EskildO Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg ber til gud om at det aldri måtte komme en dag hvor Valve/Steam introduserte skjoldet på nytt!
fneder Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg ber til gud om at det aldri måtte komme en dag hvor Valve/Steam introduserte skjoldet på nytt! amen Endret 15. februar 2005 av fneder
Der Kommissar Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 syntes det var komisk og underholdende med skjold eg. Bedre om det hadde vært tillatt åsså kunne serverne blokkert skjoldet om de ikkje ville ha det. Kan ikke bli mer enig! Og jeg synes at det er utrolig barnslig av folk å sitte her og syte over dette skjoldet, akkurat som folk syter over awm. Bare fordi dere ikke klarer å ta folk med skjold, og dere kanskje ikke mestrer det selv, så kan dere spare dere for teite, useriøse utsagn som Jeg ber til gud om at det aldri måtte komme en dag hvor Valve/Steam introduserte skjoldet på nytt! osv. Det blir bare for teit. Skal dere si deres mening i en sak, så burde dere i det miste argumentere på et skikkelig vis. Skjoldet har to sider- en fordel, og selvfølgelig en bakdel. Så hvorfor klage?
Den Polse Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Skjoldet var da latterlig skuddsikkert da, var som å løpe rundt med en halvmeters tykk betongvegg foran seg. At man kan ta flere hv sniper kuler uten å ta skade når man har det ynkelige skjoldet foran seg er da latterlig. Enig i at man så mye rart når folk løp rundt med skjold, men jeg synes ikke det passet seg for det. Håper at det aldri blir introdusert i cs:s
Demolish Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Skjoldet var da latterlig skuddsikkert da, var som å løpe rundt med en halvmeters tykk betongvegg foran seg. At man kan ta flere hv sniper kuler uten å ta skade når man har det ynkelige skjoldet foran seg er da latterlig. Enig i at man så mye rart når folk løp rundt med skjold, men jeg synes ikke det passet seg for det. Håper at det aldri blir introdusert i cs:s Hvem har sagt at skjoldet ikke blir forbedret, når/hvis det introduseres?
Marti Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 syntes det var komisk og underholdende med skjold eg. Bedre om det hadde vært tillatt åsså kunne serverne blokkert skjoldet om de ikkje ville ha det. Kan ikke bli mer enig! Og jeg synes at det er utrolig barnslig av folk å sitte her og syte over dette skjoldet, akkurat som folk syter over awm. Bare fordi dere ikke klarer å ta folk med skjold, og dere kanskje ikke mestrer det selv, så kan dere spare dere for teite, useriøse utsagn som Jeg ber til gud om at det aldri måtte komme en dag hvor Valve/Steam introduserte skjoldet på nytt! osv. Det blir bare for teit. Skal dere si deres mening i en sak, så burde dere i det miste argumentere på et skikkelig vis. Skjoldet har to sider- en fordel, og selvfølgelig en bakdel. Så hvorfor klage? Word. Jeg brukte (bruker) aldri shield selv men ofte folk klager på at andre bruker det. Da er jeg virkelig med i diskusjonen. Det er en grunn til at shield faktisk er med i 1.6. Tåler man det ikke så spill på servere med shield restricta. Har selv restricta shield på amx servern min.
AvaloN - TLW Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 kun tapere og og lett irriterte folk som hater skjold! Skjold er som AWM og alle andre items\våpen i CS, det er der for å brukest! Di som ikke vil ha det der har ett problem di ALDRI kommer til å bli kvitt!
kunka Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 AvaloN - TLW: Ehm, det er BORTE i Source. Og for min del, skjoldet er muligens den dårligste oppfinnelsen i CS. Hvorfor har det seg slik at catch-gamer har fjernet skjold fra sine 1.6 servere? Tenk på det, gutt.
Newt32 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Shield i CSS: Vil det komme? Det tviler jeg sterkt på. De tok ikke skjold med i CS:S av en grund. De hadde vel en slags avstemmning, og flertallet ville ikke ha med skjold. Og samtidig hadde de med skjold i 1.6 av en grund. For meg virker det som om mange her tror at CS bare går ut på å drepe, og finne best mulig måte å drepe folk på. Men hvis man tenker litt bak all den drepingen, finner man ut at CS er et spill der du får velge om du vil være terrorist eller anti-terrorist. Og i virkeligheten bruker anti-terrorister skjold, og alt de kan for å stoppe terrorister. I enkelte situasjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå