Gå til innhold

Spørreunderøkelse den 11. Februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan greier du og få bort kunn reklame ?

Hvordan veit programmet eller va du nå bruker at det er reklame på bildet ?

last ned firefix fra www.getfirefox.com

 

legg til denne http://adblock.mozdev.org/ i firefoxen.

 

så høgreklikker du ein gang på reklamen og velg adblock image...

 

Flash reklamen er litt trickey og få vekk, men det er http://ad1.hardware.no/advertpro/* osv.

 

Enkelt og legge til ting der i allefall.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg ikke Sjefern helt skjønte hvorfor Amobil trenger den undersøkelsen da. Ærlig talt kan jeg ikke helt se det jeg heller. Hva har oppramsing av butikker med saken å gjøre? For meg så høres det litt ut som en spørreundersøkelse gjordt for de største tele- og databutikkene.

Nettopp. Det er der kjernen i spørsmålet ligger. Er det virkelig ingen som kan forklare hva de skal med informasjonen? Noe skal de vel bruke den til? Og ikke svar "gjøre siden bedre" ;)

Gått nesten en mnd nå, så det er tydligvis ikke spesielt aktuelt å forklare det nei... Eller?

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Har lurt litt på ting selv, som f.eks. de avstemmingene de har på venstre side av hovedsiden på hw.no. Er dette ting som hw.no-staben selv syns er interessant, eller er det bestillinger fra nettbutikker? Dette er ikke noen konspirasjonsteori, bare sånn at det er sagt, jeg bare lurer. :)

Lenke til kommentar
Har lurt litt på ting selv, som f.eks. de avstemmingene de har på venstre side av hovedsiden på hw.no. Er dette ting som hw.no-staben selv syns er interessant, eller er det bestillinger fra nettbutikker? Dette er ikke noen konspirasjonsteori, bare sånn at det er sagt, jeg bare lurer. :)

Er det ikke ganske vanlig med slike novise avstemninger da? Alle de store nettsidene her i landet har slike.

 

Paranoia er en fin bil :)

Lenke til kommentar
Har lurt litt på ting selv, som f.eks. de avstemmingene de har på venstre side av hovedsiden på hw.no. Er dette ting som hw.no-staben selv syns er interessant, eller er det bestillinger fra nettbutikker? Dette er ikke noen konspirasjonsteori, bare sånn at det er sagt, jeg bare lurer. :)

Er det ikke ganske vanlig med slike novise avstemninger da? Alle de store nettsidene her i landet har slike.

 

Paranoia er en fin bil :)

Jo, men jeg har bare begynt å lure litt etterhvert. Meeen så ligger jo alle resultatene tilgjengelig for alle, så om noen nettbutikker velger å bruke de for å prioritere varebestillinger f.eks., ville jo ikke det være så farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...