA, og jeg tviler på at noen noen gang kommer til å oppnå det samme som han. Dette er min mening hvertfall.

 

Håper egentlig at Carwin slår Brock, men er egentlig ingen stor fan av noen av dem, så om Brock slår Carwin, så gjør det ikke meg så mye. Da er han ett steg nærmere for å bevise at han faktisk fortjener den #1 plassen.

Lenke til kommentar

Det er en kamp som en nesten bare må se. Er Lesnar wrestling sterk nok til å få Carwin på bakken? Blir det en stående fight er jeg bortimot 100% sikker på at Carwin vinner. Eneste mulighet for Lesnar er G`n`P.

 

Men som sagt vi får se, alt belager seg litt på om styrkeforholdet. Jeg har Carwin som relativ stor favoritt, men alt kan skje.. 70/30 i favør Carwin..

Da bør du legge noen kronasjer på Carwin. Jeg for min del vil gi en liten fordel til Brock. Jeg tror Carwin skal få slite med Brock sine TD, selv om jeg virkelig håper at han vinner på knockout.

 

Enig, tror også Brock kommer til å kontrollere i clinch og med bedre bryting. Brock er betting-favoritt, ca 1.50 mot 2.30. Men blir nok å sette en liten slump på en Carwin upset, han har noen sinnsyke slegger. Hånda mi bare forsvant når jeg hilste på han.

Lenke til kommentar

Enig, tror også Brock kommer til å kontrollere i clinch og med bedre bryting.

 

Samme Brock som ikke klarte å kontrollere Randy i clinch engang, og heller ikke fikk tatt han ned? Hvis den Brock dukker opp, så kommer han til å gå på en smell. Er det derimot samme Brock som banket Frank som dukket opp så stiller ting seg litt anderledes. Slenger noen kroner på Shane selv, for kan ikke fordra Brock.

Lenke til kommentar

Som sagt, spørsmålet er om Lesnars TD er gode nok, noe jeg tviler. Jeg regner med at alle her er klar over Shane Carwin sin brytefortid, og at det er det som er hans base!?

Kommer det i en clinch garanterer jeg at Carwin kommer seirende ut, rett og slett all stående fighting vinner Carwin.

 

Du skal ikke se bort fra at Brock prøver seg på Coutures "bore to death" taktikk, i og med at han har hatt Randy som treningspartner den siste tiden..

 

Brock har enda ikke møtt noen i nærheten av Carwin sin slagstyrke, og jeg stiller faktisk spørsmålstegn ved kinnet til Brock.. Mener Couture nesten knocket ham ut, om jeg ikke tar feil, og Randy er ikke kjent for slagstyrken sin for å si det slik..

Lenke til kommentar

Som sagt, spørsmålet er om Lesnars TD er gode nok, noe jeg tviler. Jeg regner med at alle her er klar over Shane Carwin sin brytefortid, og at det er det som er hans base!?

Kommer det i en clinch garanterer jeg at Carwin kommer seirende ut, rett og slett all stående fighting vinner Carwin.

Husk at det forskjell på division 2 og division 1. Brock var den beste college-bryteren i USA, Shane var ikke i nærheten av det. Stående er han klart bedre, ingen tvil om det. Greg Jackson campen er også helt fantastisk med tanke på de resultatene som produseres, så jeg blir ikke overrasket om seieren går til Carwin. Jeg gir han en større sjanse enn bookmakerne, så det er mulig jeg legger noen småpenger på han jeg også.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Joda, er ikke det jeg sier. Er liten tvil om at Brocks wrestling er mye, mye bedre enn Carwin, spørsmålet blir om Carwins wrestling er god nok til å holde ham på beina, og det trur jeg. Uansett er det vel årets mest hypede fight, og utfallet vet ingen. Men trur nok det er her vinneren vil kåres, og det vil vi vel se i første TD-forsøk..

Lenke til kommentar

Blir en jævli fet kamp assa, håper bare ikke jeg blir for drita på sommerfesten jeg skal på på lørdag, må få med meg det her live ! Enig med Battone også, Carwin er farlig stående, Brock må kunne nøytralisere det og få det på bakken og kontrollere som han gjorde så effektivt mot Mir.

Så spørs det hva sykdom og året vekk fra konkurranse har gjort med Brock også. Jeg håper på Brock, men kommer nok til å sette pengene på Carwin !

 

Jeg better på unibet forresten.

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

han burde gå ned, blir for liten i forhold til de store gutta...

 

For liten????? Mannen veide tett opp under 280 pound noen uker før kampen mot Carvin. Hadde han vært noe større hadde han ikke klart å nå 265 grensen engang. 205 er kanskje mulig for han, men da snakker vi ett enormt tap av muskler over flere mnd'er, og alikevel ett stort kutt før hver kamp.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

ramma hans er for liten, selv om han bygger størrelse så betyr det ikke nødvendigvis styrke der det trengs. han hadde passa mye bedre i 205. Du kan ikke opparbeide deg styrken til spess wrestling-kara ved å styrkeløfte beinhardt i 6 måneder, det er en helt annen type styrke og størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...