Celsior Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Plutselig så legger jeg merke til at skjoldet er borte? Var ikke det med før update'en med bot'ene kom til CSS? Eller er jeg helt på bærtur..? Uansett så savner jeg det.
Erlendz Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Stemmer det folk her sier. Valve bestemte seg for å ikke overføre skjoldet fra 1.6 over til source. Noe som er helt forståelig siden svært mange protesterte da skjoldet for første gang kom. Endret 11. februar 2005 av OterOter
Bluebeans Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skjold hadde blitt vanvittig irriterende i CSS. Antall nybegynnere er som kjent STORT, og nybegynnere har en vane med å like skjold.
Furyfax Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 syntes det var komisk og underholdende med skjold eg. Bedre om det hadde vært tillatt åsså kunne serverne blokkert skjoldet om de ikkje ville ha det.
Nauz Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skjold er jo bare for feiginger da... stemmer helt. er litt "noob" å bruke det.
Arne_F Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det er jo ganske lett å ta folk med skjold da.
wunderbaum Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke skjold i CS:S som mange har sagt nå, og for min del så kan de holde det borte også!
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 det kan kanskje komme i death match? kommer jo ganske mye rart der nå
Sagacious Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jepp, la oss håpe det alldri kommer Njaal
qohf Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Husker da jeg og noen venner spilte på Dedust2, vi var Ct og ting gikk ikke så bra.. så alle kjøpte skjold og Deagle og beveget seg som en romersk skjoldborg gjennom mappet:-) Funka bra helt til granaten begynte å hagle ned:-P
Celsior Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 syntes det var komisk og underholdende med skjold eg. Bedre om det hadde vært tillatt åsså kunne serverne blokkert skjoldet om de ikkje ville ha det. jah, hvorfor ikke...
Mala Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Husker da jeg og noen venner spilte på Dedust2, vi var Ct og ting gikk ikke så bra.. så alle kjøpte skjold og Deagle og beveget seg som en romersk skjoldborg gjennom mappet:-) Funka bra helt til granaten begynte å hagle ned:-P lol*ser for meg* :!:
Demolish Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Plutselig så legger jeg merke til at skjoldet er borte? Var ikke det med før update'en med bot'ene kom til CSS? Eller er jeg helt på bærtur..? Uansett så savner jeg det. Skjold vil sansynligvis komme. Sist jeg holdt på med mapediting i CSS, kom jeg over en tekstur som så ut som et skjold av typen som var i CS 1.6. Jeg håper skjoldet kommer, i realistisk form.. så du kan skyte i føttene, fra siden og/eller bakfra, og ikke ha en total beskyttelsesbombe.. Evt. mulig å skyte skjoldet ut av hendene på folk som har dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå