Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TUF ep 9

 

 

 

 

Så på TUF og irriterte meg noe inn i h****** at Steve Mazzagatti lot Kris "No skills" McCray" få lov å bruke lay`n`pray i bortimot hele fighten. Jeg blir så irritert over at en mulig grei fight blir ødelagt slik.. Greit nok at Kyle Noke sin "takedown defence" sugde, men allikevel. Etter min mening er det bare Cecil Peoples som er en dårligere dommer enn Mazzagatti.. Dana White er dog uenig, han mener Steve er den dårligste mma dommeren.

 

 

 

Lenke til kommentar

TUF ep 9

 

 

 

 

Så på TUF og irriterte meg noe inn i h****** at Steve Mazzagatti lot Kris "No skills" McCray" få lov å bruke lay`n`pray i bortimot hele fighten. Jeg blir så irritert over at en mulig grei fight blir ødelagt slik.. Greit nok at Kyle Noke sin "takedown defence" sugde, men allikevel. Etter min mening er det bare Cecil Peoples som er en dårligere dommer enn Mazzagatti.. Dana White er dog uenig, han mener Steve er den dårligste mma dommeren.

 

 

 

 

enig...mye surr på mazzagatti....jævli lættis når Brock klikka på'n på countdown til ufc 100 showet og ville slå barten av trynet på'n...hehe

 

Lenke til kommentar

og da møtte jeg akkurat Matt Mitrione nedi kiosken på hotellet her...han er like dum som han virker på tv...der gikk det treigt !

 

edit: og for et par timer siden fikk jeg faktisk en kort samtale med selveste Vitor Belfort nedi lobbyen...kjempehyggelig og pratsom ! i morgen er det fan expo, treffer forhåpentligvis flere da ! :-)

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

og da møtte jeg akkurat Matt Mitrione nedi kiosken på hotellet her...han er like dum som han virker på tv...der gikk det treigt !

 

edit: og for et par timer siden fikk jeg faktisk en kort samtale med selveste Vitor Belfort nedi lobbyen...kjempehyggelig og pratsom ! i morgen er det fan expo, treffer forhåpentligvis flere da ! :-)

 

 

Herregud... Du aner ikke for misunnelig jeg er akkurat nå etter å ha lest alle de du har møtt :// Huff, det blir vel en gang på meg også! Neste år skipper jeg sydenturen og drar på ufc, lett!

Lenke til kommentar

Sånn generelt så har Bellator levert gode fighter hver uke, kanskje med et lite unntak, Bellator XIX.. Men greit å få med seg da det er en turnering..Uten tvil så er det Bellator som har levert flest gode events dette året, er vel bare WEC 48 som kan måle seg med Bellator i 2010 når det kommer til spennende og gode "match-ups"..

Lenke til kommentar

Minowaman

 

 

Tror det er en mafia bak som betaler folk for å tape.

 

 

Hvorfor fighter han alltid store folk? Vet de elsker sånne fights der borte. Jo større dess bedre. Selv synes jeg ikke de fightene alltid er så underholdene. Ingen av de har noe hjerte: Sapp, Choi, Zulu og han der brasilianeren jeg ikke kommer navnet på, som var med i PrideFC noen få matcher.

 

Hmm måtte lage tags selv. Forumet bugger en del.

Lenke til kommentar

er vel bare WEC 48 som kan måle seg med Bellator i 2010 når det kommer til spennende og gode "match-ups"..

Jeg hadde sagt meg uenig i det. UFC 112 & Strikeforce Nashville var svake, men jeg syntes det meste annet fra WEC,UFC, og SF slår Bellator.

 

Bellator 20 var veldig bra. Sanchez kampen alene gjorde til deres beste sesong 2 event til nå. De kampene de endte med var ganske stusselige.

Lenke til kommentar

er vel bare WEC 48 som kan måle seg med Bellator i 2010 når det kommer til spennende og gode "match-ups"..

Jeg hadde sagt meg uenig i det. UFC 112 & Strikeforce Nashville var svake, men jeg syntes det meste annet fra WEC,UFC, og SF slår Bellator.

 

Bellator 20 var veldig bra. Sanchez kampen alene gjorde til deres beste sesong 2 event til nå. De kampene de endte med var ganske stusselige.

 

Her kan vi kanskje være enige om å være uenige. Synes Bellator hadde veldig bra events tidlig i sesong 2 jeg, men vi ser kanskje etter litt forskjellige ting i en fight.. Jeg er glad i kamper som er "competetive", altså nesten likeverdige fightere, men begge gir alt som om dem har intet å tape.

 

Nivået på bellator fighterne er utrolig bra, men så har selvsagt både både UFC og SF vært utrolig uheldig med eventene sine i år.. Skader etc..

Lenke til kommentar

Da er det bare få timer til 114 begynner her. Var helt sinnsykt stemning på weigh-ins'a i går. Bisping blei bua uta av samtlige som var der, deilig !

 

Fan expo'en har vært jævli bra også ! har møtt og fått bilde + div med : Shane Carwin, Jens Pulver, Bruce Buffer, Mike Goldberg, James Irwin, Guy Mezger, Bas Rutten (!), Melvin Guillard, Din Thomas, Machida, Jon Jones (!), Jeff Monson, Big Nog og Vitor Belfort....

 

fikk en liten samtale med de fleste...spess Goldberg, Buffer, Mezger, Bas og Jeff Monson siden jeg sa jeg hadde kommet helt fra Norge. Monson hadde familie i Norge også, så han skulle dit til sommeren. Skal se om jeg får lagt ut et par bilder senere. Har hatt en tendens til å være jævli fotogen (NOT) på bildene jeg har fått tatt, hehe...men fy faen så bra helga har vært så langt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...