Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja ja folkens, da var turen i gang ! fly til philly og vegas i morgen formiddag (hvis ikke Island og asken ødelegger det !)....et par slække dager med gambling, Frank Caliendo standup, utflukter osv før turens høydepunkt neste helg med ufc fan expo og feeeete billetter til 114 ! *GLEDE SEG!!!*

 

skal faen meg få fikset en del autografer, selv om det garantert blir MYE kø ettersom jeg har forstått !

Lenke til kommentar

Mariusz trenger noen måneder med hardcore greco roman trening hvis han skal gå flere kamper. Med den styrken bør han klare å få inn noen takedowns. Men jeg følte meg sikker på at han skulle tape denne. Noe annet ville vært merkelig med tanke på den begrensede erfaringen hans.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg følgte ikke noe særlig med på UFC under PrideFC æraen. Jeg hadde håpt DreamFC skulle bringe tilbake den tiden, men tviler på vi noensinne får se noe tilnærmende PrideFC. UFC har bra fighters de, men det var ring, lyssetting, kameravinkler, introduksjon, folkemengde, stemning, kommentatorer, ikke minst Bas Rutten. Så har ikke UFC fått med seg den beste HW fighteren en gang, samt en del andre, og Mirko er ikke den han en gang var. Jeg ser frem til Fedor vs Overeem mer enn et UFC event.

Lenke til kommentar

Moosin

 

Det gikk vel 1 minutt så var Pudz pumpet.. Er kanskje den merkeligste hudfargen jeg har sett, den ble vel blå eller noe slikt.... Tim så dog bra ut.. Det så vel og ut som Pudz falt om p.g.a. luftmangel.. Skulle tru han ikke hadde trent noe mma før denne kampen, kun pumpet jern..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...