Gå til innhold

Shield i CSS: Vil det komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig så legger jeg merke til at skjoldet er borte?

Var ikke det med før update'en med bot'ene kom til CSS? Eller er jeg helt på bærtur..?

:hmm:

Uansett så savner jeg det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stemmer det folk her sier. Valve bestemte seg for å ikke overføre skjoldet fra 1.6 over til source. Noe som er helt forståelig siden svært mange protesterte da skjoldet for første gang kom.

Endret av OterOter
Skrevet

Husker da jeg og noen venner spilte på Dedust2, vi var Ct og ting gikk ikke så bra.. så alle kjøpte skjold og Deagle og beveget seg som en romersk skjoldborg gjennom mappet:-) Funka bra helt til granaten begynte å hagle ned:-P

Skrevet
syntes det var komisk og underholdende med skjold eg. Bedre om det hadde vært tillatt åsså kunne serverne blokkert skjoldet om de ikkje ville ha det.

jah, hvorfor ikke...

Skrevet
Husker da jeg og noen venner spilte på Dedust2, vi var Ct og ting gikk ikke så bra.. så alle kjøpte skjold og Deagle og beveget seg som en romersk skjoldborg gjennom mappet:-) Funka bra helt til granaten begynte å hagle ned:-P

lol*ser for meg* :!:

Skrevet
Plutselig så legger jeg merke til at skjoldet er borte?

Var ikke det med før update'en med bot'ene kom til CSS? Eller er jeg helt på bærtur..?

:hmm:

Uansett så savner jeg det.

Skjold vil sansynligvis komme.

Sist jeg holdt på med mapediting i CSS, kom jeg over en tekstur som så ut som et skjold av typen som var i CS 1.6.

Jeg håper skjoldet kommer, i realistisk form.. så du kan skyte i føttene, fra siden og/eller bakfra, og ikke ha en total beskyttelsesbombe.. Evt. mulig å skyte skjoldet ut av hendene på folk som har dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...