Gå til innhold

CE, Litt av en pakning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig lekker boks, kartet er faktisk laget i tøy, rullet sammen med en metallring som holder det sammen! Og art boka, god damn!For å ikke nevne at spillet er på både DVD og cder.

Pluss alt det andre!

VIRKELIG bra utført av blizzard! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Utrolig lekker boks, kartet er faktisk laget i tøy, rullet sammen med en metallring som holder det sammen! Og art boka, god damn!For å ikke nevne at spillet er på både DVD og cder.

Pluss alt det andre!

VIRKELIG bra utført av blizzard!  :thumbup:

Ja, virkelig bra boks! :)

Men jeg hadde inntrykk av at WC3-filmklippene skule være med på DVD'en? Finner bare 2 klipp fra WC3 jeg. :dontgetit: Jaja, uansett, CE var verdt de ekstra 200,- jeg måtte ut med :w00t:

Endret av Pug
Skrevet (endret)
Fikk du laget account eller?Får en 404 error på siden?

Har ikke tenkt å lage account før etter skolen, gidder ikke før. Skal dra dit om en 20 min eller noe slikt. Trenger man ikke å vite VISA-nummer o.l. for å kunne registrere seg? Skal bruke fatter'n sitt kort, og det har jeg ikke her, så... :innocent:

Endret av Pug
Skrevet

Hmm. Jeg trykker på der det står " Make an account ", over "Play warcraft", så kommer jeg til rn 404 side...

Er serverne oppe nå eller?

Skrevet
Men jeg hadde inntrykk av at WC3-filmklippene skule være med på DVD'en? Finner bare 2 klipp fra WC3 jeg.  :dontgetit: Jaja, uansett, CE var verdt de ekstra 200,- jeg måtte ut med  :w00t:

Nei, kun klippene fra Frozen Throne. Vi som kjøpte Col. Ed av WC3 fikk filmklippene på dvd. >:]

Men grats med finfin CE-boks.

asad: https://signup.wow-europe.com/en/ funker ikke, men https://signup.wow-europe.com/ funker fint.

takker så mye!

Skrevet
"For å terge de som ikke fikk tak i Collectors Edition, slik ser den ut," mener du vel ;)

HEHE. Faktisk ikke, men jeg ble bare litt sjokket over å se en slik pakning. Har aldri sett noe liknende.

:love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...